Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Kada sam pominjao arhitekturu kod nas mislio sam na slične primere ovom gore. Ništa sada specijalno ili svemirski, ali daleko interesantnije rešenje od našeg novog terminala.
Nisam poredio cenu adaptacije ovog u Zadru sa našim u Nišu, ali verujem da je nešto interesantije moglo da se dobije i kod nas.
 
MSc a ti si glavni izbacivac republike Srbije, koji odredjuje ko sme da ostane u zemlji?
нисам ја избацивач....видиш друже прошао сам доста од света,Европа,Јужна Америка,Азија,Африка,Сјеверна Америка само нисам у Аустралију био и опет овдје ми је најлепше,са свим овим нередом и Србија ми је најлепша...теби изгледа није...јбг,можда је то само мени

А ти не мрачи одмах...поздрав,све најбоље

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
 
Колико сте Ви сами допринели да,ова земља буде боља?...само примједбама???....није довољно...
Нисте ви за овај "крш" ,карту у руке и не враћајте се....мање ће бити нервозе...

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
U diktaturi (Belorusija), i demokratiji (Holandija), primedbe se obrađuju, čak postoje zakonske obaveze razmatranja istih. Odnosno kroz primedbe Srbin može da utiče da Holandija ili Belorusija bude bolja, ali ne i Srbija. Sistem u kojem ako i dobiješ odgovor, to bude "primedba je neosnovana", nije ni demokratija ni diktatura, već... već... setio sam se! Zlatno doba!

Do braka sam stvarno mislio da se borim, stao sam na prugu da sprečim veleizdaju ukidanjem Železničke stanice Beograd, ali nas nije bilo dovoljno. Žandarmerija me za noge izvlačila iz RTS, bilo nas je nešto više, ali smo bili mnogo mekani i neorganizovani.

Sada nemam srca da prevarim i ženu i decu da ih dovlačim u Srbiju iz Belorusije. Nije toliki problem niski standard i siromaštvo koliko sistem zasnovan na zatvorenim ušima i očima.
 
Capture.jpg



kalibrisu umetnutu
 
U diktaturi (Belorusija), i demokratiji (Holandija), primedbe se obrađuju, čak postoje zakonske obaveze razmatranja istih. Odnosno kroz primedbe Srbin može da utiče da Holandija ili Belorusija bude bolja, ali ne i Srbija. Sistem u kojem ako i dobiješ odgovor, to bude "primedba je neosnovana", nije ni demokratija ni diktatura, već... već... setio sam se! Zlatno doba!

Do braka sam stvarno mislio da se borim, stao sam na prugu da sprečim veleizdaju ukidanjem Železničke stanice Beograd, ali nas nije bilo dovoljno. Žandarmerija me za noge izvlačila iz RTS, bilo nas je nešto više, ali smo bili mnogo mekani i neorganizovani.

Sada nemam srca da prevarim i ženu i decu da ih dovlačim u Srbiju iz Belorusije. Nije toliki problem niski standard i siromaštvo koliko sistem zasnovan na zatvorenim ušima i očima.
Истини за вољу измештање Железничке станице је планирано пре 50 година.
 
Већ смо апсолвирали како је одлука донета. Старост историјске чињенице никако не умекшава погрешност и малициозност решења. Да нам буде за наук!
 
Истини за вољу измештање Железничке станице је планирано пре 50 година.
Истини за ваљу или спинујете (намерно лажете) или сте жртва спина. За време 1970-тих није предвиђен просто опстанак Железичке станице Београд, него и продужење железничких пруга према Тргу републике и Панчевачком мосту, односно према Славији и Коњарнику. Називали га регионални метро, БГ:ВОЗ, Марко или Сабахудин, то је железница. Тачније јако амбициозан план очувања постојећих и градња нових станица и пруга. Смањење националне инфраструктуре се врши или страним бомбама (имамо и у овом сада рату на територији Украјине), или домаћом издајом са или без домаћег отпора.

За разлику од Железничке станице Београд, где је отпор био бар симболичан, национална инфраструктура Аеродром Београд је предата странцима без отпора и без иједног испаљеног метка ради одбране!

И још нам фали овај MSC портпарол издајица на власти да нам се, (ипак заслужено) руга због кукавичлука.
 
Истини за ваљу или спинујете (намерно лажете) или сте жртва спина. За време 1970-тих није предвиђен просто опстанак Железичке станице Београд, него и продужење железничких пруга према Тргу републике и Панчевачком мосту, односно према Славији и Коњарнику. Називали га регионални метро, БГ:ВОЗ, Марко или Сабахудин, то је железница. Тачније јако амбициозан план очувања постојећих и градња нових станица и пруга. Смањење националне инфраструктуре се врши или страним бомбама (имамо и у овом сада рату на територији Украјине), или домаћом издајом са или без домаћег отпора.

За разлику од Железничке станице Београд, где је отпор био бар симболичан, национална инфраструктура Аеродром Београд је предата странцима без отпора и без иједног испаљеног метка ради одбране!

И још нам фали овај MSC портпарол издајица на власти да нам се, (ипак заслужено) руга због кукавичлука.
Још Бранко Пешић је имао планове за измештање
144211727_249911240036335_4465030453149967003_o-1020x1024.jpg

Dyl_nyqW0AAHP7B-1122x2048.jpg
1-prokop-768x732-1.jpg
118222132_169063364787790_1577711470446085426_n.jpg
 
... и дао посао Браниславу Јовину, овај Прокоп назвао вукопустахија, али су се Прокопом почели бавити још од средине 1960-тих. Позната је изрека Бранка Пешића "Јовине само ти цртај, а остало ћу ја да обезбедим". И Јовин вуала, нацртао управо оно на шта сам ја указао на линку. Не само постојећи доступ железницом цетра града, него још више пруга, колосека и станица! Још ближе старом тргу.

Да не буде сасвим офтопик, без пруге минимум оно што смо у неиздајничкој историји имали, Нови Београд-Савски трг, немогуће је имати аеродромски експрес са пуном употребљивом вредношћу. Оно само до Новог Београда је систем који остаје на обали са само 1/3 становника.
 
... и дао посао Браниславу Јовину, овај Прокоп назвао вукопустахија, али су се Прокопом почели бавити још од средине 1960-тих. Позната је изрека Бранка Пешића "Јовине само ти цртај, а остало ћу ја да обезбедим". И Јовин вуала, нацртао управо оно на шта сам ја указао на линку. Не само постојећи доступ железницом цетра града, него још више пруга, колосека и станица! Још ближе старом тргу.

Да не буде сасвим офтопик, без пруге минимум оно што смо у неиздајничкој историји имали, Нови Београд-Савски трг, немогуће је имати аеродромски експрес са пуном употребљивом вредношћу. Оно само до Новог Београда је систем који остаје на обали са само 1/3 становника.
Не треба гледати све острашћено кроз призму Вучића и Београда на води,
па бити против само да би био против,
ја одговорно тврдим да је Вучић највећи издајник у историји српског народа и само због Бриселског споразума мора да добије бар доживотну робију и да, БнВ је већином крш,
али уклањање пруге из Савског амфитеатра, са Дорћола итд је добра ствар.
 
Већ смо апсолвирали како је одлука донета. Старост историјске чињенице никако не умекшава погрешност и малициозност решења. Да нам буде за наук!
Што се мене тиче можеш да сриушиш цео Београд на води, само не враћај пругу, може и парк, шума, било шта.
 
Мени не треба тамо ранжирна станица али треба железничка. Могло је да се укопа 4-6 колосека, а станица да остане. Шта би фалило? А горе по обилазној прузи могао је да прође трамвоз. Минимална улагања, ослобођена тероторија за изградњу, функционалан превоз.
 
Мени не треба тамо ранжирна станица али треба железничка. Могло је да се укопа 4-6 колосека, а станица да остане. Шта би фалило? А горе по обилазној прузи могао је да прође трамвоз. Минимална улагања, ослобођена тероторија за изградњу, функционалан превоз.укопавање је уклањање пруге

Мени не треба тамо ранжирна станица али треба железничка. Могло је да се укопа 4-6 колосека, а станица да остане. Шта би фалило? А горе по обилазној прузи могао је да прође трамвоз. Минимална улагања, ослобођена тероторија за изградњу, функционалан превоз.
И укопавање је уклањање пруге, нека буде под земљом, али само путнички, они превозе и дан данас док се не изгради железничка обилазница код Винче опасан терет под земљом од Прокопа преко Карађорђевог парка и Вуковог споменика до Панчева.
 
Сагласан да опасним теретима није место у граду ни испод њега.

Мост код Винче је давно требао да буде урађен, пре него ли су кренули у ову авантуру. Не могу да схватим, да нисмо у стању да сами са својом оперативом и својим факутлетима да премостимо Дунав и то колико година. Пу на сваку власт од петог октобра на овамо.
 
Da se vratimo temi: zbog cega je prag umetnute piste pomeren 700m u odnosu na sadasnju pistu? Umetnuta pista od praga do praga ima 2300m, dok sadasnja ima 3000m.
 
Mene je oduvek zanimalo da li kuce u Radiofaru i juzno od piste imaju bilo kakve dozvole?
Da li je to uopste na neki nacin legalizovano ili je sve divlje i dalje?
Kakav je zivot tim ljudima kad im dnevno 200x sleti/poleti avion...
 
Pa ne baš poletno-sletnu stazu, ali ILS za 12R, pošto za 30L neće biti ILS

Koje će karakteristike imati nova staza i da li će se koristiti samo kad se renovira stara? Kao što si rekao ILS će biti samo za 12, da li će imati i onaj CAT 3 ili koji je već što ima glavna staza? Da li će se eventualno moći korisiti uporedo obe piste kad je gužva?

Hvala
 
Koje će karakteristike imati nova staza i da li će se koristiti samo kad se renovira stara? Kao što si rekao ILS će biti samo za 12, da li će imati i onaj CAT 3 ili koji je već što ima glavna staza? Da li će se eventualno moći korisiti uporedo obe piste kad je gužva?

Hvala
Umetnuta ce imati CATII samo i to ce biti problem jer je u Beogradu magla cesta. Sadasnja ima CATIIIb na 12L i CATI na 30R. Umetnuta ce se koristiti samo dok se renovira 'prava', a nakon toga kao rulnica. Nece moci paralelno obe piste da se koriste, preblizu su jedna drugoj.
 
Vrh