Šta je novo?

Air Serbia

Pa zna se od pocetka da je napravljen tender za AS, ako se za Nis mislilo da ce mozda neku liniju da uzmu stranci, ovde nema dileme. Cuj da pocnu da lete od 1. decembra, mogu da prodaju karte po 20 evra da napune avione u prvih mesec i po dana.
 
када се заврши целокупна тендерска процедура. рок за пријаве је ваљда 25. новембар
 
Значи у следећи уторак дебела барбика објављује званичног победника.


Нешто гледам скупи су у лизингу АТРови. Цене чак у зависности од годишта и јаче него за а319...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681767#p681767:266izz1b je napisao(la):
Прле » Sre Nov 20, 2019 3:35 pm[/url]":266izz1b]Значи у следећи уторак дебела барбика објављује званичног победника.


Нешто гледам скупи су у лизингу АТРови. Цене чак у зависности од годишта и јаче него за а319...
nesto razmisljam mozda as sad ne iznajmi uopste at75 vec leti sa nekim od postojeca 3 a na leto uzme deseti a319 uz najavljenu penziju yu-and
 
неки летови за Љубљану и Тирану се обављају са 319, тако да је могуће да постоји слободан АТР
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681767#p681767:2p5459m1 je napisao(la):
Прле » 20 Nov 2019 02:35 pm[/url]":2p5459m1]Нешто гледам скупи су у лизингу АТРови. Цене чак у зависности од годишта и јаче него за а319...
Što nam jasno govori da ATR-ove treba kupiti, a 319 iznajmiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681808#p681808:pfambtq2 je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Nov 20, 2019 5:12 pm[/url]":pfambtq2]неки летови за Љубљану и Тирану се обављају са 319, тако да је могуће да постоји слободан АТР
u zimskom redu letenja postoji sigurno, dok u letnjem nema sansi ionako su ovog leta bili pretrpani, tako da je realno ocekivati tamo negde u martu da se uzme jos jedan a319 pogotovo jer ce poceti i letovi za solun
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681853#p681853:1bh4cnx6 je napisao(la):
Пантограф » Sre Nov 20, 2019 7:45 pm[/url]":1bh4cnx6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681767#p681767:1bh4cnx6 je napisao(la):
Прле » 20 Nov 2019 02:35 pm[/url]":1bh4cnx6]Нешто гледам скупи су у лизингу АТРови. Цене чак у зависности од годишта и јаче него за а319...
Što nam jasno govori da ATR-ove treba kupiti, a 319 iznajmiti.
cena atr 72-600 je 26 miliona$ tako da bi as trebala da izdvoji bar 70 miliona za tri aviona, a to je novac koji oni nemaju. mnogo je bolje iznajmiti avion jer tada on sam sebe otplacuje, mnogo vece kompanije takodje iznajmljuju avione
 
...na čemu, opet, zarađuje onaj od kojih se iznajmljuju (lessor), a koji ih je prethodno kupio, što znači da se sigurno više isplati da se avioni - kupe direktno od proizvođača. Ali, iz 1.000 razloga bolja opcija za kompaniju u konkretnom slučaju može biti lizing.

A u ovom slučaju, komentarisao sam ono što je napisao Prle: ako lizing ATR-a košta skoro kao kod A319, osnovna (ekonomska) logika je da se ATR nabavlja na svaki način, osim na lizing. A da se A319 upravo na lizing uzima.
 
lukakaludjerovic":37hd0mhu je napisao(la):
cena atr 72-600 je 26 miliona$ tako da bi as trebala da izdvoji bar 70 miliona za tri aviona, a to je novac koji oni nemaju. mnogo je bolje iznajmiti avion jer tada on sam sebe otplacuje, mnogo vece kompanije takodje iznajmljuju avione
Avion se može kupiti na finansijski lizing ili kredit, isto sam sebe otplacuje i na kraju ostane u vlasništvu.
Takođe cene aviona iz listinga se značajno razlikuju od stvarnih gde se daje od 20% pa do čak 80% diskonta.
 
atr72 u lizingu kosta 60-180 hiljada mesecno, dok a319 kosta 70-280 hiljada. u pravu ste ne isplati se atr na lizing
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681933#p681933:zgnvp9ev je napisao(la):
Dart » 21 Нов 2019, 01:06[/url]":zgnvp9ev]Avion se može kupiti na finansijski lizing ili kredit, isto sam sebe otplacuje i na kraju ostane u vlasništvu.
Takođe cene aviona iz listinga se značajno razlikuju od stvarnih gde se daje od 20% pa do čak 80% diskonta.

с тим што се ти дисконти дају на велике поруџбине. мале поруџбине су у главном по каталошким ценама
 
Ne znam kakva je cenovna politika ATR-a, jer ima jako malo podataka.
Dok Airbus i Boeing daju velike diskonte i na vrlo male porudžbine tj. imaju baš naduvane cene i samim tim i mnogo prostora za pregovore.
 
АТР је део Ербаса. има више фактора које утичу, ту је и нови купац, рендом купац, стари купац, 1 авион, 5 авиона, 100 авиона, итд...
 
ATR posluje kao nezavisna firma u zajedničkom vlasništvu Erbasa i Leonarda (50%-50%)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682025#p682025:o8edx8fk je napisao(la):
biftek » Čet Nov 21, 2019 12:24 pm[/url]":o8edx8fk]Jel ovo let Ju1377 za Nis preusmeren na Beograd

file.php
jeste preusmeren, moguce da je neki kvar u pitanju ili je nekome pozlilo. sumnjam da je u pitanju zamena aviona jer to obicno rade u rimu i to ne utice na saobracaj
 
sledeci let je za ljubljanu i kasnice bar sat ipo u polasku. videcemo da li ce ga obaviti yu-apa ili ce as poslati neki drugi avion iz bga
edit: yu-apa je poleteo i vraca se za nis
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681678#p681678:391ostys je napisao(la):
JohnnyLee » Сре Нов 20, 2019 10:23 am[/url]":391ostys]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681667#p681667:391ostys je napisao(la):
lukakaludjerovic » 20 Нов 2019, 07:20[/url]":391ostys]u tenderu je pisalo da avion mora imati najmanje 70 mesta, dok er srbijini atrovi imaju 66

АТР 72-200 има 66, 72-500 има 70

ATR-72 je sertifikovan za 78 sedišta/putnika bez obzira na seriju. Koliko će biti sedišta zavisi od zahteva vlasnika/prevozioca, kao i od veličine kargo odeljka iza pilotske kabine. Zbog navika naših putnika da putuju sa gomilom prtljaga, pogotovo u dugolinijskom saobraćaju, govorim o kraju osamdesetih, kada je ATR bio predviđen samo za unutrašnji saobraćaj (fider) za Zagreb i Beograd, JAT je naručio verziju sa većim prtljažnim prostorom pa je samim tim ostalo mesta za samo 66 sedišta. U americi ATR-ovi lete sa putničkim vratima iza pilotske kabine i bez kargo kompartmenta u konfiguraciji 74 sedišta.
U novije vreme, poslednjih 10 godina, niko nije naručio verziju bez kargo prostora. Na seriji 600 postoje i kargo i prednja putnička vrata.
 
iskreno mislim da je yu-and zavrsio svoje i da nece leteti vise u zimskom redu letenja. mozda se vrati za leto kao i ove godine kad nije leteo skoro 10 meseci i vratio se krajem jula. videcemo
yu-ank i yu-ank lete svakodnevno na letovima za fco, bru, mxp i txl
 
Vrh