Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Jeste i jos uvjek je stim sto mislim da se dobar dio pogona nalazio u djelu gdje se puskara. Stim sto ruslana sklapaju rusi negdje u sibiru tako mi se cini :?:
 
SAZNAJEMO Misteriozni avion "Antonov" vozi oružje iz Beograda u Keniju
S. Lakić | 29. 01. 2015. - 09:20h izmena vesti 12:49h | Foto: TangoSix/Dragan Trifunović | Komentara: 208

Najveći serijski avion na svetu Antonov 124 Ruslan poleteće večeras iz Beograda za Afriku sa misterizonim tovarom teškim 52 tone, saznaje "Blic". Prema našim informacijama, reč je o oružju.

566588_adonov-3_ff.jpg

Najveći serijski avion na svetu Antonov

- Let iz Beograda planiran je za večeras u 22 sata, kada će Antonov 124 Ruslan poleteti preko Atine, do Mombase u Keniji. Reč je o specijalnom teretu - kaže dobro obavešten sagovornik "Blica".

Još fotografija ruskog aviona pogledajte ovde.

566587_adonov-2_ff.jpg


Antonov 124 Ruslan sleteo je sinoć prazan na Aerodrom "Nikola Tesla" u Beogradu.

Prema saznanjima "Blica" avion je poleteo iz Glazgova u Škotskoj, a reč je o robnom čarter letu. Ukupna nosivost aviona je 150 tona.

566586_adonov-1_ff.jpg


Političari u Keniji konstantno strahuju od novog nasilja. Etnički sukobi i građanski ratovi skoro da ne prestaju u ovoj afričkoj zemlji.

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/53...vion-Antonov-vozi-oruzje-iz-Beograda-u-Keniju

Ovde ima više info o samom avionu AN-124-100 Ruslan

http://www.antonov.com/aircraft/transport-aircraft/an-124-100-ruslan
 
Razor":3nhliepb je napisao(la):
Navodno ima veze sa oružjem.

S obzirom da je Batajnica vojni aerodrom, što nije tamo sleteo? Nema dovoljno piste ili šta?

па наши "новинари" поцркаше од муке да докуче мистерију шта ће он овде. да је тек слетео на Батајницу кренуле би разно разне приче
 
У Батајници је писта краћа за километар, мада мислим да би могао да полети, а тамо нема ни царине, ни осталих државних испостава.
 
а нема ни инфраструктуре која би могла да опслужи оволики авион.
 
Oružje iz Crne Gore transportuju u Keniju

Sa naoružanjem, za čiji su izvoz dobijene sve potrebne dozvole i papiri od nadležnih organa Crne Gore i Srbije, u Mombasu ukrajinskim avionom putuje i nekoliko stručnjaka bivšeg tivatskog vojnog brodogradilišta “Arsenal”, koji će u Mombasi ugraditi naoružanje i elektronsku opremu

613136abe71787c2d6c5d3a1daa3c70e.jpg


Ogromni transportni ukrajinski avion, koji je u srijedu veče sletio u Beograd, u Keniju prevozi naoružanje i opremu, koju je lani prodalo crnogorsko Ministarstvo odbrane.

Riječ je naoružanju i senzorima, skinutim sa topovnjače “Rade Končar, koje je za 2,45 miliona dolara kupila srpska državna kompanija za promet naoružanja i vojne opreme “Yugoimport SDPR” iz Beograda, posredstvom firme “SimoN-PS” iz Herceg Novog.

Nakon detaljnog remonta obavljenog u Čačku, naoružanje će “antonovom An-124“ iz Beograda biti prebačeno u Mombasu, gdje će biti ugrađeno na najveći brod Ratne mornarice Kenije - korvetu “Jasiri“.

Sa naoružanjem, za čiji su izvoz dobijene sve potrebne dozvole i papiri od nadležnih organa Crne Gore i Srbije, u Mombasu ukrajinskim avionom putuje i nekoliko stručnjaka bivšeg tivatskog vojnog brodogradilišta “Arsenal”, koji će u Mombasi ugraditi naoružanje i elektronsku opremu.

Avion je sinoć poletio iz Beograda, a tokom dana srpski i crnogorski mediji spekulisali su o “misterioznom teretu”, teškom 52 tone, pominjući naoružanje, čak i to da će oružje završiti u ratom zahvaćenoj Ukrajini...

Transporter je prevozio glavni top sa topovnjače “Rade Končar”, tipa “bofors”, koji su ranije demontirali stručnjaci firme “Arsenal REM” iz Kraljeva, šestocjevni top za PVO i protivraketnu odbranu i elektronski sistem za upravljanje vatrom, švedskog proizvođača „Philips“, sa svim senzorima.

Riječ je o zvanično “specijalnom teretu”, kako se formalno definišu pošiljke naoružanja i vojne opreme, a ukrajinski avion pripada kompaniji “Antonov Airlines”, kćerci-firmi fabrike “Antonov” koja pravi ove ogromne vazduhoplove.

http://www.vijesti.me/vijesti/oruzje-iz ... iju-816619
 
Zar je bilo uopste sporno ciji je avion posle svih onih fotografija na kojoma se vidi ukrajinska zastava???
 
Izvinjavam se sto remetim trenutnu debatu, ali me zanima da li imamo negde uporedne podatke o broju putnika u januaru prosle godine i januaru ove godine...hvala :)
 
имаш на сајту аеродрома, изабери статистика и ту су подаци. јануар ове године ће изаћи до средине фебруара
 
Novim redom vožnje Železnica Srbije, Beograd dobio železničku vezu sa aerodromom

BEOGRAD 07:17 07:17
STARA PAZOVA 07:57 07:55
INÐIJA 08:07 08:05
NOVI SAD 09:04 08:54
VRBAS 09:49 09:47
BACKA TOPOLA 10:30 10:28
SUBOTICA 11:52 11:22
KELEBIJA 12:46 12:06
KISKUNHALAS 13:32 13:17
BUDAPEST AIRPORT 15:40 15:39
 
Beogradski aerodrom u januaru povećao broj putnika
Tanjug | 04. februar 2015. 23:30 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/turizam.90. ... oj-putnika

Aerodrom "Nikola Tesla" u Beogradu nastavio je u ovoj godini trend rasta broj putnika, i u januaru zabeležio povećanje od 14 odsto

BEOGRAD - Aerodrom "Nikola Tesla" u Beogradu nastavio je u ovoj godini trend rasta broj putnika, i u januaru zabeležio povećanje od 14 odsto u odnosu na isti period 2014, rečeno je danas Tanjugu u toj kompaniji.

U januaru ove godine bilo je 308.381 putnika a takođe je povećan broj poletanja i sletanja za devet odsto, na 4.506.

Rast je ostvaren i u prevozu robe, pa je tako prošlog meseca prevezeno 608.243 kilograma tereta, ili šest odsto više u odnosu na isti prošlogodišnji period.

Na aerodromu ističu da je 2014. bila rekordna po broju prevezenih putnika - 4.638.577, ali i da je početak 2015. bolji.

Vršilac dužnosti generalnog direktora, Saša Vlaisavljević, ranije je izjavio Tanjugu da je Aerodrom "Nikola Tesla" u 2014. ostvario rast broja putnika od skoro 32 odsto, po kojem je među prvima u Evropi.
 
Novak Buha drži kockarnicu na aerodromu

Rođeni brat nekadašnjeg šefa Surčinskog klana Ljubiše Buhe Čumeta, Novak, i sam je bio uključen u kriminalne aktivnosti i trenutno mu se sudi za reketiranje. To nije sprečilo aerodrom "Nikola Tesla", koji je u vlasništvu države, da mu iznajmi prostor za kockarnicu

big_1416573951~~Naslovna-foto---Aerodrom.jpg


http://www.cins.rs/srpski/research_stor ... -aerodromu
 
Tangosix":1gn063o6 je napisao(la):
Beograd -- Najveći serijski avion na svetu antonov 124 Ruslan sleteo je danas oko 15 časova na Aerodrom Nikola Tesla.

Cudna je ispala fascinacija sa sletanjem ovog An-124, s'obzirom da je pre malo manje od 9 godina na stajanci kod A izlaza stajalo cak 3 Ruslana. Bejah tog jurta na aerodromu (2. maj 2006, a negde cak imam i prilicno lose slike) kada su za Gamball3000 prevozili sportske automobile od BEG-a do naredne lokacije do koje se nije vozilo, vec letelo.
Misterija je naravno ispala teret, ali naslovi su uglavnom implicirali kako je ovo nesto neverovatno nesvakidasnje...
 
teshke":39cqi9mo je napisao(la):
Tangosix":39cqi9mo je napisao(la):
Beograd -- Najveći serijski avion na svetu antonov 124 Ruslan sleteo je danas oko 15 časova na Aerodrom Nikola Tesla.

Cudna je ispala fascinacija sa sletanjem ovog An-124, s'obzirom da je pre malo manje od 9 godina na stajanci kod A izlaza stajalo cak 3 Ruslana. Bejah tog jurta na aerodromu (2. maj 2006, a negde cak imam i prilicno lose slike) kada su za Gamball3000 prevozili sportske automobile od BEG-a do naredne lokacije do koje se nije vozilo, vec letelo.
Misterija je naravno ispala teret, ali naslovi su uglavnom implicirali kako je ovo nesto neverovatno nesvakidasnje...

Ево пар слика са „релија“ Гамбол 3000 (Gumball 3000) које имам у својој документацији. Пре тога мали подсетник о Гамбол "релију", нећете се љутити због малог скретања са теме.

Овај „рели“ је први пут прошао кроз Србију, тада 02. маја 2006.године, а Гамболовци су дошли у Београд из правца Мађарске, негде око 11 часова. Главни дочек је био на паркингу испред Скупштине града, где им је приређен пријем са коктелом код тадашњег градоначелника Богдановића. Око 13 часова су кренули према аеродрому Никола Тесла, где су сви аутомобили укрцани у три карго авиона Антонов. Авионима су пребачени у град Пукет на Тајланду, где је „рели“ наставио свој азијски део. Са азијског континента су опет овим авионима пребачени на амерички континент где је „рели“ и завршен.





 
JohnnyLee":j2ksyhg0 je napisao(la):
Етихадов 777 данас
10455764_1019789474702340_3358035040249315577_n.jpg


извор: Т6
Eno ih iza parkirani 737 nasi stari, sada Aviolet
 
direktor":12x8oc1f je napisao(la):
A sto im nisu dali da nenaprave posao

Црна Гора се отцепила, а имали су врло профитабилну руту Београд-Цирих, па су хтели да је задрже преко Мастер Ервејза. али, држава Србија им није дала да праве конкуренцију ЈАТ-у, јер су они сада странци, па им нису издали дозволе за Мастер. а и у Црној Гори је избио неки корупцијски скандал око те приче (не сећам се детаља, давно је била 2006)

едит: ископах стару вест са Политике о томе:
Српско–црногорски авио-рат

"Ћерка" Монтенегро ерлајнса најављује тужбу због забране летења током зиме
Директорат за цивилно ваздухопловство и Влада Србије забранили су авио-компанији Мастер ервејз, како се наводи у саопштењу за јавност тог авиопревозника, да током зимског реда летења обавља редован авио-саобраћај са нишког аеродрома. Како се даље истиче у поменутом саопштењу, Министарство за капиталне инвестиције је инсистирало да се Мастер ервејзу забрани летење и да уместо њега саобраћај обавља Јат ервејз. У Мастер ервејзу тврде да су уредно и на време поднели захтев за успостављање авио-саобраћаја, али да су, супротно одредбама закона, одбијени под изговором да летови нису могући током зимског реда летења уколико компанија већ није саобраћала и током летњег реда летења. Осим тога, поручују из Мастер ервејза, који је у свом саопштењу навео и да Јат послује са губитком и тако троши новац пореских обвезника, решење Директората за цивилно ваздухопловство стигло је са више од двадесет дана закашњења, односно само дан уочи почетка зимског реда летења.

Јуче од надлежних служби у Србији нисмо успели да добијемо коментар на оптужбе Мастер ервјеза, који је најавио покретање поступка за заштиту својих интереса на суду. Међутим, како се незванично може сазнати, забрана летења поменутој авио-компанији, коју је Монтенегро ерлајнс као ћерку фирму регистровао у Нишу, произашла је из својеврсног српско–црногорског авио-сукоба. Наиме, Монтенегро ерлајнс је Мастер ервејз основао како би и после одвајања Црне Горе, као домаћи превозник, могао да послује на српском тржишту. Иако је и само издавање дозволе за рад Мастер ервејзу било спорно, у овом случају се, по свему судећи, не ради о томе, већ о одговору из Београда на црногорску забрану летења Центавији за Подгорицу. Власти у Подгорици су, наиме, Центавији већ после првог лета, 25. октобра, забранили даље слетање на аеродром "Голубовци". Симптоматично је да је забрана летења Мастер ервејзу из Ниша уследила два дана касније.

Осим тога, затегнуте односе Београда и Подгорице, када је реч о авио-саобраћају, оптерећује вишегодишње одлагање исплате 2,5 милиона долара које Република Црна Гора дугује Србији на име аеродрома у Подгорици и Тивту, које је Јат ервејз препустио тамошњим властима.
 
mekbejn":3f1c1mhm je napisao(la):
Najkraća distanca od Ž. St. Zemun do aerodroma je 5 km. Ajde nek bude 5.5 km :)
Znači za maksimalno 10 miliona možemo da dobijemo jednokolosečnu.
Meni se sviđa :)

Ma koliko kosta da kosta, to bi se isplatilo i otplatilo vrlo brzo. Neka samo 1 Milion putnika godisnje koristi i plati kartu za voz do aerodroma a da karta kosta pa i 5 € to je 5 Miliona € godisnje za zeleznicu, BGvoz!!! To se brzo isplati i otplati.

Problem su samo kriminalci povezani sa taxi lobijem koji to prolongiraju i ne dozvoljavaju a sve na stetu i sramotu drzave i drustva u celini.
 
Vrh