Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

a864509575cd920d23cf9bd03cb4557f.jpg


Nekom majka, nekome maceha...
 
Feb 2015 - nastavlja se rast, identično kao januar (14%). Odlični rezultati, premda ako se dobro sećam, feb 2014 je bio pun snega, lošeg vremena i otkazivanja letova.
 
Na sajtu aerodroma

http://www.beg.aero/admin_images/meni_d ... 031e7c.pdf

POgledajte dole poslednju tabelu oko popusta..

U slucaju da prevozi preveze preko 500 000 putnika dobija popuste..a samo jedan avio prevoznik prevozi toliko putnika i eto ti silni popusti od 100% na avio most i sta ti ja znam za air serbiu..A to nema nikakve veze sa onim ugovorom sto su potpisali gde im se oprastaju dugovi i gde ne moraju da placaju.. Znaci air serbia dodatno ne placa ili ima da pplati manje,pa i to sto manje plati ne plati

aerodrom dzabalesku ili ja nesto gresim
 
Naravno da je sve skrojeno za Air Serbia. Umesto da se trka za putnicima zahukta formiranjem jos jednog avioprevoznika dobili smo to da su oterali sve lowcost-ere i napravili sebi monopol. Prosle godine, na leto, sam putavao u Milano za 79e povratna, i ta cena je bila jer sam kasno rezervisao (easyjet) a kod ovih nema ispod 130 i to ako imas puuno srece. I posle nek mi neko prica podrzimo domace...............not!!
 
Air Serbiji domaći putnici nisu prioritet. LCC letova i dalje ima ali ovo gde Wizz leti nije ni malo zanimljivo našim turistima, čisto gastarbajterske linije, leteća verzija autobusa na linijama Merošina-Hannover i sl. Voleo bih da se lowcosteri ozbiljnije baziraju na INI i u perspektivi KVO i odatle krenu na ozbiljnije rute, INI ima izuzetan catchment area, u krugu od 300 km su dva milionska grada i nekoliko od oko 500 000..
 
Nisu zanimljive lokacije turistima? Nadam se da znas da je Wizz leteo za Bec i Rim, da je easyjet leteo za Milano i Rim i da ne nabrajam dalje, pa su ih najurili, a iskoriscenost BG aerodroma 20%
 
Виз није никада летео за Беч. летео је Ники, али они су се сами повукли због реорганизације компаније. такође, Виз је избацио Рим још много пре читаве приче о Ер Србији и укидања попуста. друго, Изи се повукао из Милана и Рима јер су им приходи били слаби, а не због Ер Србије. и треће, наравно да ће нискотарифне компаније да лете гастарбајтерске линије када им је ту сигурна продаја карата. ми нисмо високоплатежна земља да можемо себи да приуштимо викенд летове за Ницу и сл. и четврто, не знам одакле ти да је искоришћеност аеродрома 20%, када је капацитет мало изнад 5 милиона годишње
 
Prvo, Easyjet i wizz sigurno nisu ukinuli letove ka ovim destinacijama zbog neisplativosti jer su letovi pili odlicno popunjeni. Drugo, ne treba biti nikakav strucnjak da bi video broj sletanja i poletanja na bg aerodrom i zakljucio kolika je opterecenost. Recimo pogledaj Bergamo, koji je po velicini kao Tesla, skoro duplo vise putnika. Da ne pricam o velikim evropskim aerodromima gde su sletanja i poletanja na svakih 5min.

Bergamo 8,774,256
Beograd 4,638,577

Odakle to iznad 5miliona?
 
Виз ер је укинуо Рим у априлу 2013. године, у време када је уживао добре попусте на аеродрому. разлог укидања: линија не иде добро. чак су је деградирали на сезонску 2012. године, па скроз укинули.
друго, попуњеност кабине 80% не значи да је лет исплатив, јер да значи Изи не би укинуо Рим из истог разлога. цитирам:
easyJet stalno procenjuje svoju mrežu kako bi osigurao atraktivnost za potrošače, ali i efikasnost i profitabilnost. U sklopu uobičajenog razmatranja mreže i prioritetnog upošljavanja raspoloživih kapaciteta aviokompanija je odlučila da odustane od linije Rim Fiumicino - Beograd i da preusmeri avion na druge popularnije destinacije
извор

Т2 има капацитет 5 милиона, Т1 једва милион

као што сам раније рекао, и поновићу, јер очито не читате добро:
СРБИЈА ЈЕ НИСКОПЛАТЕЖНА ЗЕМЉА И ЈЕДИНИ ЛЕТОВИ КОЈИ СЕ ИЗ ЊЕ ИСПЛАТЕ СУ ГАСТАРБАЈТЕРСКЕ ЛИНИЈЕ

зато је Визу 9 од 10 линија ка гастарбајтерским центрима, јер им се само то исплати. Италија није гастарбајтерска дестинација као што је Немачка или Швајцарска. веруј ми, да је Изи имао исту стратегију (лет ка гастарбајтерским дестинацијама) имао би одличну попуњеност и високе приходе (као што им иде добро Женева)
 
Moram da te ispravim samo u jednoj stvari.
Italija jeste gastarbajterska zemlja, ali su niskotarifni izabrali pogresnu destinaciju u Italiji! Rim ?!
Lepo zvuci i fina turisticka destinacija, ali nasi u italiji rade na severu. posebno dosta ih ima u Vicenci i okolini., kao i turisticki centri na planinama.
Za isplativost im je trebao let ka severu Italije.
 
у праву си. али у том случају се не иде за Рим и Милано, већ за Верону, Венецију, Тревизо или Трст
 
Wizz je 2013 imao sezonsku liniju za CFU. To je mnogima bilo prvo i za sad jedino letovanje avionom. Cena čarter karte je 160 eur po osobi BEZ TAKSI dakle oko 220 eur ukupno. No i sa takvim brijanjem čarteri su puni.
 
Nas četvoro je do Krfa sa jednim koferom islo i vratilo se za nekih 190€. Tada i verovatno nikada vise
 
Upravo o tome pričam. Problem je što mi u Srbiji očigledno glumimo krizu i recesiju. Ovo je prebogata zemlja gde se i ovi bezobrazno skupi čarteri rasprodaju za dan...
 
највећа грешка Виз Ера је што прошло лето, а ни ово, нису вратили Крф и Родос, јер су се те две линије показале врло популарне. боље им је и да размишљају у правцу јаке сезоне, са додатним авионом и 3, 4 аеродрома у Грчкој него што свако мало кукају како им је аеродром укинуо попусте. ако желите пример успешне сезонске базе, то је онда Задар, одакле Рајан свако лето лети на 12 дестинација
 
Iz Beograda bi Zadar po meni bio popunjeniji nego Split, koji se iz nekog razloga forsira...
 
Da ne politizujem, ali karta nekadasnje nepriznate SAO Krajine ti je u stvari etnicka karta. To je prostor gde su u HR ziveli Srbi, koji su i danas 95% putnika iz SR ka HR.
Takodje, izgradnjom autoputa A1, Lika je na pola sata voznje od zaxarskog aerodroma.
Slazem se da postoji odredjen broj putnika koji zaista 'gravitira' Splitu, ali mislim da bi popunjenost ka Zadru bila visestruko veca.
Sto se dobrodoslice tice...
Sta da ti kazem... ;)
Splicani i Zagrebcani su imali 'tradicionalni' okrsaj prosle sedmice, (kao sto se i njima najvise kola polupalo pre par godina u NS). Luda balkanska plemena, sta dalje komentarisati... :D
 
Najavljene investicije u Aerodrom "Nikola Tesla" - U naredne tri godine biće uloženo 20 mil EUR
Nedelja, 22. 03. 2015.|18:55 | Izvor: Tanjug
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... 20-mil-EUR

Vršilac dužnosti direktora beogradskog aerodroma "Nikola Tesla" Saša Vlaisavljević izjavio je da to preduzeće u naredne tri godine čeka snažan investicioni ciklus, a da će više od 20 mil EUR sopstvenih sredstava biti investirano u proširenje novog terminala dva.

- Napravićemo još četiri aviomosta, pored tog vezni deo između dva terminala i kompletnu rekonstrukciju starog terminala T1 - kazao je Vlaisavljević za televiziju Pink.

On je rekao da se kapaciteti aerodroma bliže limitu, jer će ove godine u decembru broj putnika dostići pet miliona.

- Povećaćemo naš kapacitet na sedam do 7,5 miliona putnika - napomenuo je Vlaisavljević, istakavši da će aerodrom uložiti sopstvena sredstava i da mu nisu potrebni krediti.

Vlaisavljević je podsetio da je aerodrom imao povećanje broja putnika od 31% u 2014. godini, povećanje broja aviooperacija od 26% i neto dobit od 27 mil EUR, najveću u istoriji aerodroma dugoj 52 godine.

On je objasnio da je to postignuto zahvaljući rebalansom poslovnog plana u avgustu gde je "skinuto" 11 mil EUR nepotrebnih troškova, a istovremeno su povećane investicije za više od dva miliona evra u saobraćaj i infrastrukturu.

Vlaisavljević je rekao da je aerodrom "Nikola Tesla" ovakve rezultate ostvario i "na krilima Er Srbije" koja ima najveće povećanje broja putnika od 35 aviokompanija koje koriste usluge aerodroma.

On je zaključio da je na menadžmentu da ostvari što bolje poslovne rezultate, a na državi da li će se odlučiti za koncesiju za aerodrom.
 
Vrh