tragac":6onwlfgm je napisao(la):
Sa njima je sve lepo dok se ne desi neka vanredna situacija, bez obzira na okolnosti. Onda se upoznaš i sa botovima iz call centra i povraćajem novca za neostvarene usluge limburga meseca.
Не знам за њих, али ми се десило пре месец дана да је настао хаос на аеродрому у Бањој Луци због чега је лет каснио више од једног сата. Чекирање је каснило јер је било 120 путника (послали су Ербас, до тада сам увек на тој релацији летео АТР-ом, и једном Етихад Риџналовим САБ-ом), који су сви нагрнули у исто време, а највећи број је имао везане летове. Ем се каснило са чекирањем, ем су издаване бординг карте без додељеног места. Све се то на крају навалило на летачко особље, које је трпело различите изливе нервозе, па и увреде. Били су благо узнемирени али ипак су без проблема управљали ситуацијом. Све је на крају испало ок, пилот се неколико пута извинио због кашњења, дата су обавештења о везаним летовима, некако је све уведено у мирне воде.
Моји утисци: Од оснивања Ер Србије летео сам по четири - пет пута годишње на различитим дестинацијама (Брисел, Бањалука, Тиват, а прошле недеље и Загреб). Летачко особље је на почетку било симпатично смотано и неуходано, али без већих пропуста, колико сам могао да приметим. Временом се све то сређивало, тако да немам никакву примедбу на њихово понашање или услугу. У ствари, треба да их похвалим. Такође, нисам имао искуства ни са неким катастрофалним кашњењима/одлагањима, све је било мање-више у очекиваном времену. Наравно, узорак мојих летова није баш довољан за анализу. Клопа је сасвим пристојна, визуелни утисак ентеријера ми је ок, не боде очи, авио магазин је занимљив, а и баш лепо изгледа када на Сурчину видите више поређаних авиона Ер Србије, спремних за полазак.
Моја велика замерка се односи на електронску продају карата. Прво, непрегледно је, нема могућности повратка за корак уназад, мора све испочетка, Затим, дешавало ми се да искомбинујем да су два посебна лета (БГ-БЛ и БЛ-БГ) јефтинији у збиру него повратна карта за те датуме. Притом, морам да сто пута променим опције, прилично заморно. САм процес уношења података је предуг, неки захтеви се понављају, а пре два месеца ми се десило да ми је систем одбио да заврши процес куповине карте, пријављујући неку системску грешку и то на самом крају. Када сам кренуо све испочетка, карта је била скупља! Одустао сам од куповине, покушао сутра поново, све је било ок, купио сам карту по пређашњој цени. Мислим да су нешто почели да мењају и у овом делу, не знам да ли је сада другачије.