[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679326#p679326:ksngyorm je napisao(la):lukakaludjerovic » 12 Nov 2019 09:14 am[/url]":ksngyorm]https://www.exyuaviation.com/2019/11/state-approves-air-serbia-subsidies-for.html?m=1
bilo bi dobro da as prikaze prihod veci od subvencija, da svim ovim teoreticarima zavere pokaze
to stoji, mada mislim da ce uskoro moci da budu profitabilni i bez njih[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679331#p679331:qarhi3ij je napisao(la):Gargoyle » Uto Nov 12, 2019 10:44 am[/url]":qarhi3ij][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679326#p679326:qarhi3ij je napisao(la):lukakaludjerovic » 12 Nov 2019 09:14 am[/url]":qarhi3ij]https://www.exyuaviation.com/2019/11/state-approves-air-serbia-subsidies-for.html?m=1
bilo bi dobro da as prikaze prihod veci od subvencija, da svim ovim teoreticarima zavere pokaze
te subvencije pokrivaju gubitak, bez njih bi bili isti kao croatia ili montenegro - dakle gubitaši
Svakako da AirSerbia nije low cost kompanija. Nije najbolja aviokompanija, moze da bude mnogo bolja, ali ljudi znaju i da preteraju u tim ocenama da je sve crno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679418#p679418:30si42e6 je napisao(la):Bender Rodriguez » Tue Nov 12, 2019 3:13 pm[/url]":30si42e6]Sinoć sam čuo komentar od jednog prijatelja ''AirSerbia je postala low cost kompanija po svemu osim po onome 'low cost' ''.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679331#p679331:p7htjbfh je napisao(la):Gargoyle » 12 Нов 2019, 09:44[/url]"7htjbfh]te subvencije pokrivaju gubitak, bez njih bi bili isti kao croatia ili montenegro - dakle gubitaši
potpuno se slazem[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679751#p679751:1wwkigdx je napisao(la):JohnnyLee » Sre Nov 13, 2019 4:20 pm[/url]":1wwkigdx][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679331#p679331:1wwkigdx je napisao(la):Gargoyle » 12 Нов 2019, 09:44[/url]":1wwkigdx]te subvencije pokrivaju gubitak, bez njih bi bili isti kao croatia ili montenegro - dakle gubitaši
за разлику од Кроације која ама баш ништа не ради, већ животари на државним парама, Ер Србија барем нешто ради и уводи нове линје. још када би се набавили и новији авиони, било би супер
...Jekaterinburg, Omsk, Čeljabinsk. Sve milionski gradovi. Lepa šansa da se zauzme mesto koje je držao Austrian, uz komparativnu prednost koju pominješ (bezvizni režim). To bi, doduše, moglo da naljuti Aeroflot.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679793#p679793:2dlqtaht je napisao(la):JohnnyLee » 13 Nov 2019 04:58 pm[/url]":2dlqtaht]није толико монопол, колико тражи своју нишу. и, рекао бих, нашла је. има још пар таквих дестинација где би могла да се нађе, типа Сочи, Ростов, Тбилиси, Баку, Јереван, па и мало даље дестинације типа Самара, Новосибирск (најдаље где може 319 да добаци), Нур-Султан, Алмати. тј. максимално да искористи нашу локацију за везу земаља СССР-а са Европом. јер, за наведене дестинације не требају визе ни држављнима Србије ни за улазак у Србију, тако да би ту могао да се генерише фини P2P и трансферни саобраћај. као што је учињено са Краснодаром.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679827#p679827:2l48asac je napisao(la):Пантограф » 13 Нов 2019, 17:56[/url]":2l48asac]...Jekaterinburg, Omsk, Čeljabinsk. Sve milionski gradovi. Lepa šansa da se zauzme mesto koje je držao Austrian, uz komparativnu prednost koju pominješ (bezvizni režim). To bi, doduše, moglo da naljuti Aeroflot.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679956#p679956:18ec5ysz je napisao(la):tragac » 14 Нов 2019, 09:10[/url]":18ec5ysz]a što se Moskve tiče možda je čak i bolje da razmotre promenu aerodroma. JUje jedna od retkih stranih kompanija na Šeremetjevu koja nije ni ex-USSR niti je Skyteam. Veća je šansa ako se recimo udruže sa Utair za domaće letove u Rusiji, ovako ih je SU istisnuo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679950#p679950:18ec5ysz je napisao(la):Пантограф » 14 Нов 2019, 08:31[/url]":18ec5ysz]Е, да - не слажем се да немају простора за нове линије ка западу (и северу) Европе; да имају довољно малих млазњака, могли би да лете за још поприлично аеродрома.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679956#p679956:18ec5ysz je napisao(la):tragac » 14 Нов 2019, 09:10[/url]":18ec5ysz]Treba bataliti širenje mreže i posvetiti se povećenju frekvencija na postojećim. Eventualno uveesti Ankaru, Lisabon, Minhen
Zašto si toliko negativan prema "vertikalnom" rastu, tj. frekvencijama kao modelu rasta? Prvo treba razjasniti kakva je opšta konkurentnost Air Serbie. UStanovili smo, kad god uđemo u avion on je pun, a dobro smo platili karte, on donosi profit. E sad, kako to da na primer Air Serbia tamo mora da šalje (recimo Berlin) 33 godine star 733, a Easy leti par godina starim busom? A naplaćuje manje. OK, on na TXL koristi udaljeni i jeftini terminal do koga pešačiš 3 km, naši koriste glavni sa fingerima. Bez obzira na to, šta je razlog Air Serbia krajnje oprezno zamenjuje flotu. I to na način kao što ovde naša sirotinja menja prastar auto za malo manje star. Ali Air Serbia posluje na međunarodnom tržištu kao i sve druge kompanije koje lete kod nas, koje imaju mlađu flotu, lepšu, udobniju, i koje često imaju manje prihode (koloko % putnika na Air France letu sa Tesle je P2P?) Kako to da opet Air Serbiji i pored svega toga država treba da pomaže i podmaže?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680001#p680001:2fimhfo5 je napisao(la):Пантограф » 14 Nov 2019 11:12 am[/url]":2fimhfo5]Па, Трагач, колико сам ја чуо, у капитализму никакав бизнис не може да опстане без сталног ширења. Држиш 55% тржишта, супер си, радиш као сат, али ти стално улеће нова конкуренција... и онда неминовно, и да си најбољи на свету, држиш 53%, 51,5%, 48%... Чиме ти опадају приходи, онда отпушташ запослене, крешеш трошкове на други начин, али си у зачараном кругу, стално подвлачиш црту све док једном не будеш принуђен да фирму некоме продаш, или банкротираш (пример: националне авио-компаније у екс-ју републикама).
Друга опција је да имаш одржив раст. Зато Јафа хоће да купи Краш, зато Ер Србија мора да полети за Финску, јер јој је колач путника из Холандије загризла лоукост конкуренција.
Треће опције, у капитализму - нема (стагнација је економско облежје Брежњевљеве епохе у СССР). Регулисана тржишта су друго. Али, цивилна авијација је одавно дерегулисана.