Гага
Professional
Мислио сам конкретно на овај посао, а чуо сам и ја да ЈАТ Техника ради пуном паром, што ми је јако драго.
Гага":3ucepuml je napisao(la):Из кабине авиона Ер Србије. Снимио члан "Зузазу" са форума Гаража, који је иначе пилот на једном од авиона Ер Србије:
tragac":39o13a8u je napisao(la):Air Serbia ima slabu prodaju jer je najskuplja aviokompanija u Evropi. Ljudi koji putuju sve više biraju strame kompanije sa presedanjem, čak su i kompanije Lufthansa grupe jeftinije.
JohnnyLee":rooqsh44 je napisao(la):Техника нема лиценцу за ове моторе, већ за CFM56, које имају на 733 и који се уграђују на 320. али Ер Србија нема те моделе, већ има 319-132 и 320-232, који су са V2500 моторима
beowl":403spa0s je napisao(la):Гага":403spa0s je napisao(la):Из кабине авиона Ер Србије. Снимио члан "Зузазу" са форума Гаража, који је иначе пилот на једном од авиона Ер Србије:
Zuzazu nije pilot Er Srbije već drugog (stranog) prevoznika a fotografije su napravljene iz kabine aviona tog prevoznika a ne aviona Er Srbije.
Пантограф":36acfih6 je napisao(la):Кад смо код тога, седећи пре неки викенд у ресторану "Рубин" у Кошутњаку, схватио сам колико су ЦФМ мотори са старих 737-300 тиши од ових ИАЕ В2500 са Ербаса. Осетна разлика.
tragac":2rs8moin je napisao(la):nemam negativno mišljenje o er srbiji, naprotiv, drago mi je da imamo kakvu takvu aviokompaniju i da ta kompanija ne leti na budžetske pare, već da ima koliko toliko održiv prihod (nadam se).
No ove stvari izludjuju. Nikako da povuku B733 iz redovnog saobraćaja, te stalno neke najave, mazanje očiju a od suštinskih rezultata ništa. I ja sam imao zahtev za refundaciju od Air Serbije, pre više od godinu dana, potpuno opravdan i legitiman zahtev gde mi po pravilima IATA ta sredstva pripadaju, no pare nikad nisam dobio.
Гага":v1qiulg7 je napisao(la):Пратећи тему "Ваздухоплови" на форуму за аутомобилизам "Гаража", а по питањима осталих чланова тог форума и његовим одговорима и у опште писању, кад је реч о Ер Србији, одговара на питања тако, као да је запослен у њој, са јако пуно детаља, зато сам и тако схватио да ради ту. Видим да је и доста негативно настројен према Ер Србији.
Доста је објашњавао и око пада војног хеликоптера код аеродрома Никола Тесла, као и неки други чланови тог форума који раде или у контроли лета или неким другим службама на НТ, АС, или већ ..., тако да ме је и то навело да је у Ер Србији.
Ето један од детаља који је изнео, је то да је платни промет Ер Србије угашен и не води се у нашој земљи, него је пренет у Пакистану или Индију.
Ако сам схватио погрешно и погрешно објавио и написао за слике из кабине авиона, извињавам се свим члановима нашег Беобилд форума.
Што се Ер Србије тиче, а и из твог одговора Трагачу, видим да она прилично добро ради, без обзира што је неки нападају, имају негативно мишљење или оспоравају.
JohnnyLee":36ytvl1s je napisao(la):
tragac":29labeno je napisao(la):nemam negativno mišljenje o er srbiji, naprotiv, drago mi je da imamo kakvu takvu aviokompaniju i da ta kompanija ne leti na budžetske pare, već da ima koliko toliko održiv prihod (nadam se).
No ove stvari izludjuju. Nikako da povuku B733 iz redovnog saobraćaja, te stalno neke najave, mazanje očiju a od suštinskih rezultata ništa. I ja sam imao zahtev za refundaciju od Air Serbije, pre više od godinu dana, potpuno opravdan i legitiman zahtev gde mi po pravilima IATA ta sredstva pripadaju, no pare nikad nisam dobio.
Nemjee":2i64kydv je napisao(la):'“Air Serbia continuously evaluates its network to ensure it is in line with passenger demand and is commercially sustainable...'
Well, had they taken greater care of the Cypriot passengers then they wouldn't have killed this route which was operated for the past 23 years. JAT launched it in 1992 when they took it over from Adria.
Throughout the 1990s and the 2000s JU survived on this route despite having competition from both Cyprus Airways/Eurocypria and the short-lived Aerotrans.
Because of the luggage issue, JU enjoyed a lot of negative publicity in Cyprus. An ex colleague of mine from the European Parliament bought a ticket from LCA to WAW via BEG and since LCA flights were chronically delayed last summer, he missed his connection. He was rebooked via OTP with RO (despite there being a direct flight with LO that afternoon) but the worst part was that his bags did not arrive for the next 2 weeks. As you can imagine, no one from the Parliament or the Commission no longer considered JU as an option for their travels. This was a huge loss for JU as Cyprus, alongside Slovakia, is the only EU country to not have direct flights to BRU. CY EU officials mostly fly with LH.
Then the head of the Cypriot Unions (a massive organisation) with his delegation travelled to BRU via BEG and guess what, all of their bags did not make it because of a delay. Almost all media houses in Cyprus picked up on this story and it was quite an embarrassment for JU.
These are just two examples of high profile people having bad experience with JU. This is why it doesn't surprise me that they are leaving Cyprus especially now when there is more competition than ever before.
As far as the O&D market goes, no one has been flying with JU since Wizz Air entered the market. Especially since Air Serbia increased the fares from €240 to roughly €350 and it changed its flight times which became unacceptable for the locals.