Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Само, могла би бука мотора да омета тренинге, па би ови кокаински тренери исколачених очију (не мислим на актуелног звездиног, него на његовог претходника) морали још више да се избече и да урлају, а онда може срчка да их окине.

па неће то бити одмах поред писте. моја претпоставка је да ће бити прекопута Радиофара, уз онај нови пут што је направљен
 
Не треба гледати све острашћено кроз призму Вучића и Београда на води,
па бити против само да би био против,
Ako bi o gradnji kao gradnji, prema Beogradu na vodi sam neutralan. I bez njega smo imali gomilu neukusa i urbanih tumora. Nije korektno ni pristojno da govorite nekome "ti misliš X" ako neko misli ipsilon.
ја одговорно тврдим да је Вучић највећи издајник у историји српског народа и само због Бриселског споразума мора да добије бар доживотну робију и да, БнВ је већином крш,
али уклањање пруге из Савског амфитеатра, са Дорћола итд је добра ствар.
Sam Vučić je napravio sistem izdaja, ukidanje železnice u mnogim zonama, ustupanje poljoprivredne zemlje i rudnih bogatstava strancima, ustupanje aerodroma... To nije priča voliš Vučića mrziš Vučića. To što on radi je normalno u kolonijalnim društvima, a u suverenim društvima, za to se ili strelja na stadionu uz pljesak publike, ili šalje u ludnicu.

A da se ne bi nagađalo šta ja mislim, evo:
Zemun — копия.jpg

1) Aerodromska stanica na samom terminalu
2) Pruga pogodna za vozove tipa Novi Sad - Aerodrom - Prokop - Užice i slično.
3) Nedupliranje Bežanijskog tunela već pokrivanje Bežanijske kose, i ulaza u Surčin
4) Ulazak u centar grada aerodomskog voza, korekcija Pešić/Jovin regionalnog metroa, sa ukidanjem tunela ka Slaviji, a maksimalnim korišćenjem onog ispod Trga republike.
 
Није ни брзо ни јефтино, али је стратешки пројекат, са логичким трасирањем.

Ако знаш да ћеш у градској зони због буке, кривина и потребе за густим редом вожње приградских возова, није ли логично да се нека нова "Брза пруга" за Нови Сад трасира баш овако? Уложили смо стотине милиона евра у пругу за Нови Сад, а промашили и центар Београда, и аеродром, и Бешку, насеље вероватно највернијих путника железнице. Овде ја сугеришем подземну станицу Економски факултет, али једино као једновремено улагање у подземну станицу Трг репубике. Док се то не заврши, оставити у функцији станицу на Савском тргу.

Није тачно да сада не може ништа да се исправи, али јесте да је са сваким кораком теже и скупље. А да је коцесионар озбиљан као што није, сам би улагао у аеродромски експрес, и преговарао за миниму три колосека преко Саве у градској зони, или ти минимум останак Старог железничког моста са аеродромским експресом преко истог.
 
Pre nekoliko meseci stali su radovi na renoviranju Muzeja. Iskopan je dubok rov ispred stepenica i to tako stoji dosta dugo. Osim da su naleteli na neko arheološko čudo, šta drugo osim bahatosti može toliko dugo da blokira radove? Zna li se šta je zvanični razlog i kada se radovi nastavljaju?
 
Мислим да је најављен макетарски куп у музеју за 11. децембар, верујем да до тада завршавају радове.
 
Nema objave da će Muzej biti uskoro otvoren. Sajt ne radi a na instagramu su rekli da će objaviti kad se ponovo otvara. Pre dve nedelje je rov i dalje stajao prazan kao i početkom leta. Ima li nekih novih slika ovih dana koji pokazuju da se radovi završavaju?
 
Moрам се исправити, новогодишњи макетарски куп ће ове године бити на Сајму у хали 4. Значи музеј је далеко од завршетка радова.
 
Sto se Muzeja vazduhoplovstva tice pada mi na pamet jedna pretpostavka, a na osnovu navedenih cinjenica:

- Muzej je u vlasnistvu Ministarstva odbrane
- Radovi na objektima MO se izvode preko Vojnogradjevinske direkcije
- Radovi na muzeju su stali pre nekoliko meseci
- Pre nekoliko meseci je uhapsen direktor Vojnogradjevinske ustanove (pre hapsenja kratko poziveo na tom mestu, prethodno poslovao u MUP-u, a u medjuvremenu ,,privrednik")
O detaljima:

Zakljucak: ___________
 
Koliko znam duguju se pare raznim izvodjacima, istih para nema jer su pokradene, tako da je sve stalo sto se muzeja tice, jos jedan zima u propasti.
 
Велика је грешка што је музеј везан искључиво за војску, оригинална идеја је била да њиме заједно управљају аеродром, војска, ЈАТ, уптава летења, ваздухопловни савез и ваздухопловна индустрија.
 
Велика је грешка што је музеј везан искључиво за војску, оригинална идеја је била да њиме заједно управљају аеродром, војска, ЈАТ, уптава летења, ваздухопловни савез и ваздухопловна индустрија.
tu se tek ne bi znalo ko pije ko placa
 
Све зависи како се уреде односи на папиру. Овако је музеј војна установа са свим манама истих уместо да је културна, а потпомогнута војском и осталим ваздухопловним субјектима у држави (Ер Србија, Јат техника, АНТ, Аеродроми Србије, ваздухопловни савез, ваздухопловна академија, СМАТСа). Имао би профитабилне покровитеље и шире могућности (нпр. да ђаци ваздухопловне академије среде експонате уз помоћ технике, да СМАТСа и АНТ то финансирају...).
 
Велика је грешка што је музеј везан искључиво за војску, оригинална идеја је била да њиме заједно управљају аеродром, војска, ЈАТ, уптава летења, ваздухопловни савез и ваздухопловна индустрија.
Ovo bi bilo po principu - mnogo babica kilavo dete.

Vojska je oduvek bila dobar domaćin što se tiče čuvanja poverenih materijalnih dobara. Ponekad čak i više nego što bi trebalo, sve do nivoa apsurda.
Decenijama, pa da ne kažem i vekovima razrađen sistem odgovornosti pojedinca nad svakom pojedinačnom poverenom stvari, višeslojna kontrola uslova čuvanja sa redovnim popisima uz uvid u fizičko postojanje, uslove čuvanja i trenutno stanje svake pojedinačne stavke na popisnoj listi kojom se odgovorno zadužuje pojedinac imenom i prezimenom. Stavku sa popisa stvari može da obriše samo neko lice ,,odozgo" koje nije direktno uključeno u nadzor i kontrolu nad pomenutom stvari i sa proporcionalno visokog nivoa prema vrednosti predmeta (npr. tenk može da obriše, tj. rashoduje samo npr. predsednik države ili ministar odbrane). U slučaju ,,manjka" odmah se pokreće postupak, ako se desi da se ne pokrene odmah onda se pokreće uz navedeni postupak i pitanje odgovornosti onog koji odmah nije pokrenuo postupak za utvrđivanje manjka.

U konkretnoj situaciji za muzej vazduhoplovstva treba imati u vidu i kapacitete vojske za održavanje vazduhoplova koji se tu čuvaju.
Nije problem u vojsci, već u demokratskoj tekovini zvanoj ,,civilna kontrola vojske".

Nadam se da nije problem da malo skrenem sa teme da pojasnim te ponekad apsurdne pojave u vezi sa čuvanjem zaduženih stvari, a za koje sam i lično čuo. Recimo, čuvanje u magacinu nemačkih prehrambenih konzervi iz Drugog sv. rata jer ih neko vodi na stanju, navodno kad su proizvedene bile su bez roka trajanja, niko neće da ih izda iz magacina za ishranu jer su stare, istovremenu niko neće da ih otpiše jer im nije istekao rok upotrebe....
Ili drugi slučaj - čuvaju se i redovno popisuju stare zarđale komercijalne baterije koje je neko pametan davno (pre više decenija) zadužio kao akumulator, a akumulator može da razduži samo neko iznad jedinice u kojoj se akumulator čuva (komplikovana procedura koju niko ne pokreće zbog zarđalih baterija), dok je bezvezno staro, izraubovano sredstvo za koje se koriste navedene baterije (npr baterijska lampa) odavno rashodovano jer je to moguće uraditi na nivou jedinice.
Jedan od mojih prvih iznenađenja tokom služenja vojnog roka je bio pojam FURDA. Ono što je meni izgledalo kao deponija smeća u uglu kasarne je u očima vojske bio nepresušan rudnik sirovina i polufabrikata. Svaki stari komad drveta, metala, žice.... je završavao kao furda na toj deponiji očekujući svoje ponovno vaskrsnuće.
 
Tačno. To treba pda bude pod okrivljem Ministarstva kulture/nauke i da uprava bude neki stručni tim. S obzirom da znamo šta je kod nas stručan tim i ko sedi po ministarstvima, ne zna se šta je gore
 
Насупрот, војска је баш лош домаћин пошто нема стручне људе ни иницијативу за атрактиван музеј. Погледајте наш војни музеј са вековном традицијом, и погледајте новопечени музеј Пивка у Словенији.
 
Ta hapšenja su bila pre više od pet meseci. Naivno sam pomislio da je dovoljno da se postavi zamena i dodele neke pare za nastavak radova.
 
Pozdrav sa aerodroma! Nema grejanja. Zaposleni rade u jaknama; ja jedva čekam da uđem u avion da se zagrejem. Stanje u toaletu (u renoviranom delu): deluje čisto (mada, sada je 6 ujutru) ali smrducka jer ne koriste nikakav parfem. Mrkli je mrak, tako da ne vidim šta se radi na gradilištu.

Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Пар фотки од пре пар дана:

Раде се ознаке уметнуте стазе (30L и 12R):
D849E416-1CDC-4426-9B93-1C7BE7B6BF76.jpeg
7809B9BA-B1DF-4A52-878B-FDECAA3F465A.jpeg

Нова интерсекција ZORAN🤠 (има и AVRAM):
419BCFD7-A2AE-4121-AD3B-82553A23F7E8.jpeg

Личи да је конструкција приступног вијадукта углавном готова па насипају земљу. Радовало би ме да заиста и добијемо мало зеленила уз зграду, а не само бетон (ту је по рендеру приказан парк са старим авионима):
78D87375-9D52-4BAB-8C39-0F6805C8260C.jpeg

ED06EDC7-3FD3-4E39-8020-5EFB42AB1625.jpeg

Приступ долазном излазу такође изгледа конструкцијски готов:
12700153-CD37-472C-AB0A-AAF5BB7AA399.jpeg

D75215BF-9B38-49CB-8CB2-2CF67B210FE0.jpeg

За крај, две фотке тоалета - чисти, уредни, има и бубамарица коме треба забава да задржи фокус:
BAB08A47-175D-4F43-9527-A203DD10EAD1.jpeg

CA73BC1F-CABE-4EA2-B9D1-2DDDB62356CD.jpeg
 
Vrh