Најмањи је проблем наћи концесионара за ову златну коку који ће пристати на одређене квоте партијских пацова. Од концесионара нема ништа још најмање 3 године до када мора сиромашни Етихад да се субвенционише, осим ако и то не договоре некако. Типа, преполове квадратуру новог терминала који ће концесионар да изгради а заузврат концесионар истрпи још коју годину субвенционисања Етихада. Ма све може у овој земљи чуда, нема да се бринеш!MilisaV":3uyotskh je napisao(la):ako daju pod koncesiju gde će da uhlebe stranačku vojsku?
druga stvar, da li je koncesija u našem (građana Srbije) interesu?
spatiotecte je napisao(la):Pa valjda treba cuvati sto donosi pare da i dalje donosi a ne prodavati i posle kad se pare potrose sta dalje?[/quote
Тако размишља сваки паметан домаћин. А домаћин је онај који има своју кућу и не намјерава из ње селити. Ови нити су домаћини нити ову државу доживљавају као своју кућу. Очито да имају неку резервну или су се толико накрали да их није брига шта ће бити са државом. Само бу****, може продати оно што му доноси паре.
Аеродром живи од тзв. "лендинг" таксе, такса коју плаћају превозиоци као накнаду коришћења аеродрома. На овом линку је ценовник Аеродрома "Никола Тесла"Putnički servis na aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu iznosi 12 evra na Terminalu 1 i 16,5 evra na Terminalu 2. Sigurnosna aerodromska takse je 3,3 evra i ne plaćaju je tranzitni putnici. Tranzitna taksa je 4 evra.
Гага":14vrl1ud je napisao(la):Око 600 милиона евра биће уложено у полетно – слетну стазу, карго и бизнис центар[/b]
Железничка веза ни у ком случају не би прешла цифру од 50-70 милиона евра са све станицом. Иначе, аеродром као предузеће са годишњим профитом и до 30 милиона евра те монополским статусом на нашем тржишту би без проблема добио кредит у било којој банци од пар стотина милиона евра а може да развија инфраструктуру и без кредита, из редовних прихода. Концесија је у овим околностима неоправдана.spatiotecte":31897xf8 je napisao(la):Za to tek nema para.
Delija":d0g7j98t je napisao(la):+1 Гоје
Железничка веза ни у ком случају не би прешла цифру од 50-70 милиона евра са све станицом. Иначе, аеродром као предузеће са годишњим профитом и до 30 милиона евра те монополским статусом на нашем тржишту би без проблема добио кредит у било којој банци од пар стотина милиона евра а може да развија инфраструктуру и без кредита, из редовних прихода. Концесија је у овим околностима неоправдана.spatiotecte":d0g7j98t je napisao(la):Za to tek nema para.