Šta je novo?

Air Serbia

Dakle postojao je let nije bitno ko ga je obavljao posto oni pominju istorijski let iz BG-a ka USA. Mislis da ce i ovo sada biti bas Air Serbia a ne Etihad ;)?
 
U međuvremenu sam dopunio post.
Ovaj tvoj odgovor ne menja suštinu, a to je da si preneo lupetanja i predstavio ih (svojim komenatrom uz link) kao nekakvu istinu koja treba da nam otvori oči. Ne, lupetanja su i dalje, imaš u dopuni posebno izdvojeno najveće lupetanje od svih u tom tekstu.

Da, mislim da neće leteti Air Serbia, nego se pomenuti sporazum između SRB i USA nekim čudom ustvari ne odnosi na SRB, nego na Emirate i na aviokompaniju registrovanu u Emiratima, sa AOC izdatim od njih.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaj bre Igore... :roll:
 
sustina je da ne zelim da me neko laze da se iz Srbije nije letelo 25god.
 
Ista stvar kao sa ikamercom Igore kako mozes da blatis ugled av av on je nepogresiv kao bog sunca amon ra
 
Kakve veze to što si napisao ima sa naslovom teme na kojoj smo?

Imajući u vidu to da “Air Serbia” u svojoj floti trenutno nema nijedan avion koji bi mogao da obavi prekookeanski let, postavlja se pitanje kakve koristi ima Srbija od ovog sporazuma. Međutim, prema Vujovićevim mišljenju, odgovor je veoma prost.

- Ovo sve se radi da bi kompanija “Etihad” na mala vrata tj. preko Beograda i tzv. “zajedničkog koda” došla u situaciju da leti za Njujork pošto samostalno ne može takvu dozvolu da dobije, kaže Vujović za Teleprompter.rs.
http://www.teleprompter.rs/bivsi-direkt ... ajJPp.dpuf

Je l ovo budalaština ili nije budalaština?
Je l Etihad danas ne leti za USA, u okviru svojih destinacija za Ameriku nema i Njujork?

Trenutno, Njujork:


Trenutno, Vašington:


------------------------------------------

Dopuna:

Nego, kad si već redovno online na forumu direktore, ae baci pogled ovde:
viewtopic.php?p=334420#p334420

Naročito što je pre dva meseca baš na tvoj post odgovorio taj čovek, a ti ga nisi ispravio nakon toga...
Ako ti nije teško pojasni, je l spuštena naknada za 3 puta, ili šta već?
 
Moderator je tu da procjeni je li prica mimo teme ili ne ti jos nemas ta ovlascenja .Sto se tice naknada i dalje nemogu da prokljuvim sustinu posto dobijam razlicite informacije bila je uporeda tabela prije i poslije smanjenja
 
Gde sam predložio da Moderator uradi ovo ili ono sa tim tvojim postom?
Nigde ništa nisam ni predlagao da se uradi sa tvojim postom, pa samim tim ne vidim zašto mi pišeš da ja nemam ta ovlašćenja? Nije to moja stvar, nego Moderatora...zato se nisam ni petljao u njegov posao. :wink:

--------------------------

Oko naknada...
Ako već nisi siguran, tj. kako kažeš ''ne možeš da prokljuviš suštinu oko toga'', kako te ta nesigurnost u podatke nije onda sprečila da u protekla 2 meseca o tome pišeš na svaka 3 dana na 10 tema? Mislim, ako smo ozbiljni ljudi...onda ćemo gledati da ne širimo na sva zvona ono u šta (još) nismo sigurni.
Ili, kako te ta nesigurnost nije navela da nekome od drugih forumaša koji su isto tako prenosili tu priču na svaka 3 dana po forumu, barem jednom napišeš ''treba proveriti dodatno da li je to tako''...''da se ne zalećemo''...''nisam prokljuvio suštinu''?

Znaš, čitam ovaj forum jer računam da na njemu ima kvalitetnijih informacija nego na masovnim medijima. Zato ne gubim vreme da čitam njih, nego o građevini, o projektima, umesto čitanja vesti na Blicu i ostalima čitam ovaj forum.
Kvalitetom informacija (sadržaja) forumi jedino mogu da se izbore u konkurenciji sa masovnim medijima. Dakle, ne tako što će postavljati iste gluposti, nego kvalitet, tačnost. Naročito ako je forum specijalizovanog sadržaja, pa samim tim posebno treba da bude izražena nota kvaliteta informacija.

I, tako poslednja 2 meseca čitam po forumu na desetine postova kako su te naknade spuštene 3 puta, a onda naletim na temi o Hiltonu da je jedan forumaš (koji ukupno ima 1 post na forumu, registrovao se pre 5 godina), napisao da to ipak nije tako...i, vidim zid ćutanja posle toga na toj temi...ali zato na svim drugim temama ''žuta patka'' i dalje puni BeoBuild sa pričom o spuštanju taksi 3 puta i tako sprovedenoj pljački veka ili šta već.

Zanima i mene to pitanje oko naknada, i od već izgrađenog stava koji sam doneo na osnovu tvog pisanja (i par drugih forumaša, uključujući i Igora), da je spuštena ta naknada 3 puta, onda saznam da izgleda nije tako...jer slučajno naletim na 1 post koji daje i primere cena, i pokazuje da to nije baš tako.

Pa, ako već hoću da me lažu, onda idem da čitam masovne medije, a ne BeoBuild. :roll:
Počinjete vašim slepim političkim kampanjama trajno da narušavate ugled BeoBuild foruma kao izvora informacija jer postajete mesto gde je npr. ta informacija oko naknada ponovljena jedno 50 puta...a, onda se ispostavi da onaj od kojeg je sve to krenulo ''nije baš prokljuvio suštinu''.

Evo predloga...nek' redakcija BeoBuilda pošalje mail Gradu, pa da vidimo šta će odgovoriti oko pitanja naknada.
Ili, da se stupi u kontak sa nekim od investitora po gradu, da se pita koliko je platio...da se uporedi na osnovu prakse da li je to sada 3 puta manje u istim zonama, ili nije...
Ili da se uradi nešto treće...ali da se uradi nešto kako bi na kraju baratali sa proverenim, tačnim informacijama.
Onda od toga imamo korist svi, pre svih forum BeoBuild.
U protivnom ovaj forum postaje samo još jedno mesto, poligon za copy/paste tekstova koji su budalaština (kao ovaj tekst bivšeg Jatovca), ili Miše Brkića, ili koga već... Samo još fali neki tekst Vučićevića da se kopira, pa da Igor lupi katanac na BeoBuild.
 
Vidi ja sam postavio ono di cega sam dosao neki su se slozili neki su iznjeli oprecan stav .postoje tabele sa taksama prije i sa taksama poslije .Sutra cu da pitam investitora u komsiluku sta on kaze iz prakse .A nije ti bilo sumljivo da taj sa jednim piostom govori pogresno recimo .
Igore prebaci sve ovo u odgovarajucu temu
 
Da vas skrenem malo sa teskih tema i da se prebacimo na lakse. Beograd - Krf pre dve godine cetvoroclna porodica + jedna krmaca od kofera - kupljeno dva meseca ranije 190€ (wizzair). Air Serbia carter sve isto (par dana razlike u terminima) 920 €.
 
Jbg, ne mozes da poredis regularnu kompaniju i lou kost. Sto nisi probao negde iz regiona, da l uopste lete za Krf i dalje?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
poredio sam charter sa lou costom. charter je sa jatovih 150 € dosao do air serbia 230 € sa nikad jeftinijim gorivom
 
Dok je ovaca biće i džempera. Sve dok što zbog krize što zbog bezobrazluka ne počnu da gube load na čarterima. Izgleda da se do sada srpsko tržište avi oaranžmana uspešno odupiralo krizi, taj porast cena je indikator.
Marže su im nesumnjivo ogromne i sa 150 Eur. Ne znam koliki je sad operativni trošak tog leta, ali je 2007. u trenutku kada je barel nafte bio blizu 200 USD taj trošak iznosio oko 12.000 evra (tu ne ulaze troškovi handlinga, koji se ni ne obračunavaju u konačnu cenu čartera). Dakle oko 80 Eur po sedištu. Prošle godine je cena karte nevezano za aranžman BEG-CFU-BEG bila 160 evra bez taksi. Ove godine je skuplja 5 Eur. No, možda su aerodromi povećali landing tarifu, ili agencije proviziju.
 
jeftinije se prođe ako idete aegean/olympic sa presedanjem u atini, recimo krit povratna me izašla 109€ s taksama, treba samo na vreme uzeti i pratiti svakodnevno njihov sajt
 
Ono kada deca boljševičkih lopurdi počnu da sprovode svoju verziju kapitalizma. Air Serbia ima slabu prodaju jer je najskuplja aviokompanija u Evropi. Ljudi koji putuju sve više biraju strame kompanije sa presedanjem, čak su i kompanije Lufthansa grupe jeftinije. Sama kompanija rasipa ogromne pare na višak zaposlenih i višak poslovnog prostora. Duguju i živom i mrtvom i ne vraćaju nikom ništa. Trebalo bi poslati nezavisnog revizora da temeljno ispita poslovanje, pre nego što bude kasno.
 
Немој да те чује "свемогући", онда си га на..ебао!
 
I za godisnjicu su dali lazne popuste, kao 20% a cene i sa tim vece nego regularne


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Изгледа да ни аеродрому Бања Лука Ер Србија ништа не плаћа.
 
Шири интерес постојања везе БГ-БЛ је огроман, наспрам њега интереси компанија делују занемарљиво
 
Samo je problem sto nko nece da leti, ne razumem debile koji nece da doplate 10 evra i da smanje sebi putovanje i cimanje. Jedva 20ak ljudi.
 
Да ли то значи да је ЈАТ техника остала кратких рукава !

Poslednja vest iz Pariza: Air Serbia potpisala ugovor o održavanju 21 motora sa Pratt & Whitneyjem

Air Serbia je danas potpisala ugovor o održavanju 21 motora V2500 sa kompanijom IAE (International Aero Engines), konzorcijumom koji predvodi kompanija Pratt & Whitney u saradnji sa Japanese Aero Engines Corporation i MTU Aero Engines.


– Air Serbia je lider evropske vazduhoplovne industrije. Mi smo uzbuđeni što smo dobili priliku da podržimo njihov uspeh današnjim potpisivanjem novog aranžmana o održavanju. – izjavio je ovom prilikom Greg Gernhardt, predsednik Pratt & Whitney Commercial Engines i dodao:
– Podrška flote pod ovakvim programom obezbeđuje operaterima predvidljive troškove održavanja i na kraju pomaže da se konačna vrednost motora naših mušterija na neki način i poveća. –
Dane Kondić, direktor Air Serbie naglasio je danas da je održavanje avionskih motora jedan od glavnih prioriteta jer omogućava bezbednost putnicima:
– Air Serbia igra značajnu ulogu u razvoju vazduhoplovne industrije i industrije turizma i veoma nam je bitno da ostanemo lideri u bezbednom i udobnom iskustvu putovanja. Efikasno održavanje je jedna od komponenti našeg uspeha, naglasio je Kondić.

http://tangosix.rs/2015/18/06/poslednja ... hitneyjem/
 
Ne. Jat Tehnika ovih dana radi sa 100% kapaciteta (i to mislim prvi put u istoriji obzirom da je priroda njihovog posla da se najviše radi u zimu i rano proleće) i nikada nisu poslovali bolje. I to uglavnom strane kompanije. Air Serbia im samo pravi gužvu jer kasne sa plaćanjima i mnoge stvari im rade jeftinije.
 
Vrh