Tragac, sigurno sve kompanije muce muku sa sezonalnoscu, ali mislim da je taj problem znatno izrazeniji na Balkanu. Za JFK i ORD ce najvise leteti ljudi koji zive u Americi a posecuju postojbinu
Ti ljudi imaju 2, maksimalno 3 nedelje odmora i koriste ga za bozic ili u toku leta. Broj turisti je mali za Ameriku, a poslovnih putnika jos manji. Tako da je fokus na dijaspori koja ce bez problem puniti avione u junu, julu, avgustu, ali mislim da ce biti pusti avioni u martu.
Svi imaju sezonalnost, ali mi izrazenu.
Mislim da nije realno da oni uzmu manje od tri aviona, ako uzimaju. Dovoljno je da jedan mora da odradi C Check, ili jedan da se pokvari (sto je cesta pojava kod nas) pa da moraju da se otkazuju letovi, u slucaju da imaju samo dva. Sa tri mogu bez problema da pokriju, i da mogu sebi da dopuste da koriste neki u mid-rangeu. Ja sam leteo sa DC10 za TIV
Americko trziste je veoma surovo, mislim da bi ih takvi propusti mnogo kostali.
Sto se tice red letenja, pa verujem da bi sacekali region da dodje u BEG. Gledam danasnji red letenja i SKP, SKG, ATH, SOF, OTP, SJJ, TIV, TGD idu izmedju 12.30 i 13.30. Poslednji se vraca tek u 17.20 (ATH), sto bi znacilo da avion krene tek oko 18.20. To je prekasno, jer bi onda bili u Njujorku tek oko 20.30. Mada, ako ga obrnu do 22.00 oni mogu da budu u Beogradu do 12.00 taman da ih vrate na te iste linije...
Kad god sam leteo za JFK (najcesce sa LH) dodjem do 13.00 tamo i posle me tri dana ubija jet lag. Mozda ovo nije losa varijanta. u hotelu su u Njujorku najkasnije do 23 i spavanje
A poslednji dan imaju ceo dan, jer moraju da budu na aerodromu tek u 20.00
Ja ne znam sto JU zaposljava ljude, kad im je Beobuild forum osmislio celu strategiju