SAZNAJEMO Misteriozni avion "Antonov" vozi oružje iz Beograda u Keniju
S. Lakić | 29. 01. 2015. - 09:20h izmena vesti 12:49h | Foto: TangoSix/Dragan Trifunović | Komentara: 208
Najveći serijski avion na svetu Antonov 124 Ruslan poleteće večeras iz Beograda za Afriku sa misterizonim tovarom teškim 52 tone, saznaje "Blic". Prema našim informacijama, reč je o oružju.
Najveći serijski avion na svetu Antonov
- Let iz Beograda planiran je za večeras u 22 sata, kada će Antonov 124 Ruslan poleteti preko Atine, do Mombase u Keniji. Reč je o specijalnom teretu - kaže dobro obavešten sagovornik "Blica".
Još fotografija ruskog aviona pogledajte ovde.
Antonov 124 Ruslan sleteo je sinoć prazan na Aerodrom "Nikola Tesla" u Beogradu.
Prema saznanjima "Blica" avion je poleteo iz Glazgova u Škotskoj, a reč je o robnom čarter letu. Ukupna nosivost aviona je 150 tona.
Političari u Keniji konstantno strahuju od novog nasilja. Etnički sukobi i građanski ratovi skoro da ne prestaju u ovoj afričkoj zemlji.
Razor":3nhliepb je napisao(la):Navodno ima veze sa oružjem.
S obzirom da je Batajnica vojni aerodrom, što nije tamo sleteo? Nema dovoljno piste ili šta?
Tangosix":1gn063o6 je napisao(la):Beograd -- Najveći serijski avion na svetu antonov 124 Ruslan sleteo je danas oko 15 časova na Aerodrom Nikola Tesla.
teshke":39cqi9mo je napisao(la):Tangosix":39cqi9mo je napisao(la):Beograd -- Najveći serijski avion na svetu antonov 124 Ruslan sleteo je danas oko 15 časova na Aerodrom Nikola Tesla.
Cudna je ispala fascinacija sa sletanjem ovog An-124, s'obzirom da je pre malo manje od 9 godina na stajanci kod A izlaza stajalo cak 3 Ruslana. Bejah tog jurta na aerodromu (2. maj 2006, a negde cak imam i prilicno lose slike) kada su za Gamball3000 prevozili sportske automobile od BEG-a do naredne lokacije do koje se nije vozilo, vec letelo.
Misterija je naravno ispala teret, ali naslovi su uglavnom implicirali kako je ovo nesto neverovatno nesvakidasnje...
Гага":16nvqms0 je napisao(la):
Eno ih iza parkirani 737 nasi stari, sada AvioletJohnnyLee":j2ksyhg0 je napisao(la):Етихадов 777 данас
извор: Т6
direktor":12x8oc1f je napisao(la):A sto im nisu dali da nenaprave posao
"Ћерка" Монтенегро ерлајнса најављује тужбу због забране летења током зиме
Директорат за цивилно ваздухопловство и Влада Србије забранили су авио-компанији Мастер ервејз, како се наводи у саопштењу за јавност тог авиопревозника, да током зимског реда летења обавља редован авио-саобраћај са нишког аеродрома. Како се даље истиче у поменутом саопштењу, Министарство за капиталне инвестиције је инсистирало да се Мастер ервејзу забрани летење и да уместо њега саобраћај обавља Јат ервејз. У Мастер ервејзу тврде да су уредно и на време поднели захтев за успостављање авио-саобраћаја, али да су, супротно одредбама закона, одбијени под изговором да летови нису могући током зимског реда летења уколико компанија већ није саобраћала и током летњег реда летења. Осим тога, поручују из Мастер ервејза, који је у свом саопштењу навео и да Јат послује са губитком и тако троши новац пореских обвезника, решење Директората за цивилно ваздухопловство стигло је са више од двадесет дана закашњења, односно само дан уочи почетка зимског реда летења.
Јуче од надлежних служби у Србији нисмо успели да добијемо коментар на оптужбе Мастер ервјеза, који је најавио покретање поступка за заштиту својих интереса на суду. Међутим, како се незванично може сазнати, забрана летења поменутој авио-компанији, коју је Монтенегро ерлајнс као ћерку фирму регистровао у Нишу, произашла је из својеврсног српско–црногорског авио-сукоба. Наиме, Монтенегро ерлајнс је Мастер ервејз основао како би и после одвајања Црне Горе, као домаћи превозник, могао да послује на српском тржишту. Иако је и само издавање дозволе за рад Мастер ервејзу било спорно, у овом случају се, по свему судећи, не ради о томе, већ о одговору из Београда на црногорску забрану летења Центавији за Подгорицу. Власти у Подгорици су, наиме, Центавији већ после првог лета, 25. октобра, забранили даље слетање на аеродром "Голубовци". Симптоматично је да је забрана летења Мастер ервејзу из Ниша уследила два дана касније.
Осим тога, затегнуте односе Београда и Подгорице, када је реч о авио-саобраћају, оптерећује вишегодишње одлагање исплате 2,5 милиона долара које Република Црна Гора дугује Србији на име аеродрома у Подгорици и Тивту, које је Јат ервејз препустио тамошњим властима.
mekbejn":3f1c1mhm je napisao(la):Najkraća distanca od Ž. St. Zemun do aerodroma je 5 km. Ajde nek bude 5.5 km
Znači za maksimalno 10 miliona možemo da dobijemo jednokolosečnu.
Meni se sviđa