Šta je novo?

Air Serbia

Pozdrav,
Bilo je samo pitanje vremena kada ce ukinuti BUD. Na toj liniji su avioni bili prazni od (re)uvodjenja.
A u vezi komantara koji je prenet sa EksJu - uobicajena slika i verovatno najslabija tacka AS. Sortirnica ce AS doci glave.

Inace, danas sam cuo da bi u dogledno vreme mogao da krene web check in, mada ne znam koji bi to rok bio.
Takodje, poceo je da funkcionise i wireless Internet bez vremenskog ogranicenja koji pokriva celu zgradu.

Pozdravljam vas!
 
Пантограф":2fkdb5sv je napisao(la):
JIz Beča ne samo da postoji let za Peštu, nego i za Bratislavu

за Пешту да, за Братиславу не. то је требао Ники да почне, али су одустали, када су схватили која је то глупост. између та два града има 70 км ауто пута, и одлична железничка веза

Пантограф":2fkdb5sv je napisao(la):
Ali, ovo je baš bedak. Nepostojanje O&D putnika između dva susedna milionska grada znači da ozbiljnog biznisa na tom potezu - nema.

није да нема, има, али су им јаче пословне везе у Суботици и Новом Саду него у Београду. чак и до Београда им је јефтиније да иду колима јер је Ер Србија имала јаке цене Београд-Будимпешта
 
BUD je mogla i da zazivi da red letenja nije nesrecno napravljen i jos "dotucen" nepromisljeno postavljenim tarifama. Za O&D putnike nije postojala mogucnost odlaska i povratka u istom danu, kao sto postoji na pr. za ZAG, LJU, ZRH, a tranzitni putnici su mogli da idu samo do delova regiona, takodje bez mogucnosti odlaska i povratka u danu.
 
za 150 evra naravno da nema


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ya 150 evra sse stigne kolima brže i tačno na odredište.

ja za dva sata sam debelo prošao segedin kolima, a toliko je potrebno da se dođe pre leta.
 
Милисаве, ипак реално мало више кошта путовање колима -то ти је укупно 700 км, амортизација се сигурно мери стотинама евра.
(Наравно, скоро ниједан возач то не узима у обзир, па ни ја, а требало би :) )
 
Amortizacija postaje bitna kada bi svaki dan išao kolima za Budimpeštu, ali na nivou nekoliko odlazaka godišnje ne utiče ozbiljnije na cenu. Auto truli, pa truli, a nekoliko kkm ne menja stvar. Kombijem je povratna 50 veverica.
 
Па јесте, сви тако размишљамо. Ал` ипак има своју цену.
 
Linija za BUD nije imala sanse, jer je u startu pogresno postavljena. S redom letenja koji ima, realno gledajuci moze da racuna samo na mali segment trzista i to onaj koji je price-sensitive. Posto saobraca naizmenicno ujutru i uvece, poslovni putnici, koji bi je koristili za odlazak u BUD u toku jednog dana, nisu mogli da je koriste, bar ne u oba smera, sto poskupljuje i komplikuje putovanje. Takodje nije moglo da se racuna na neki znacajniji broj tranzita, sem ka regionu i to opet samo za price-sensitive putnike. Kao da se vracamo u vreme JAT-a, kad se nije znalo ko je ciljna grupa, pa se letelo "kud koji, mili moji". :p
 
mekbejn":w0eg8lze je napisao(la):
a sta ces sa kolima ako letis dalje?

Pa koliko ja čujem od kolega koji su to radili, na budimpeštanskom aerodromu je parkiranje (u garaži) sasvim prihvatljive cene (jer za razliku od BG garaže moguće je kupiti 1,2,3,4,5,6 pa tako dan po dan sve do 30 dana, dok je u BG moguće plaćanje na sat ili minimalno sedam dana, a posle je jedini kvant mesec, pa ili plaćaš po 7 dana, ili po satima). Znam ljude koji su kad su sabrali cenu leta iz BG ili BUD, cenu parkinga u BG ili BUD, i uračunali put, na neke destinacije odakle baš i ne možete iz BG direktno (iberijsko poluostrvo) ladno ostavili auto u garaži u Budimpešti i sve to im je bilo isplatljivije nego let iz BG.
 
Управо сам купио карте преко страног онлајн дилера, сад поредим са продајом са званичног сајта Ер Србије и разлике су огромне. Ради се о једном смеру ТИВ-БЕГ

Ер Србија 10623,00

Страни дилер 7537,82
 
Zasto je sunka u keteringu AvioLeta toliko skupa stavka... :?: .?...sve u svemu prijatan let Boeing 737 iako star deluje mnogo prijatnije za let nego Airbus 320 AirSrbije.

img5630.jpg
 
Svinjska šunka nije tu iz (praktičnih) razloga koji nemaju veze sa cenom. Goveđa bi već bila preskupa.
 
Bulbulderac17":24qgbxbn je napisao(la):
...sve u svemu prijatan let Boeing 737 iako star deluje mnogo prijatnije za let nego Airbus 320 AirSrbije.

Како је ово могуће? Ако је нешто аксиом у авијацији, то је да А320 има комфорнију (пространију) кабину од Б737.
 
Ne bih se slozio sa tim da je udobniji 737. Leteo sam u manje od mesec dana prvo sa A319 (AirSerbia) u i iz Berlina, a pre 5 dana sam sa 737-300 (AvioLet) dosao na Krit. Za pocetak 737 je u relativno losem stanju, nasloni nekih sedista ne mogu da se zakoce pa padaju , pri sletanju su se otvorile bar 2 kasete, a i generalno nacin na koji su reseni stocici u njemu meni vise smeta za kolena. 737 mi cak deluje i bucnije. Ne kazem da je A319-320 u AirSerbia-i pojam luksuza, takodje je nezgodan za kolena al je definitiivno napredak.
 
Memphis_Raines":1asld55f je napisao(la):
a i generalno nacin na koji su reseni stocici u njemu meni vise smeta za kolena. 737 mi cak deluje i bucnije. Ne kazem da je A319-320 u AirSerbia-i pojam luksuza, takodje je nezgodan za kolena al je definitiivno napredak.

Kad kazem prijatnije mislim pre svega na buku, pre par meseci sam putovao BEG-AMS sa AirSrbijom i a320 je delovao dosta bucnije u toku leta. Zasto ti smetaju stocici u Boeing 737 prilicno su visoko postavljeni da ne smetaju za kolena...?
 
Visoko su stocici al kad se otvaraju nosaci se spuste sa strane da ga odvoje od sedista i oni su nisko.
 
Јуче је био један леп јубилеј, 30 година (12. јул 1985. - 12. јул 2015.), од употребе Боинг авиона 737-300 са регистрацијом YU-AND у бившем ЈАТ-у (Ер Србија; Авиолет)





Obeleženo 30 godina od prvog leta Boeinga 737 YU-AND
Jutros je na letu za Skiatos posada jednog posebnog aviona kompanije Air Serbia putnicima podelila čokoladice „Najlepše želje“ i tako obeležila izuzetan deo istorije jugoslovenskog vazduhoplovstva.
Posada leta JU5664 je na liniji za Avio Let obeležila 30 godina od prvog probnog leta aviona YU-AND.
Prema podacima do kojih su oni došli, „Novembar Delta“ danas je pre tri decenije prvi put poleteo sa Boeing fielda.
Nekadašnji ponos JAT-a bio je među prvim 737 serije 300 u komercijalnoj upotrebi u Evropi.
http://tangosix.rs/2015/12/07/obelezeno ... 37-yu-and/
 
Istim avionom sam leteo pre par nedelja na istu destinaciju. cini mi se da je pilot Prvoslav...jako prijatno sletanje na nezgodnu i malu pistu na Skijatosu...baj d vej stara kolor sema Jat-a mi deluje tako sexy...:)
 
Vrh