…и онда опет назад до А10, за гледаоце са јефтинијим улазницама… ја интимно делим јеткост коју показује @peper.mint због тога што концесионар ради само минимум неопходног. С друге стране, прија ми да гледам Вансијеву показну вежбу из рационалног и одговорног пројектовања (заиста понекад и шкртог), као контрапункт широкогрудом (мегаломанском) државном игрању туђим парама... i onda će ovi što se čekiraju na T1 da prolaze ceo aerodrom da bi došli do drugog kraja i tih stepenica i da idu gore na pasošku i skener.
A ne bih se ja s decenijama igrao; plan Er Srbije je, zvanično, da do 2027. leti na 100 destinacija. To bi značilo 10-ak miliona putnika na aerodromu koliko za 5 godina.Aerodrom se posle ovog što sada radi Vinci neće ozbiljno širiti decenijama a ko zna šta će biti posle.
po mom mišljenju previše škrto. Pohvalano je projektovanje C hodnika tako da moze obostrano da opsluži avione, to je najracionalnije rešenje, bolje od svih do sada preloženih, kao ovde na slici od Vox91. Sve drugo je njaa…и онда опет назад до А10, за гледаоце са јефтинијим улазницама… ја интимно делим јеткост коју показује @peper.mint због тога што концесионар ради само минимум неопходног. С друге стране, прија ми да гледам Вансијеву показну вежбу из рационалног и одговорног пројектовања (заиста понекад и шкртог), као контрапункт широкогрудом (мегаломанском) државном игрању туђим парама.
Pogledajte prilog 149933
About - Aodren Antien
Learn more about Aodren, freelance architectural visualization artist creating Photo-realistic Rendering, 3D pictures, VR and real time simulation for your project.aodrenantien.com
Realan rast je negde oko 8% godisnje, pa odatle dobijamo da bi tim tempom broj putnika od 10 miliona trebalo da se prestigne tek 2029. godine. 15 miliona bi se prestiglo 2034. godine. Koncesija istice 2043. godine i tada bi sa ovim tempom rasta broj putnika dostigao 30 miliona.Mislim da je aerodrom u stanju da izgura 12-15 miliona posle ovih proširenja. Verovatno će jednog dana produžiti C hodnik sa 14 na recimo 17 gejtova što smatram pod manje radove.
Ozbiljno proširenje bi bila nova pista i novi terminal. Najveći optimista u meni ne vidi to kao realno pre 2045 godine, ali što reče moja baba, iz vaših usta u Božije uši!
znači bez obzira što su dva hodnika na par metara jedan od drugog po ovoj mapi mi deluje da će zarad proalska kroz komercijalni deo morati da se ide do A3 pa tek onda nazad ka C hodniku? tj. vidim da će moći da se skrati kroz hranu i piće, mada opet..Nemam, ovo su slike koje su se ovde već vrtele:Pogledajte prilog 150028
Da. Srbija ima manje od 10.000 dolara GDP, a ceo svet je preko 13. 000.Питам се само како планирамо да остваримо те приходе? Ево, спремају се и енергетику да разбуцају. Тј Србија више ништа нема своје, има само инвеститоре који могу да се покупе са својим ноу-хау
Али се мења слика на листи БДП-а према паритету куповне моћи, који му једини дође битан. Ту је Србија на 24.000$, а светски просек на 20,181$. То је и даље слабо за европску земљу, али је ипак испред Мексика, Кине и сл. и није много иза нпр. Бугарске. Вероватно највеће одступање између ова два критеријума има Турска (слаба лира), која је по номиналном БДП-у на нивоу Србије, а по куповној моћи испред Русије, Хрватске, Румуније, па чак и Словачке (развијена земља). А видиш колико Турци лете. |
Дакле у поређењу са Аеродромом Никола Тесла стекао сам утисак да ми често "кукамо на високој нози" када помислим на Букурешт, Лисабон итд. Искрено се надам да ће Београд више личити на Фиумићино у Риму који је по мени можда један од најлепших и најфункционалнијих аеродрома у Европи. Имам утисак да ће Ванси лепше изградити Теслу од Лисабона, поготово ако се на Андрићевом Венцу неко сети да продужи макар Беовоз до аеродрома...