Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682581#p682581:1sagz3tj je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sub Nov 23, 2019 4:26 pm[/url]":1sagz3tj]https://www.exyuaviation.com/2019/11/air-serbia-registers-stable-long-haul.html?m=1
nisu losi rezultati, sta mislite?

Ne vidim mesta za veliki optimizam. Vidiš da se priča o tome kako od Toronta i Čikaga nema ništa. Da im Njujork ide super oni bi se širili dalje kao što su ranije pričali ali sad ni reči o tome.
 
Pa ako je load faktor na oko 82 posto ne bih rekao da je jako loše. Mislim da je smanjenje broja letova nedeljno liniju dovelo na održiv nivo, da onim danima kada leti bude lepo popunjena, a da nije previše retko da ljudi odustanu od nje. Tu je bitno da su im biznis sedišta popunjena jer ona donose veliki prihod, a po komentarima koji se mogu naći na youtube-u taj segment usluge su svi pohvalili. Biznis sedišta nema mnogo i izgleda da su popunjena.
Kargo je takođe koliko vidim porastao što doprinosi da se linija bliži isplativosti.
Deluje mi da je procena da će trebati 2-3 godine da se linija stabilizuje (očigledno i da se utvrdi optimalan nedeljni raspored letova) bila tačna, a od ove godine će imati i više lokalnih letova koji bi mogli da je dodatno pune.
Tako da mi deluje da će se održati, a za Toronto i Čikago - polako.
 
Pa dzabe im popunjenost i 92% ako lete dva puta nedeljno i imaju ogromne gubitke.
 
cini mi se da je proslog leta imao lf 96% u julu. as kad leti 4 ili 5 puta nedeljno znaci u q2 i q3 ima velike prihode na toj liniji, dok u q1 i q4 ima gubitke
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682675#p682675:2onsjfpj je napisao(la):
miki_ns » Ned Nov 24, 2019 9:46 am[/url]":2onsjfpj]
Deluje mi da je procena da će trebati 2-3 godine da se linija stabilizuje (očigledno i da se utvrdi optimalan nedeljni raspored letova) bila tačna, a od ove godine će imati i više lokalnih letova koji bi mogli da je dodatno pune.
Tako da mi deluje da će se održati, a za Toronto i Čikago - polako.

Oni su 2015. godine rekli da će pokrenuti nove linije za 2-3 godine. Prva sezona je bila leto 2016, pa leto 2017, pa 2018, pa leto 2019, dakle četiri leta su za nama. Ništa novo nije najavljeno za peto leto 2020 i sad je već kasno da nešto najave. Znači izjava o 2-3 godine je propala. Nema razloga da im se veruje i da im treba još vremena. Projekat proširenja je propao samo još ne smeju javno da kažu. Kad se za koju godinu na aerodromu pojavi recimo Er Kanada i neki novi Hainan onda će biti svima jasno da je gotovo. Tolike uložene pare i trud za ništa. :violina:
 
Pa ako se pojavi na aerodromu AirCanada, Hainan, Cathay, American, Delta, Quantas onda će realno biti većini ljudi svejedno da li AirSerbia ima long haul letove. Dok ih nema uopšte, ovo je bar neka interkontinentalna veza.
Jedino je stvarno glupo da im avion čuči na zemlji u danima kad nema leta za NY, mogli su dosad smisliti bar jednu destinaciju za alternaciju sa NY.
 
veliki je gubitak u zimskoj sezoni jer avion leti 8 letova mesecno, a lizing je 500 hiljada € mesecno. sa 8 letova se ne mogu pokriti troskovi svi. letnja sezona sve to nadoknadjuje. mislim da bi trebali u toku zimske sezone da lete cartere za sri lanku i maldive i takve zimske destinacije u saradnji sa agencijama
 
Air Serbia i njeno rukovodstvo iz 2019. godine (pricam za BEG) su na mnogo pozitivnih i zrelih nacina drugaciji od Air Serbie i njenog rukovodstva iz 2015. Znacajan broj putnika koji lete na JFK liniji zavrse u ili dodju iz Albanije, gde TIA raste brzo, do koje ce sledece godine Air Serbia imati znacajno veci capacity posebno zbog pada Adrie i ASLove brze reakcije. Pratim poteze Air Serbie jos od njenog nastanka i ove godine mi se po prvi put cini da znaju sta rade, od uspesnih novih letova iz BEG za destinacije za koji bi svi mi rekli da ce propasti, ekstremno brze i efikasne reakcije na pad Adrie i nedostatak njenog networka u regiji do (skromne ali konacno pozitivne) promene in-flight producta.

Pre nego sto pokrenu nove long haul linije, pa makar sa vec postojecim equipmentom, je najbolje da tokom vecine 2020. konsoliduju nove short/medium haul linije i povecanja u frekvencijama koje su napravili sad i da dovedu jos jedan A319 ili ATR da bi ojacali feeder network u regionu za JFk liniju posto, makar trenutno, srpsko-americko trziste ne moze da napuni taj avion tokom vecine godine. Isto vazi i za prakticno svaku drugu long haul liniju iz BEG kojoj bi trebali putnici iz regiona da bi bila profitabilna a za to je pouzdan i efikasan feeder network deo formule.
 
potpuno se slazem sa prethodnim postom, treba se strpeti sa novim longhaul linijama ali ostajem pri stavu da yu-ara treba zimi da leti neke cartete da ne bi stajala kod jat tehnike.
sutra u bg stizu fudbaleri bajerna. u atinu i london su isli sa lufthansinim a359, verovatno ce doci i u bg taj avion
 
Mogli bi prvo da se pozabave svojim online check-in sistemom, koji je, jelte, najosnovnija stvar. Inače je komplikovan za upotrebu, a danas (24. novembra), CEO DAN NE RADI, tako da svi putnici moraju na aerodromu da se čekiraju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682812#p682812:3iqwdiyi je napisao(la):
lukakaludjerovic » Ned Nov 24, 2019 7:42 pm[/url]":3iqwdiyi]potpuno se slazem sa prethodnim postom, treba se strpeti sa novim longhaul linijama ali ostajem pri stavu da yu-ara treba zimi da leti neke cartete da ne bi stajala kod jat tehnike.
sutra u bg stizu fudbaleri bajerna. u atinu i london su isli sa lufthansinim a359, verovatno ce doci i u bg taj avion
Carteri sa YU-ARA su definitivno dobra ideja zimi ako su spremne agencije da zakupe avion al' nesto imam osecaj da bi one iskoristile priliku do sad da je bilo dovoljno potraznje. Mada, ako jedno trziste poput long-haul tropskih destinacija zimi ne postoji u zemlji, neko mora da bude pionir i pokrene to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682842#p682842:1y6t2cld je napisao(la):
VeniVidiVici » Ned Nov 24, 2019 8:56 pm[/url]":1y6t2cld]Mogli bi prvo da se pozabave svojim online check-in sistemom, koji je, jelte, najosnovnija stvar. Inače je komplikovan za upotrebu, a danas (24. novembra), CEO DAN NE RADI, tako da svi putnici moraju na aerodromu da se čekiraju.
Ne samo check in sistem vec celokupan website mora da se optimizuje za koriscenje na mobilnim uredjajima i, ako zele stvarno da se potrude, trebaju da naprave i mobilnu aplikaciju i da dodaju funkciju da se boarding pass doda u "novcanik" kao sto rade mnoge druge aviokompanije, pa cak i flygbussarna tj. glavni autobusni prevoznik izmedju svedskih aerodroma i gradova.

Pored toga, jedan veliki nedostatak na koji se mnogi putnici zale je minimalan prostor za noge izmedju sedista na Airbusovima. Cak bi rekao da je put u Ryanairovoj kabini komforniji od Air Serbijine, posebno za nas koji smo visi od 190cm (a kao jedan od najvisih naroda imamo puno takvih ljudi). Ali to je vec komplikovanija promena za uvesti.
 
Ima sto stvari koje bi sa online check-in trebalo da optimizuju, uključujući da bude dostupan SA SVIH odredišta (što trenutno nije slučaj).

Danas bih bio zadovoljan kada bi UOPŠTE RADIO :)

Što se tiče novčanika, ima opcija da se doda u Apple Wallet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682861#p682861:2jigu9cz je napisao(la):
VeniVidiVici » Ned Nov 24, 2019 9:31 pm[/url]":2jigu9cz]Ima sto stvari koje bi sa online check-in trebalo da optimizuju, uključujući da bude dostupan SA SVIH odredišta (što trenutno nije slučaj).

Danas bih bio zadovoljan kada bi UOPŠTE RADIO :)

Što se tiče novčanika, ima opcija da se doda u Apple Wallet.
Aha, dobro onda, barem to. Al' dzaba opcija ako uopste ne mozes da se check-inujes preko telefona hahah. Ja letos na letu iz LHR i nazad nisam mogao iako bi trebao da bude sa LHR dostupan
 
lufthansa airbus a350-900 slece danas u 14:00. bilo bi lepo ako neko moze da nabavi sliku
 
B737 YU-ANI je jutros poleteo na letu JU540 za Milano i blizu Banja Luke se okrenuo nazad za Beograd. Na FR24 se vidi da se relativno brzo (5 minuta) spustio sa 34 000 stopa na 10 000 stopa i tako leteo do Beograda. Takvo spuštanje i ta visina obično znače da je bio neki problem sa pritiskom vazduha u kabini, u svakom slučaju sleteo je bez problema:

https://www.flightradar24.com/data/airc ... i#22f708c6
 
Значи, поиспадале маске. Није пријатно за путнике. Вечерас у 10 сви да гледају Националну географију:)
 
Jat Tehnika je konačno prodata. To znači da će uskoro kraj jeftinom održavanju JU flote, a samim tim će biti isplativije plaćati lizing novih ili novijih aviona nego održavanje letećeg Golfa dvojke u saobraćaju.
 
Ер Србија и званично, (не)очекивано добила летове из Краљева.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682771#p682771:gnpybbzl je napisao(la):
lukakaludjerovic » 24 Нов 2019, 17:42[/url]":gnpybbzl]veliki je gubitak u zimskoj sezoni jer avion leti 8 letova mesecno, a lizing je 500 hiljada € mesecno. sa 8 letova se ne mogu pokriti troskovi svi. letnja sezona sve to nadoknadjuje. mislim da bi trebali u toku zimske sezone da lete cartere za sri lanku i maldive i takve zimske destinacije u saradnji sa agencijama

(и остали постови на ову тему)

ви упорно заборављате терет који се вози тим авионом, и који у 90% случајева отплати цео лет од Београда до Њујорка и назад. само то нико не спомиње

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682910#p682910:gnpybbzl je napisao(la):
tragac » 25 Нов 2019, 09:31[/url]":gnpybbzl]Jat Tehnika je konačno prodata. To znači da će uskoro kraj jeftinom održavanju JU flote, a samim tim će biti isplativije plaćati lizing novih ili novijih aviona nego održavanje letećeg Golfa dvojke u saobraćaju.

када је продата? тендер је расписан пре месец дана, тако да сумњам да се ишта завршило
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682917#p682917:3iovau0u je napisao(la):
JohnnyLee » 25 Nov 2019 10:22 am[/url]":3iovau0u]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682771#p682771:3iovau0u je napisao(la):
lukakaludjerovic » 24 Нов 2019, 17:42[/url]":3iovau0u]veliki je gubitak u zimskoj sezoni jer avion leti 8 letova mesecno, a lizing je 500 hiljada € mesecno. sa 8 letova se ne mogu pokriti troskovi svi. letnja sezona sve to nadoknadjuje. mislim da bi trebali u toku zimske sezone da lete cartere za sri lanku i maldive i takve zimske destinacije u saradnji sa agencijama

(и остали постови на ову тему)

ви упорно заборављате терет који се вози тим авионом, и који у 90% случајева отплати цео лет од Београда до Њујорка и назад. само то нико не спомиње
Па, ипак, не може никако да буде исплативо ако изнајмљен авион лети три дана у недељи, макар превозио тоне дијаманата - тржиште није толико неконкурентно.

Мислим да је проблем нерешив, све док не ојачају довољно трансферну мрежу да могу да лете без разлике у зимском и у летњем реду летења (само да ван сезоне буду јефтинији). Не може се наћи формула за зиму ни са два дуголинијска авиона, барем док један не може да се користи и за евромедитеранске летове, као некад Б707, који је летео и домаће кад затреба.
 
avion je iznajmljen od jet airways koji je u medjuvremenu bankrotirao, menja li to nesto u vezi yu-ara??
 
Мислим да Џетервејз не располаже тим авионом сада. Или је отишао повериоцима, а можда је и у рукама Етихада. У сваком случају, уговор се продужава уколико нека од страна не изгуби интерес у томе.
 
не по аутоматизму. Ер Србија може да врати тај авион по истеку лизинга лизору ако нађе јефтинији
 
Vrh