Šta je novo?

Air Serbia

Erysimum Cheiri":qcuqvtk7 je napisao(la):
Jedino resenje, ako hocemo jaku kompaniju je da JAT ostane javno preduzece, a da se menadzment ne bude stranacki, ali je i to kod nas nemoguce tako da sta bude - bude :)
Erysimum, zašto bi neko hteo da JAT ostane javno preduzeće? Šta se time dobija? Šta konkretno putnici i/ili poreski obveznici ove zemlje time dobijaju?
 
Grbu :bash:
dovoljno je imati d o b a r e i p o v o lj n e vazdušne luke za putnički i cargo saobracaj

isto kao taksi stanica a koriste je sve taksi kuce pa imas veliki izbor a grabe se za putnike :)
jedina mana što nema besplatnih karata koje ipak placaju na kraju poreski obveznici a nek ljudi se baš navukli na nj. :laugh: :lool: :laugh:
 
Marcus Lupus":7ifh678b je napisao(la):
Ma odakle ti tih 250 evra? Ja kupovao više puta, nikada nije prešlo 200. Obično je oko 160-180 evra.


EDIT: Definitivno je istina! Stigao mi je mejl da je Jatov let, koji imam još odavno rezervisan, otkazan i ponuđeno mi je da pređem u Adrijin (simbolični) avion.
gledao sam juče cenu za kraj meseca, kada meni odgovara da idem
 
Pa da, krajem meseca, ali to su cene za ADRIA AIRWAYS (oni obavljaju let itd, Jat samo prodaje karte). Jat nikada nije imao tako visoke cene.

Eto, sad vidiš zašto je loše što Jat tu više ne leti.
 
pa eto. Adria ima prednost na toj liniji što koristi nov mlaznjak, a JAT je koristio prastari propelerac
 
atr-ovi su iz 1990 i najnoviji su u floti jat-a :p
 
ATR udobniji do tivta nisam svoje misli cuo a kamoli kapetana sta je govorio preko razglasa a stjuardesu uz mnogo truda koji cu sok da izaberem :rolleyes:
 
ja sam samo čekao sat vremena da poletim za Tivat sa ATR-om, a u avionu nisam se ni usuđivao da stavim iPod, ionako ne bi ništa čuo
 
Bolje malo buke nego da nogama probijajam leđa sedišta ispred. No dobro, svako ima svoje prohteve, šta je tu je.
 
+1 Marcuse.

Oni CRJovi sto Adria ima (nisam leteo Adrijom, ali jesam tim avionima) su uzasno neudobni.
 
JAT airways je trajno snizio cene karata ka nekim destinacijama :
Rim, od 148 evra
Milano, od 167 evra
London, od 183 evra
Pariz, od 188 evra
A za Moskvu im važi promotivna cena karte od 150eur povratno za sve datume do 31 marta (ja proverio na rezervacionom sistemu)... Očito su rešili da se bore za putnike, al tako i treba. Karta za moskvu nije postojala ispod 250e, a to je navelo i Aeroflot da snizi cene...


inače izvor mi je aviokarta.net

Barem malo pozitivnih vesti, vezanih za JAT
 
šta ti je LCC konkurencija. kol'ko oni prodaju za London, tol'ko sam ja platio 31.12.-07.01. sa Wizz-om, sa sve prtljagom i ostalim taksama.
trebalo bi i da snize Kopenhagen i Švedsku, jer će ih tu Wizz uništiti (Malme, Stokholm, Geteborg) i Cimber Sterling direktno za Kopenhagen (170€ povratna za mart mesec, a za period 15.02.-22.02. 190€, a JAT-om je 200€ omladinska karta, na koju još mogu da se vadim)
 
JAT je rupa bez dna i odrzava se na drzavnoj infuziji samo da bi stranacki pacovi napunili dzepove.To preduzece treba likvidirati,rasprodati ovu flotu vecim banana republikama od nase (ako takve postoje) i cao djaci.


I onako u tom sektoru imamo profitabilna preduzeca kao sto su tehnika,letacka akademija u Vrscu i aerodrom NT a JAT ne moze da opstane na slobodnom trzistu na kojem ih LCC siju,bar ne bez nove flote teske bogapitajkoliko para.
 
то смо схватили још пре отприлике 15 страна. и закључили смо да је најбоље решење формирање нове компаније, стављање ЈАТ-а у стечај, и продавање те нове компаније (здраве, са ЈАТ-овим дестинацијама и јбг авионима) странцима
 
Политика":txl5obb0 je napisao(la):
Ревизија Јата 1. марта
БЕОГРАД – Председник Државне ревизорске институције (ДРИ) Радослав Сретеновић изјавио је данас да ће 1. марта државни ревизори почети ревизију Јат ервејза али није желео да каже да ли ће у оквиру ревизије јавних предузећа контролисати Телеком.
остатак овде (мада се ЈАТ-а тиче само први пасус, остатак је уопште о ДРИ-у)
 
To je smešno.

Prvo, zato što ta lica odgovaraju (tj. „odgovaraju”) prekršajno za pronevere i zloupotrebe, a ne krivično. Kada bi neko hipotetički bio osuđen, ne verujem da bi izgubio funkciju, a s obzirom da ne ide u zatvor, novčana kazna bi se lako nadoknadila iz fonda pokradenog novca. O funkcijama da ne pričamo, ko je još iz moralnih razloga izgubio funkciju ovde? I drugo, tek treba da vidimo da je neko zaista i osuđen. Pa tek kada prvi bude osuđen, onda će proći godine dok neki sledeći zbog presude bude morao da se skloni sa funkcije. Pa će onda proći još dosta godina dok ne počnu krivično da terete ljude koji kradu i tek, tek, tek, tek, tamo negde daleko će se steći uslovi da se prestane sa krađom.

Zato kažem da je smešno sve ovo, i taj DRI i ti svi veseli zakoni i sve ostalo. Jedino na šta možeš da računaš je da danas ideš na posao, da ćeš za svakih 100 dinara koje doneseš kući svojoj porodici odraditi još 100 dinara nečijoj porodici u JAT-u, EPS-u, Nemanjinoj, itd.
 
хотели нису власништву ЈАТ, исто као што ни Кетеринг и Техника више нису у његовом власништву, него су све то самосталне фирме које носе његово име. једино што ће ићи заједно са ЈАТ-ом су његова представништва широм света, и зграде које су остале у његовом власништву
 
Ја би пре срушио ону соцреалистичку зграду старог хотела Славија, док би нову зграду саграђену 1989 у тада модерним стандардима темељно реконструисао и ускладио фасаду с околином.
 
нека лети АЗАЛ, они имају нове, добре авионе (320, 757), а ЈАТ нека има код шер, сасвим им је довољно
 
Vrh