Šta je novo?

Air Serbia

JohnnyLee":2jwwn4ha je napisao(la):
стиже нови АТР. регистрација је YU-ALV и тренутно је на Корзици где се врши бојење. у питању је овај авион

едит: својевремено сам радио за себе неку калкулацију, БЕГ-ЈФК-БЕГ може да се угура у око 21 до 23 сата са паузом у Њујорку од максимум 3 сата
Мислим да тек треба да иде на фарбање у саобраћају се очекује тек у јуну.
BEG-JFK-BEG блок време је негде око 20 сати шта значи да је могуће уклопити у 24 сата. Са таквим летењем се мора предвидети по један технички дан недељно. Ситан проблем је што је Ер Србији циљ Чикаго а то не може да се уклопи у 24 сата. Са летењем до Њујорка велику већину путника би морали да предамо неком другом на превоз до крајње дестинације у САД. Шта је путнику другачије? Преседање у европи замењено са преседањем у Америци!?! Велика већина, а то су путници из/за Чикаго и даље немају директан лет.
 
Presedanje u Americi je gore nego presedanje u Evropi, zbog ulaska u zemlju.
Ne znam koje ce cene biti za US, cini mi se mnogo vece nego sa presedanjem.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Čika Brana":29zq9mtw je napisao(la):
Мислим да тек треба да иде на фарбање у саобраћају се очекује тек у јуну.

Ofarban je odavno. :wink:
 
Знам само податак за Београд-Чикаго и то је око 70.000 путника годишње, то је негде око 192 путника на дан, или 96 путника по смеру.
Највеће тржиште у северној Америци је Торонто.
 
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... B5%22.html

Српска авио-компанија "Ер Србија" објавила је да је набавила још један турбоелисни авион АТР 72-500, који ће бити шести АТР у флоти тог авио-превозника.

Ја сам мислио да имамо 4 атр?
 
"Ер Србија" на светском сајму "Експо Милано"

петак, 15. мај 2015, 08:35 -> 08:52

Национална авио-компанија "Ер Србија" учествује на манифестацији "Експо Милано 2015". У складу са мотом сајма "Нахранимо планету", биће представљена врхунска понуда хране и пића, као и специјалитети омиљени свим путницима - урнебес салата и уштипци. "Ер Србија" ће презентовати и програм ефикасне потрошње горива.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... BE%22.html
 
Они који нешто знају, а нико их ништа не пита, би најрадије стартовали са В767-200ER у двокласној конфигурацији са око 230 седишта.
Мање троши од А330-200, лакши је и мањи је па га је лакше напунити.
Једини проблем где га наћи.
 
a 757 sa wingletsima? UA ide sa 752 ide direktno TXL-EWR, lično ga video u Berlinu.
 
Јесте да није о Ер Србији, али ето да имао и то на овој теми.

Сигурно сте видели или чули да Авиогенекс продаје, због стечаја, свој једини преостали авион Боинг 737-200. У чланку који је објавио Курир је погрешно написано да је тип авиона Боинг 727-200. Авион је од стране државе процењен на 850.000,- евра, а био је понуђен по цени од 120.000,- евра и вероватно је по тој цени и продат, пошто је био само један заинтересован. Авион је продат у Бенин (Африка), а ево га тај чланак из Курира, који је објављен пре продаје овог авиона, 05. маја..



BAGATELA: Kupite boing 727 za samo 120.000 evra
Iako je država avion procenila na neverovatnih 840.000 evra, on će 5. maja biti ponuđen po skoro sedam puta nižoj ceni

BEOGRAD - Poslednji avion iz nekadašnje flote moćnog „Aviogeneksa“ na „dobošu“ će biti prodat 5. maja, saznaje Kurir. Početna cena na aukciji biće oko 14,5 miliona dinara, ili 120.000 evra.

http://www.kurir.rs/vesti/biznis/bagate ... ak-1767555
 
Čika Brana":h0ftlrho je napisao(la):
Они који нешто знају, а нико их ништа не пита, би најрадије стартовали са В767-200ER у двокласној конфигурацији са око 230 седишта.
Мање троши од А330-200, лакши је и мањи је па га је лакше напунити.
Једини проблем где га наћи.

Obzirom da je u svetu tek 15-ak pax aktivno... u teoriji lakše bi se došlo do A310. :p
 
Kartograf":sx2dzprn je napisao(la):
a 757 sa wingletsima? UA ide sa 752 ide direktno TXL-EWR, lično ga video u Berlinu.
Teško. Dolet 757 sa wingletsima je 7600m, što je tačno koliko i realna distanca izmedju BEG i JFK, TXL je oko 1000 km bliži pa do njega taj model može komotno da leti.
 
Upravo potpisan sporazum o vazdušnom saobraćaju, dokument koji posle 25 godina omogućava uspostavljanje direktnih avio letova između Srbije i Amerike.
112194171015330472066776.jpg

izvor:U.S. Embassy Belgrade
 
Uvjek su godine i ko je prvi problem u njihovoj racunici nije av av prvi bio u alb vec panic itd
 
Из кабине авиона Ер Србије. Снимио члан "Зузазу" са форума Гаража, који је иначе пилот на једном од авиона Ер Србије:

zuzazu":rp6eud18 je napisao(la):
Zalazak sunca juce u redu na rulnoj stazi...





cekanje u redicu za poletanje



i konacno posle 30tak minuta na zemlji i sprzenih 400kg kerozina - "set take off thrust"



Posle 4 sata leta na Zapad, sletelo se tamam na zalazak sunca :)

http://forum.garaza.rs/viewtopic.php?f= ... start=5625
 
Kirbi reče da nije bitno da li će leteti airserbia ili neka druga (američka) kompanija...
 
Igor":3lusy2nu je napisao(la):

Ae barem ti Igore nemoj postavljati na forum svakojaka lupetanja, pa još ispade (iz tvog propratnog komentara uz link), da nas baš ta lupetanja ustvari vraćaju u realnost... :roll:

- Let za NYC pre 12 godina je bio code share sa uzbekistancima, a ne Jat-ov let.
- Američko ministarstvo transporta nije оdlučivalo da li ćе AirSerbia dobiti dozvolu da sleće na američke aerodrome nego da li će code share sa AirBerlinom i Etihadom za let za USA tim kompanijama biti odobren.
- Nije istina da ASL kao deo Etihada ne može da leti za USA zbog subvencija Vlade AbuDabija toj kompaniji jer Etihad svakodnevno leti za USA.
Izvor:
http://www.exyuaviation.com/2015/06/amb ... t-for.html

--------------------------------

Dopuna, citat iz teksta sa linka:

- Ovo sve se radi da bi kompanija ''Etihad'' na mala vrata tj. preko Beograda i tzv. “zajedničkog koda” došla u situaciju da leti za Njujork pošto samostalno ne može takvu dozvolu da dobije, kaže Vujović za Teleprompter.rs.
http://www.teleprompter.rs/bivsi-direkt ... SjPAd.dpuf

Book flights to New York (JFK):
http://flights.etihad.com/en/flights-to-new-york

Ili:

January 15, 2014

Etihad Airways will introduce a second daily flight to New York from March 1, as the Abu Dhabi carrier looks to boost its connectivity with the United States. The flight will leave Abu Dhabi International Airport at 1.45am, arriving at New York’s John F Kennedy Airport at 7.45am (US time) the same day, while the return flight will leave New York at 11.35am, arriving in Abu Dhabi at 9.20am the next day. The current flight leaves at 9.40pm.

“New York City is one of the most popular destinations in our network, not only for guests flying from Abu Dhabi but also for business, leisure and family travellers from a wide range of connecting destinations,” said James Hogan, the president and chief executive of Etihad.
http://www.thenational.ae/business/indu ... o-new-york
 
Vrh