Šta je novo?

Air Serbia

Мислио сам конкретно на овај посао, а чуо сам и ја да ЈАТ Техника ради пуном паром, што ми је јако драго.
 
Техника нема лиценцу за ове моторе, већ за CFM56, које имају на 733 и који се уграђују на 320. али Ер Србија нема те моделе, већ има 319-132 и 320-232, који су са V2500 моторима
 
Гага":3ucepuml je napisao(la):
Из кабине авиона Ер Србије. Снимио члан "Зузазу" са форума Гаража, који је иначе пилот на једном од авиона Ер Србије:

Zuzazu nije pilot Er Srbije već drugog (stranog) prevoznika a fotografije su napravljene iz kabine aviona tog prevoznika a ne aviona Er Srbije.
 
tragac":39o13a8u je napisao(la):
Air Serbia ima slabu prodaju jer je najskuplja aviokompanija u Evropi. Ljudi koji putuju sve više biraju strame kompanije sa presedanjem, čak su i kompanije Lufthansa grupe jeftinije.

Ako im prodaja ide tako slabo, kako to da i dalje beleže dvocifren rast broja putnika?

Ako su najskuplja kompanija u Evropi, kako to da je meni sa jedne evropske lokacije najpovoljnija opcija do hrvatskog mora upravo Er Srbija sa presedanjem u Beogradu? I kako to da mi je sa druge evropske lokacije transferni let Er Srbijom do Rima sa presedanjem u Beogradu bio doslovce duplo jeftiniji od direktnog leta lokalnim prevoznikom?
 
JohnnyLee":rooqsh44 je napisao(la):
Техника нема лиценцу за ове моторе, већ за CFM56, које имају на 733 и који се уграђују на 320. али Ер Србија нема те моделе, већ има 319-132 и 320-232, који су са V2500 моторима


Кад смо код тога, седећи пре неки викенд у ресторану "Рубин" у Кошутњаку, схватио сам колико су ЦФМ мотори са старих 737-300 тиши од ових ИАЕ В2500 са Ербаса. Осетна разлика.
 
beowl":403spa0s je napisao(la):
Гага":403spa0s je napisao(la):
Из кабине авиона Ер Србије. Снимио члан "Зузазу" са форума Гаража, који је иначе пилот на једном од авиона Ер Србије:

Zuzazu nije pilot Er Srbije već drugog (stranog) prevoznika a fotografije su napravljene iz kabine aviona tog prevoznika a ne aviona Er Srbije.

Пратећи тему "Ваздухоплови" на форуму за аутомобилизам "Гаража", а по питањима осталих чланова тог форума и његовим одговорима и у опште писању, кад је реч о Ер Србији, одговара на питања тако, као да је запослен у њој, са јако пуно детаља, зато сам и тако схватио да ради ту. Видим да је и доста негативно настројен према Ер Србији.

Доста је објашњавао и око пада војног хеликоптера код аеродрома Никола Тесла, као и неки други чланови тог форума који раде или у контроли лета или неким другим службама на НТ, АС, или већ ..., тако да ме је и то навело да је у Ер Србији.

Ето један од детаља који је изнео, је то да је платни промет Ер Србије угашен и не води се у нашој земљи, него је пренет у Пакистану или Индију.
Цитирам:
......."Ako si zabrinut za naseg prevoznika i zasto kajmak nece ostati u Srbiji vec ce ga pokupiti neko drugi, da te podsetim na moje pisanje ovde na forumu, da je sluzba platnog prometa JAT (Air Srbija) ugasena i preneta negde u Pakistan ili Indiju i da se sav novac od karata sliva tamo. Kako se kasnije deli, ne znam. Probaj da refundiras novac za kartu - dace ti sve samo pare ne trazi. Jer pare nisu u Srbiji.
Ovo znaju svi zaposleni u AS (pa tako znam i ja) a to je informacija zbog koje izmedju ostalog kriju ugovor.

U Er Srbiji na svako rukovodece mesto je doveden covek iz Etihada a ako je ostao i neko od nasih, iza njega stoji neko njihov.

Ovo fotografiju sam snimio pre par meseci na aerodromu. Nase devojke rade check in putnika, a iza njih stoji namrgodjen supervajzer (devojcurak iz Pak/Ind ili tako nesto) koji ide od jedne do druge i tapka nesto po tabletu"

Завршен цитата.

страна 377: http://forum.garaza.rs/viewtopic.php?f= ... start=5640

Ако сам схватио погрешно и погрешно објавио и написао за слике из кабине авиона, извињавам се свим члановима нашег Беобилд форума.

Што се Ер Србије тиче, а и из твог одговора Трагачу, видим да она прилично добро ради, без обзира што је неки нападају, имају негативно мишљење или оспоравају.

 
nemam negativno mišljenje o er srbiji, naprotiv, drago mi je da imamo kakvu takvu aviokompaniju i da ta kompanija ne leti na budžetske pare, već da ima koliko toliko održiv prihod (nadam se).
No ove stvari izludjuju. Nikako da povuku B733 iz redovnog saobraćaja, te stalno neke najave, mazanje očiju a od suštinskih rezultata ništa. I ja sam imao zahtev za refundaciju od Air Serbije, pre više od godinu dana, potpuno opravdan i legitiman zahtev gde mi po pravilima IATA ta sredstva pripadaju, no pare nikad nisam dobio.
 
Пантограф":36acfih6 je napisao(la):
Кад смо код тога, седећи пре неки викенд у ресторану "Рубин" у Кошутњаку, схватио сам колико су ЦФМ мотори са старих 737-300 тиши од ових ИАЕ В2500 са Ербаса. Осетна разлика.

vozio sam bajs adom ciganlijom sa ortakom koji je upucen u problematiku, covek samo dize glavu i kaze "cuje se kao kosilica, to je erbas" i ono stvarno, domaca 319ica :)

tako da "kosilica"!
 
tragac":2rs8moin je napisao(la):
nemam negativno mišljenje o er srbiji, naprotiv, drago mi je da imamo kakvu takvu aviokompaniju i da ta kompanija ne leti na budžetske pare, već da ima koliko toliko održiv prihod (nadam se).
No ove stvari izludjuju. Nikako da povuku B733 iz redovnog saobraćaja, te stalno neke najave, mazanje očiju a od suštinskih rezultata ništa. I ja sam imao zahtev za refundaciju od Air Serbije, pre više od godinu dana, potpuno opravdan i legitiman zahtev gde mi po pravilima IATA ta sredstva pripadaju, no pare nikad nisam dobio.

Ne znam koliko si bio uporan ali na žalost jedini način da dobiješ odštetu je da ih smaraš i jasno im staviš do znanja da nećeš zaboraviti na celu stvar. Troje mojih prijatelja su imali otkazan let kod njih, podneli su odštetni zahtev i po mojoj preporuci ih davili svake dve nedelje sa po par mejlova, da bi im posle nekih 5-6 meseci najzad leglo po 500 evra.

Ljudi često zaborave na celu stvar, život ide dalje, nema se vremena za preganjanje itd. Nekoliko meseci nakon otkazanog leta možda 20 od 100 putnika i dalje insistira na svojim odštetama, ostali više nemaju pojma ni kada su leteli ni šta tačno treba da urade. Na kraju prevoznik isplati možda trećinu ukupnih penala koji mu prete za taj let. Igra čekanja se svima isplati i svi je koriste, pa tako i Er Srbija.
 
Гага":v1qiulg7 je napisao(la):
Пратећи тему "Ваздухоплови" на форуму за аутомобилизам "Гаража", а по питањима осталих чланова тог форума и његовим одговорима и у опште писању, кад је реч о Ер Србији, одговара на питања тако, као да је запослен у њој, са јако пуно детаља, зато сам и тако схватио да ради ту. Видим да је и доста негативно настројен према Ер Србији.

Доста је објашњавао и око пада војног хеликоптера код аеродрома Никола Тесла, као и неки други чланови тог форума који раде или у контроли лета или неким другим службама на НТ, АС, или већ ..., тако да ме је и то навело да је у Ер Србији.

Ето један од детаља који је изнео, је то да је платни промет Ер Србије угашен и не води се у нашој земљи, него је пренет у Пакистану или Индију.

Ако сам схватио погрешно и погрешно објавио и написао за слике из кабине авиона, извињавам се свим члановима нашег Беобилд форума.

Што се Ер Србије тиче, а и из твог одговора Трагачу, видим да она прилично добро ради, без обзира што је неки нападају, имају негативно мишљење или оспоравају.

Ako pažljivije ispratiš tu temu lako ćeš zaključiti za kog prevoznika dotični korisnik radi. Inače, tačno je da na toj temi pišu i piloti i kontrolori leta i dosta stručnih ljudi, što je svakako čini vrednom praćenja. Problem je u tome što, na žalost, ni stručni ljudi nisu imuni na gluposti i budalaštine pa tako nekih 80% onoga što se na toj temi napiše o Er Srbiji predstavlja neopevane budalaštine koje dolaze iz ko zna kojih rekla-kazala izvora. Ja mogu da ti potvrdim da najmanje polovina onoga što je zuzazu tamo napisao o Er Srbiji nema blage veze sa stvarnošću a činjenica da on te stvari saopštava kao nekakve neporecive i u kamen uklesane istine samo potvrđuje ono što sam gore rekao - piloti su ljudi od krvi i mesa i kao takvi nisu nužno imuni na lupetanja i prenošenja raznoraznih gluposti ukoliko se one uklapaju u neke njihove stereotipe i projekcije.

Sve to naravno ne znači da u Er Srbiji cveta cveće i mali jednorozi skakuću ispod duge. Daleko je od toga. Ali činjenica je da se o lošim stvarima u Er Srbiji u medijima i na forumima piše prevashodno sa pozicije histeričnog ideološkog pljuvanja a mnogo manje sa pozicije argumentovane i konstruktivne kritike.
 
@беодупловл :wink: , укњижен плусићћћ
Апсолутно се слажем са твојим изнетим мишљењем, посебно са задњим пасусом.

Обратићу сад више пажње на његове поруке да видим за коју авио компанију ради, мада сад у тој теми више пише о фотографијама снимљеним из кабине авиона којим шоферира :laugh: .
 
Хм, симпатично, и у духу старог, великог ЈАТ-а. Присетимо се да је наша авиокомпанија пре 30 година била први корисник Боинга 737-300 у Европи, односно, да је неко време имала најмодернији авион за "средње пруге" на континенту. Било би лепо да се то понови и са Мицубишијем, тим пре што нам фали мањи млазњак.
 
tragac":29labeno je napisao(la):
nemam negativno mišljenje o er srbiji, naprotiv, drago mi je da imamo kakvu takvu aviokompaniju i da ta kompanija ne leti na budžetske pare, već da ima koliko toliko održiv prihod (nadam se).
No ove stvari izludjuju. Nikako da povuku B733 iz redovnog saobraćaja, te stalno neke najave, mazanje očiju a od suštinskih rezultata ništa. I ja sam imao zahtev za refundaciju od Air Serbije, pre više od godinu dana, potpuno opravdan i legitiman zahtev gde mi po pravilima IATA ta sredstva pripadaju, no pare nikad nisam dobio.


Evo cisto i ja da dodam vezano za odstetni zahtev, leteo sam iz Cikaga preko Amsterdama za Beograd, i dosao mi je kofer poptuno polomljen. Kad sam sleteo, popunio sam zapisnik na licu mesta (to je najbitnije), podneo zahtev preko neta, i dobio novac posle 15 dana.

A i evo prekjuce su me upgradeovali u biznis klasu na letu iz Berlina, i experience je bio fenomenalan. Dobra klopa, Radovanovic vina. :) Tako da ja samo reci hvale imam za njih. U odnosu na Jat Airways su milion svetlosnih godina.
 
Жао ми је што гасе Будимпешту. То показује да овај део Европе, нажалост, не успева да прерасте свој објективни статус - запећка.
 
Па не бих рекао. Будимпешта је увелико прерасла статус запећка. Друга је ствар што је Србија колонијална развалина са једним од најгорим кономским параметрима, не у регионалним, не у европским већ у светским оквирима.
 
Let za Budimpestu je totalni promasaj, pa voz kosta 26 evra povratna, ne traje dugo. Naravno da nema ljudi za tu liniju. Je l atr isao tamo?
 
Kako ne traje dugo?
Pa negde na forumu je bilo reci da samo do Subotice traje bezmalo 4 sata!!!
A gde je granica, pa jos gotovo isto toliko kilometara do Madjarskog glavnog grada?
 
Naravno da traje dugo, kao i do Zagreba. Ići bilo gde vozom iz BG je katastrofa. Autom, čak i autobusom je druga priča.
 
Железничка веза БГ-БУ није никакав фактор али зато јеста свакодневна линија Емирајтса са B777 из Дубаиа до Будимпеште и још пар линија које су елиминисале скоро сваку могућност да се Ер Србија фидерише путницима из Будимпеште.
 
у Будимпешти прво имате Рајан и Виз који су покрили готово читаву Европу (нарочито Виз са 34 целогодишње дестинације, укључујући и Дубаи и Тел Авив). затим, као што рече Делија, Емирејтс сваки дан шаље 777, тако да је далеки исток максимално покривен, и Ер Србија нема шта ту да тражи. О&Д саобраћај је толико велик да је воз сасвим довољан (нарочито из Београда где већина путника изађе у Новом Саду и Суботици).

што се тиче Ларнаке, довољан је коментар Немјее-а на ЕксЈу:
Nemjee":2i64kydv je napisao(la):
'“Air Serbia continuously evaluates its network to ensure it is in line with passenger demand and is commercially sustainable...'

Well, had they taken greater care of the Cypriot passengers then they wouldn't have killed this route which was operated for the past 23 years. JAT launched it in 1992 when they took it over from Adria.
Throughout the 1990s and the 2000s JU survived on this route despite having competition from both Cyprus Airways/Eurocypria and the short-lived Aerotrans.

Because of the luggage issue, JU enjoyed a lot of negative publicity in Cyprus. An ex colleague of mine from the European Parliament bought a ticket from LCA to WAW via BEG and since LCA flights were chronically delayed last summer, he missed his connection. He was rebooked via OTP with RO (despite there being a direct flight with LO that afternoon) but the worst part was that his bags did not arrive for the next 2 weeks. As you can imagine, no one from the Parliament or the Commission no longer considered JU as an option for their travels. This was a huge loss for JU as Cyprus, alongside Slovakia, is the only EU country to not have direct flights to BRU. CY EU officials mostly fly with LH.

Then the head of the Cypriot Unions (a massive organisation) with his delegation travelled to BRU via BEG and guess what, all of their bags did not make it because of a delay. Almost all media houses in Cyprus picked up on this story and it was quite an embarrassment for JU.

These are just two examples of high profile people having bad experience with JU. This is why it doesn't surprise me that they are leaving Cyprus especially now when there is more competition than ever before.

As far as the O&D market goes, no one has been flying with JU since Wizz Air entered the market. Especially since Air Serbia increased the fares from €240 to roughly €350 and it changed its flight times which became unacceptable for the locals.
 
Jasno je to sve. Ali, ovo je baš bedak. Nepostojanje O&D putnika između dva susedna milionska grada znači da ozbiljnog biznisa na tom potezu - nema. Iz Beča ne samo da postoji let za Peštu, nego i za Bratislavu (što je već bolesno).

Inače, avio linija BG-Budimpešta je postojala i pre Drugog svetskog rata - kada je železnica bila znatno ozbiljnija (između dva grada se brže putovalo u 19. veku!), a od 1938. je postojao čak i savremeni put - a putnički avioni su leteli i za vreme rata.
Eto koordinata naše aktuelne propasti.
 
Vrh