Šta je novo?

Air Serbia

па исто као што држава то ради ЛОТ-у, Ер Балтику, Ер Франсу и осталим
 
Država u avijaciji pomaže ako može, tj. ako joj druge, jače države, ne zabrane da to čini. Ili neko misli da bi American i United preživeli 11. septembar? I ne samo to.

Tragač, OK je to "vertikalno širenje", ali, bojim se da je svako tržište između dve zemlje ograničeno, a da sa rastom konkurencije sve niža prosečna cena karte može da se naplati. Pa nekada prodaš pun 727 za Pariz za po 600 maraka, jednom dnevno, a sad bi verovatno mogao dva dnevna leta sa jednako velikim A320 - za 65 evra u proseku. Sa druge strane, za Rostov na Donu nemaš konkurenciju - Aeroflot te sastrugao u Moskvi, ti mu "zavučeš" po ruskoj provinciji. Mislim da je imperativ da se širi - "u širinu".
 
sve je to lepo, ali ponestaje mogućih destinacija koje bi stvarno radile posao. Ako država želi da pomaže Air Serbiji onda mora da ima i cilj. A naravno da sam svestan da sve države i na IStoku i na Zapadu pomažu na ovaj ili onaj način svoje "flag carrier-e". Da li treba probati sve što može da padne na pamet. Evo ja ću možda uskoro u Trondheim sa još parljudi odavde - i gledam na flight connections, jedini gradovi do kojih se leti odande u srednjoj Evropi su Amsterdam i Krakov...a ono ako vidiš, oni "gore" su bogati kao Krezovi i putuju od džeparca, a sve više je naše dijaspore. Da li treba ići i tako daleko (kako u smislu geogradije tako i rizika)? Pa da ih mi povežemo? :D
 
Ја мислим да треба, али и да је неопходан мањи авион за Норвешку. Кажу упућенији да су 100-ситери исплативи на дуже релације.
Мада, свакако, пре Осло него тај... Розенборг;)
 
Norwegian je bio na ivici bankrota, zbog čega bi Oslo bio sigurna nova destinacija, ali je prošle nedelje bila dokapitalizacija koja im sigurno daje još par godina života.

EDIT: 100-seateri na dugim destinacijama u praksi:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IqBXLmlgkgQ[/youtube]
 
Сматрам да би требало да пораде за улазак у Скајтим. У Москви треба да освоје Жуковски из два разлога:
1. Не сматра се Москвским иако је једнако удаљен као и преостала три (МАЧ).
2. Може да се спусти цена карте

Одмах да напоменем да је Жуковски изузетно неудобан поготову у поређењу са МАЧ, саобраћајно је повезан само аутобусима и то приградским, слично као Београд (за нијансу боље) и то је то. Али, ценовно и политички могао би се искористи за неколико летова недељано, рецимо Авиолетом, за категорије становништва које нису материјално јаке_ у том смислу део наше дијаспоре која овде раде (помоћни радници и сл)

Заузврат (Жуковски, Русија у домету а319), могла би да се базира Победу у Нишу.
 
A220 100 odnosno CS100 je Delta plaćala 19,8 miliona $ po komadu. Zbog čega je Boing tužio Bombardier/Erbas za damping, a na kraju je to dovelo i do trgovinskog rata Kanade i EU sa Amerima.
Realno Air Serbia ne može dobiti ni približno dobru cenu, a zbog toga bih njih i preskočio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680037#p680037:1zuwlj58 je napisao(la):
tragac » 14 Нов 2019, 12:39[/url]":1zuwlj58]EDIT: 100-seateri na dugim destinacijama u praksi:

223 није авион са 100 места. он има већи капацитет него 319 (141 наспрам 134 на 319). конкретно, Ер Балтикове 223 имају капацитет од 145 места
 
Tokom leta 2016 i 2019 sezonski rast je omogućio regionalni CRJ, ako ste zaboravili. To je relativno lak način da se pojača sezonski kapacitet bez glavobolja o tome šta raditi sa dodatnim avionom tokom zime. Isti pristup koriste komšije Kroacija i Montenegro i deluje mi da će Er Srbija opet uzeti nešto slično od recimo Nordike za sledeće leto. To nije loše za testiranje novih linija. Ako recimo otvore Jerevan kao što sam 90% siguran, CRJ bi bio bolji izbor za početak od A319.
 
kako neko moze da kaze da ce se wizzair javiti na tender za kraljevo kad a320 ne moze da sleti na postojecu pistu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680074#p680074:1jjji74o je napisao(la):
Прле » 14 Nov 2019 01:37 pm[/url]":1jjji74o]
Одмах да напоменем да је Жуковски изузетно неудобан поготову у поређењу са МАЧ, саобраћајно је повезан само аутобусима и то приградским, слично као Београд (за нијансу боље) и то је то.

leteo sam za zukovskog proslog leta, tokom sp-a, povratni let, beloruskom kompanijom do misnka pa presedanje ka bg-a nekim starim avioncicem na propelere sve sa sletanjem u budimpestu gde smo na pisti cekali da neki izadju a drugi udju, ko na ibarskoj. u svakom slucaju, zukovski.. posto je javni prevoz do njega komplikovan, kako si napiso, uzeli smo yandex i stigli bez problema. voznja jeste trajala ali nije bila skupa, sa suprotnog kraja moskve (severnog) mozda i sat vremena a kostala je nekih 20-30 evra, ne secam se tacno. ako nista jedinstvena prilika da se provozamo spoljnim prstenom oko grada i na jos jedan nacin sagledamo njegovu ogromnost.

sam aerodrom jeste omanji za moskovske prilike ali je nov, tj detaljno rekonstruisan. skroz funkcionalan, posto je mali nema ne znam kakav propratni sadrzaj ali za provesti kratko vreme pred let sasvim ok
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681067#p681067:1t1pqxkh je napisao(la):
loyola » Pon Nov 18, 2019 12:19 am[/url]":1t1pqxkh]Leteo 7. novembra
i od tad nije vise, da li mu je to bio poslednji let?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681132#p681132:4hucgivz je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Nov 18, 2019 12:15 pm[/url]":4hucgivz]не. готова је сезона чартера. сада улеће ад-хок по потреби
znam medjutim yu-ani i yu-ank lete svakodnevno
 
па добро. то што AND не лети не значи да је повучен из саобраћаја, већ је само резерва
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680797#p680797:19hpg8oc je napisao(la):
razgradjevinar » 16 Nov 2019 05:46 pm[/url]":19hpg8oc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680074#p680074:19hpg8oc je napisao(la):
Прле » 14 Nov 2019 01:37 pm[/url]":19hpg8oc]
Одмах да напоменем да је Жуковски изузетно неудобан поготову у поређењу са МАЧ, саобраћајно је повезан само аутобусима и то приградским, слично као Београд (за нијансу боље) и то је то.

leteo sam za zukovskog proslog leta, tokom sp-a, povratni let, beloruskom kompanijom do misnka pa presedanje ka bg-a nekim starim avioncicem na propelere sve sa sletanjem u budimpestu gde smo na pisti cekali da neki izadju a drugi udju, ko na ibarskoj. u svakom slucaju, zukovski.. posto je javni prevoz do njega komplikovan, kako si napiso, uzeli smo yandex i stigli bez problema. voznja jeste trajala ali nije bila skupa, sa suprotnog kraja moskve (severnog) mozda i sat vremena a kostala je nekih 20-30 evra, ne secam se tacno. ako nista jedinstvena prilika da se provozamo spoljnim prstenom oko grada i na jos jedan nacin sagledamo njegovu ogromnost.

sam aerodrom jeste omanji za moskovske prilike ali je nov, tj detaljno rekonstruisan. skroz funkcionalan, posto je mali nema ne znam kakav propratni sadrzaj ali za provesti kratko vreme pred let sasvim ok
Koliko vidim taj aerodrom nema domaći terminal a verovatno nema ni tranzitnu zonu, tako da se na njemu verovatno ne preseda osim ko sam sebi napravi vezanu kartu uz mnogo rizika.
 
ovi letovi iz kraljeva, koje ce verovatno dobiti er srbija, znaci li to da uzimaju u lizing jos jedan at75?
i kako ce on leteti, mislim jel ce biti stacioniran u kraljevu pa leteti tri rotacije nedeljno ili ce leteti iz bga
 
веровантно да да. неће бити базиран у Краљеву, већ ће бити нека тријангла. логично би било (а Ер Србија се држи неке логике када је рутирање у питању) да буде Београд-Беч-Краљево-Беч-Београд и Београд-Солун-Краљево-Солун-Београд
 
u tenderu je pisalo da avion mora imati najmanje 70 mesta, dok er srbijini atrovi imaju 66
 
to bi znacilo to, ili da as iznajmi at76 ili da u at75 ugura jos jedan red sedista, q400 nema sanse u as
 
Vrh