Šta je novo?

Air Serbia

@442doBGD:

Придружено чланство у Стар алијанси је укинуто.

Овај директор Јат ервејза, који је врло могућно и последњи, је сума свега што није ваљало у свим досадашњим директорима Јат ервејза од 1990-их на овамо. Он је један потпуни дилетант, пацер, који појма нема шта ради. Можда је зато и постављен.
 
JohnnyLee":3sduysx4 je napisao(la):
kakvi optimisti. pa njih će samo Niki da pojede. skin'o im jednu od najprofitabilnijih linija. da ne govorim o Emirates-u.
i najnovija vest: Croatia Airlines od 01.05. Beograd - Zagreb.
i JAT hoće da ostvari profit. pa oni ni jednu novu liniju nemaju. samo ukidaju stare. a stranci se samo gomilaju na BEG-u.
crni JAT. crn da crnji ne može biti. bolje da prefarbaju avione u crno
Johnny Lee... Otkud ti ta informacija????
Ja nisam nigde mogao da je nađem.. A google-ovao sam je ;D.... Mislim, vidim da na tom sajtu piše, al me zanima jel ima neki drugi izvor?
 
Mozda i jeste nabolje da se na Jat stavi katanac, posto se izvoji ono sto valja, mehanicari i Akademija. U tom slucaju drzava bi lakse mogla da radi na merama koje ce povecati promet na Aerodromu Beograd( i ostalim aerodromima u drzavi) i tim merama pomoci Aerodromu da ima sto veci profit, a ni sad nije mali. Od tog povecanog profita kroz 4-5 godina osnovati novu avio kompaniju sa novom flotom.
 
praguc":3azhicjm je napisao(la):
Johnny Lee... Otkud ti ta informacija????
Ja nisam nigde mogao da je nađem.. A google-ovao sam je ;D.... Mislim, vidim da na tom sajtu piše, al me zanima jel ima neki drugi izvor?
rekli su na tom sajtu da će biti detalja u nedelju oko tog leta. likovi verovatno imaju informacije iz prve ruke, vezano za sve letove koji se obavljaju na prostorima ex-YU


Nikola":3azhicjm je napisao(la):
Aerodromu da ima sto veci profit, a ni sad nije mali.
Aerodrom je jedno od retkih javnih preduzeća za koje ne idu pare iz budžeta, nego ih vraća u budžet.

i najnovija vest: Dozvole Malevu, Montenegro Erlajnsu i Nikiju. NAPOMENA: tekst je iz Blica. video sam ga slučajno, jer sam hteo da pročitam da našnji strip.
inače, Niki će leteti za BEG sa E190. jedva čekam da se vozim tim avionom.
 
hmm interesatno, al eto vidiš i u komentarima tamo svi kažu da nema nikakve potvrde. ;) Isto tako sam tamo video i za TAROM koji počinje od 2dec da leti Beograd - Bukurešt... al nigde nema potvrde ;) Biće lepo videti nove avio kompanije na BEGu ;)
 
Sve najbolje leti Jatom... ali samo kad mora! :S
Bože, nikad nisam putovao avionom, ali sve manju želju imam. Jat Tehnika iz hangara šalje Jatove avione sa minimalnim bezbednosnim proverama i popravkama, dovoljnim da se, šatro, ne ugrozi sigurnost leta, jer Jat slabo plaća.
 
MCA Airlines odustao od letova Niš - Stokholm.. Povukli su Niš sa destinacija za letenje..
 
zato što je firma otišla u stečaj, i švedski didrektorat im je oduzeo dozvolu za sve međunarodne (van EU) letove
 
Grčka "Marfin grupa" hoće Jat?

Beograd -- Grčka "Marfin investment grupa" zainteresovana je za kupovinu Jata, saznaje Blic Novac u krugovima bliskim Vladi Srbije.

Ovoj finansijskoj grupaciji, koja je u Srbiji prisutna preko "Marfin banke" i preko RK Beograd koje su kupili u konzorcijumu sa "Verano motorsom", posao avio-prevoza nije nepoznat.

Naime, oni su početkom godine kupili državnu avio-kompaniju u Grčkoj - " Olimpik erlajnz". Ovaj posrnuli državni gigant, koji je poslednjih godina poslovao tako što je bio na teretu grčkih poreskih obveznika prodat je "Marfin grupi" za 177 miliona evra.

Ta akvizicija je dočekana sa odobravanjem u grčkoj javnosti jer je, kako su rekli vladini zvaničnici, država trošila milion evra dnevno da bi održala kompaniju u životu.

Pored grčkog avio-prevoznika, "Marfin investment grupa" je za 15 miliona evra kupio i udeo od 50 odsto švajcarskog "Ambulance international Rent-a-Jeta". Ova avio-kompanija nudi svoje usluge korporacijama, vladinim i nevladinim organizacijama, ali i pojedincima za potrebe medicinskog prevoza.

Želja "Marfin grupe" da kupe srpsku avio-kompaniju nije neočekivana za poznavaoce rada ove finansijske grupacije, koja svoje ogranke ima u celoj Evropi. Posle kupovine Olimpika, bilo je samo pitanje dana kada će krenuti u širenje tržišta, tvrde oni.

Zamisao čelnika Marfina je da Jat posle kupovine udruže sa Olimpikom i tako naprave jaku regionalnu kompaniju, koja će onda udružena krenuti u osvajanje tržišta i susednih zemalja.

Posle prošlogodišnje neuspele privatizacije, Jat je i dalje u nezavidnoj situaciji i sa velikim gubicima. U ovoj godini, samo do septembra napravljen je minus u poslovanju od 11 miliona evra. Poslovni gubici su u 2008. godini iznosili 29 miliona evra, a kada se tome dodaju i finansijski gubici, dolazimo do fantastičnog minusa od 80 miliona evra.

Iako je novo rukovodstvo Jata, sa Srđanom Radovanovićem na čelu, predstavilo novi plan izlaska Jata iz gubitaka, zbog ekonomske krize i sve manje platežne moći naših građana, umesto povećanja, pre može da se očekuje smanjenje putnika.

S druge strane, "Marfin investment grupa" je investiciona kompanija koja je osnovana 1998. godine i koja poseduje banke, osiguravajuće kompanije, hotele, bolnice, avio-kompanije, investicione fondove. Radi na teritoriji čitave Evrope, a njene akcija su listirane na Atinskoj i Londonskoj berzi.
:violina:
 
Licno ne bih voleo da neki investicioni fond preuzme jat. Vise bih voleo da to bude neka kompanija koja se iskljucivo bavi aerotransportom...ali to su samo moje zelje.
 
[code:1:21f4326932] Jat je napravio plan za njegov obstanak 2010-2011, a to je:

1. Da kupe jedan 737-700 za letove za istok (Dubai, Abu Dhabi....)
2.Da kupe jedan 737-400 za letove do pariza, Moskve i londona i charter letove.
3.Avioni izdati AirIvori ce biti vraceni + popravke svih aviona.
4.Jat pravi svoju jos jednu avio-kompaniju u makedoniji pod imenom AeroMak.
5.Nove Destinacije ce biti dodane( istok, Dubrovnik i Pula)
6.Mozda ce se pridruziti SkyTeamu.
7.Jeftiniji letovi
8.Novi izgled aviona http://www.freewebs.com/abrahamwings/JU.jpg

izvori:http://exyuaviation.blogspot.com/2009/10/jat-in-2010-b737-700-aeromak-and-new.html[/code:1:21f4326932]
Srpski mi nije bas najbolji posto nezivim u Srbiji

:(

nadajmo se i jednim ovakim
00009461.jpg
 
filip14586":1nosa9pu je napisao(la):
Jat je napravio plan za njegov obstanak 2010-2011, a to je:

1. Da kupe jedan 737-700 za letove za istok (Dubai, Abu Dhabi....)
2.Da kupe jedan 737-400 za letove do pariza, Moskve i londona i charter letove.
3.Avioni izdati AirIvori ce biti vraceni + popravke svih aviona.
4.Jat pravi svoju jos jednu avio-kompaniju u makedoniji pod imenom AeroMak.
5.Nove Destinacije ce biti dodane( istok, Dubrovnik i Pula)
6.Mozda ce se pridruziti SkyTeamu.
7.Jeftiniji letovi
8.Novi izgled aviona http://www.freewebs.com/abrahamwings/JU.jpg
1. i 2. ne kupuju nego iznajmljuju
3. i 4. kompanija je napravljena i izdaće im avione što su u AirIvorie.
5. čisto sumnjam, što se tiče istoka
6. najverovatnije. AirFrance stoji iza JAT-a u SkyTeam-u
7. dok je državni i dok su političari u njemu nema ništa od toga
8. odvratno

zaffa11":1nosa9pu je napisao(la):
Grčka "Marfin grupa" hoće Jat?

Beograd -- Grčka "Marfin investment grupa" zainteresovana je za kupovinu Jata, saznaje Blic Novac u krugovima bliskim Vladi Srbije.

Ovoj finansijskoj grupaciji, koja je u Srbiji prisutna preko "Marfin banke" i preko RK Beograd koje su kupili u konzorcijumu sa "Verano motorsom", posao avio-prevoza nije nepoznat.

Naime, oni su početkom godine kupili državnu avio-kompaniju u Grčkoj - " Olimpik erlajnz". Ovaj posrnuli državni gigant, koji je poslednjih godina poslovao tako što je bio na teretu grčkih poreskih obveznika prodat je "Marfin grupi" za 177 miliona evra.
....
da skratim vest.
1. objavio je Blic, tako da je to diskutabilno.
2. ne mora da ga kupi Marfin kao grupa, već može preko njihove firme Olympic Air. time su ispunili uslove onog starog tendera.
3. metod privatizacije koji je korišćen kod Olympic Airlines-a bi trebalo iskoristiti kod JAT-a. prodaš slotove, prostor i avione novoosnovanoj kompaniji i likvidiraš staru.
 
Larnaca - Beograd
Tel Aviv - Beograd
Dubai - Beograd
Instanbul - Beograd
Mozda cak letovi za italiju
:| sve ce to morati da se preseda a to znaci da ce da se ceka avion za beograd 2 sata ili vise! :bash:
 
ma jok. gde si čuo da se to radi? nema potrebe da ukidaju linije koje već postoje. jedino bi se presedalo za destinacije gde JAT ne leti. ali opet, šanse da Olympic kupi JAT su 1:123000456
 
Vrh