Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

ко ће да ми да 666. плусић, а? :twisted:

елем, имате петицију за увођење линије 72Е, па ко се слаже нека је потпише (делимично се не слажем са трасом и бројем станица)

27e_radna_verzija.jpg
 
сјајно, а може и још једна да иде целом дужином аутопута до Ласте (на аутокоманди је она међуградска станица)... па да тако покупи све... а може и трећа ка кнежевцу исто тако експресна!
 
72 E - Tesla - Ugrinovci - Batajnica - Kineski most (raskrsnica ) - RK Zemun - Zeleni venac - crkva Sv.Marka

ovim postavljanjem se obezbedjuje da imamo dobru vezu
sa Batajom i Teslom, kad jednog dana ona bude za low cost (i kargo )saobracaj
dotle če samo da dobro kupi putnike
i sa ove (Zemunske ) i one (Borcanske) strane ,,livade,, :)
 
Гага":1ujp1vpm je napisao(la):
Ево ти га од мене укњижен од срца 666. плусићћћ :kk:

е, ево и теби :)

boca-ica":1ujp1vpm je napisao(la):
72 E - Tesla - Ugrinovci - Batajnica - Kineski most (raskrsnica ) - RK Zemun - Zeleni venac - crkva Sv.Marka

ovim postavljanjem se obezbedjuje da imamo dobru vezu
sa Batajom i Teslom, kad jednog dana ona bude za low cost (i kargo )saobracaj
dotle če samo da dobro kupi putnike
i sa ove (Zemunske ) i one (Borcanske) strane ,,livade,, :)

нпр. Тесла-Радиофар-Тошин бунар-Обладинских бригада-Сава центар-ЖС-Калемегдан-Трг
 
direktor":2rxklpmj je napisao(la):
Kakvi busevi voz pod hitno
Moožeee, i tako Tesla i Bataja imace još bolju vezu (BgVoz) , za transfer tranzitnnih putnike (i robe)
plus 1 :)
 
Koliko fali te pruge do aerodroma pa treba da se ceka 22.vek da je urade? Dzaba rast putnika i samog aerodroma ako ce veza sa gradom biti gsp.
 
7km to je neka pausalna procena saobracajnog laika oko.... 7 mil evra dvokolosecna? zapravo verovatno i ne mora-ne treba da bude dvokolosecna...
 
Milion evra je jedan kilometar jednokolosecne pruge. Dakle za dvokolosecnu prugu 14 miliona plus izgradnja podzemne stanice i tunela do nje, realno mozemo ocekivati da cena bude bar 20 miiliona evra.
 
Ovo je za brzine 60 na sat fazon, zar ne? (ako to ima veze) a svakako bi trebalo da bude i teretna veza sa terminalom batajnica....

Tapatalk
 
Najkraća distanca od Ž. St. Zemun do aerodroma je 5 km. Ajde nek bude 5.5 km :)
Znači za maksimalno 10 miliona možemo da dobijemo jednokolosečnu.
Meni se sviđa :)
 
Da li to podrazumeva i trošak kopanja ispod aerodroma? Mogao bi biti ozbiljno veći.
E sad nije uopšte sveto pismo da ž. stanica mora biti u podrumu aerodroma. Aerodrom El Prat (Barcelona - BCN) ima železničku vezu sa gradom, a realizovana je tako što je pruga jednokolosečna (nekih 3-4 km do spoja sa magistralnom dvokolosečnom prugom), pred samom stanicom se razdvaja na dva koloseka i napravljena je stanica sa dva koloseka. Takt vozova je takav da otprilike čim jedan pristigne, drugi kreće sa drugog perona, dok se ovaj popunjava, na slobodan peron pristiže sledeći, a ovaj prethodni odlazi.
Samoj stanici se iz zgrade aerodroma pristupa preko pokrivenog tunel-mosta.
Ovo bi se sigurno brzo i bez mnogo problema moglo izvesti i na beogradskom aerodromu. Tačno da ovakvo rešenje nije toliko fleksibilno kao prolazna stanica, ali čak i ona bi se dala "namestiti" u prostor u blizini zgrade aerodroma, a da to ne zahteva kopanje dugog tunela (jer zbog nagiba pruge on prosto ne može biti kratak) ispod aerodromskog kompleksa.
 
Naravno, seksi bi bilo da imamo železničko tačno ispod aerodromske zgrade.
Ali ovo što kažeš, natkriveno stajalište, sa direktnom vezom ka zgradi je sasvim ok.
 
mekbejn":32silmlr je napisao(la):
Najkraća distanca od Ž. St. Zemun do aerodroma je 5 km. Ajde nek bude 5.5 km :)
Znači za maksimalno 10 miliona možemo da dobijemo jednokolosečnu.
Meni se sviđa :)

Hajde da bude mnogooo manje .... moguce ili ne :roll:
Prostim pogledom na mapu Bgda utvrdicemo da u neposrednoj blizini prolazi železnička pruga (Dobanovci)
te spoj sa njom, od aerodromskog muzeja je baš kratko a i za daleko manje parice
jer ne samo kratko rastojanje , vec nema potrebe ni za podzemne ni za ,,presecajuce,, radove :)

Avaj :mrgreen: jedna muka je sto dovodi do davno pisang boca-ica predloga (rešenja)
da oba Beogradska aerodroma budu povezana
tj da pruga ide Tesla-Batajnica (cargo ili low cost)-a dalje trasom Bg voza :)
jeste da to nije najkraci put do centra grada
ali ne stanujemo svi ucentru, niti svi putnici idu u centar .
Malo duža ali udobna i jeftinija i frekventnija vožnja
prosećnom putniku ne bi smetala
Putnici ,,bumbari,, tako i tako koriste kola i svog vozača za brže kretanje :wink:

Djaba sve to ,
kad je bolje da aerodromi ne budu u ikakvoj vezi , da aerodromsku prugu platimo (zadužujemo se) mnogo više
da tako bude još više vajde provizijašima, a i radovi veceg obima, mogu mnogo duže vremenski da se tegle
a sisavci , paraziti još dugo neometano da uživaju... :violina:
 
GOJE":1pox6j6e je napisao(la):
Izašla je inovirana (još uvek preliminarna) lista najfrekventnijih putničkih aerodroma u Evropi za 2014:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_th ... _in_Europe

I premijerno Aerodrom Nikola Tesla na listi - 84 mesto! Ujedno najveći rast u osnosu na prošlu godinu.

Ladno aerodrom Galileo Galilej u Pizi ima više putnika :shock:

Dal je moguće da više njih sleti tamo da bi videli krivi toranj za koji realno treba max 1h, nego na Teslu za ceo Beograd, malte ne i Srbiju :)

Koliko zaostajemo to je strašno. Srećom pa se stvari menjaju :)

Inače, Turci zabeležiše preko 10 milki povećanja samo na aerodromima u Istanbulu :o

04 = Turkey = Istanbul Atatürk Airport = Istanbul = 51,297,790 => 56,954,790 = Increase 11.1%
18 = Turkey = Sabiha Gökçen Airport = Istanbul = 18,521,762 => 23,631,883 = Increase 27.6%
 
Najveći serijski avion sleteo u BG
Izvor: Tangosix

Beograd -- Najveći serijski avion na svetu antonov 124 Ruslan sleteo je danas oko 15 časova na Aerodrom Nikola Tesla.

119735211554c8f17b2588b496887116_640x427.jpg


Antonov An-124 Ruslan je transportni avion na mlazni pogon. Razvio ga je sovjetski ANTK Antonov.

Najveći je serijski proizveden teretni avion i drugi najveći teretni avion na svetu. Nazvan je po Ruslanu, džinu iz ruskih bajki.

Prvi let je imao je tokom 1982. godine. Ovaj avion korišćen je za prevoz lokomotiva, jahti, trupa aviona, krila, kao i raznog vangabaritnog tereta. Nos se podiže da bi se olakšao utovar vozila.

Pod teretne kabine je u celosti izrađen od titanijuma.

Inače, prvi naveći teretni avion je antonov 225, jedini takav avion na svetu, koji je dug 86 i visok 18 metara, s rasponom krila od 88 metara i koji pokreće šest motora.

Antonov 225 imali su prilike da vide Hrvati 2013. godine kada je ovaj avion bio na zagrebačkom aerodromu.

147304345754c8fa94922d9245194956_640x392.jpg

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=01&dd=28&nav_id=951971

Navodno ima veze sa oružjem.

S obzirom da je Batajnica vojni aerodrom, što nije tamo sleteo? Nema dovoljno piste ili šta?
 
Vrh