Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

изашао децембар, 326.893 путника (22%). укупно у 2014: 4.638.577 (31%). карго је забележио највећи раст, 10.222 тона (33%), а највећи раст је био управо у децембру: 1.457 тона (95%)
 
Ovih 22-25% za nov/dec 2014. su fantastične brojke jer se ti meseci porede sa mesecima iz 2013. kada je Air Serbia već uveliko bila operativna.

Moraću da revidiram svoju prognozu za 2015 :)
 
Да ли знамо шта је повод оволиког раста теретног превоза? Можда неки одређен пројекат то вуче или једноставно то иде са растом дестинација?
 
drum1":2ilbiwry je napisao(la):
Да ли знамо шта је повод оволиког раста теретног превоза? Можда неки одређен пројекат то вуче или једноставно то иде са растом дестинација?

Ja samo znam da od proleća 2014. imamo jednom nedeljno Turkish A330 cargo, a tokom leta i jeseni je sletao i Emirates Cargo 747 i drugi...
 
ево мало статистике кога занима.
аеродром од 2000. до данас:


и од отварања 1962. до данас:
 
Сјајно, алал вера Џонили.

Гледајући ово и овај ненормални (неки би рекли неодрживи) раст последњих годину дана, питам се да ли је паметно одмах улагати много пара (мада је сасвим другачије што их аеродром има сопствених)... јер видимо да растова и падова има увек.... мада јесте то будућност.. не знам набацујем мисли.

Друго што ме занима је видим да је већи скок од 2009... да ли је то период када су укинуте визе... а доведене и прве лоукост компаније?
 
Мислим да је ово, поред свега и последица стања у осталим гранама превоза, јаког маркетинга и пословности компанија ван Србије. Са играријама са редом вожње, 12 сати возом до Беча, прекидом саобраћаја директних возова ка Црној гори сем једног, све је јасно. Треба напоменути да ни најгориг година није било мање од 4 воза дневно у сезони за Црну гору, а летос је био само један, за који је и врло тешко било набавити карту. У том систему су за превоз јако били ускраћени градови удаљени од аеродрома, а највећу масу путника ипак чине туристи и гастарбајтери.
 
и од отварања 1962. до данас:....

Mozes li pojasniti prikazan grafikon, šta i koje putnika predstavlja:

sa inostranih ili domacih linija ili zbirno ?
u dolasku ili odlasku ili zbirno ?
redovnih ili čarter ili zbirnih linija ?

Porediti ondašnji i danasnji ,,postignut,, broj putnika na inostranim linijama -metod poredjenja nije fer jer
na pr. odnašnji broj putnika sa linija Bgd Zadar nisu ulazili u stanje broja putnika inostranstranih linija,
a danas bi ulazili

Bilo bi dobro porediti
,,ondašnji,, ukupan promet putnika i sa domacih i sa inostranih linija
sa sadašnjim ovde ,,isticanim,, ostvarenim prometom

I onda se ,,muški,, radilo , pa kada se danas ,,hvali,, rezultatima
neka bude primenjena matematika sa ukupnim zbirom prihvata i otpreme svih putnika svih kompanija i čarter linija :vops:
 
Pa valjda se brojke odnose na 'ukupan' broj putnika, zasto je bitno dal su oni putovali za dubrovnik, ili za tripoli ili frankfurt?
 
I ja se toplo nadam tom ,,Pa valjda... ,,
zato sam i pitao da pojasni grafikon ;)
 
Mislim da se mozemo sloziti da je ostvaren rezultat vise nego sjajan, posebno ako u obzir uzmemo politicke i ekonomske okolnosti koje svakako ne uticu pozitivno. Sada imamo i situaciju pada cene goriva i nadam se u skorijoj buducnosti letova preko atlantika. Ja sam (a retko to jesam) optimista! :)
 
боцо, па укупан број путника наравно. нећу ваљда само поједине податке. мада, био би и график са домаћим и међународним када би имао податке, али их немам
 
Vrh