Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Hoće li naprdnjački mentoli više pustiti liniju do Subotice i vratiti saobraćaj na glavnu novosadsku stanicu? Nesposobni su bili da obave jedno renoviranje zgrade bez masakra nad putnicima, sada su nesposobni da mesecima završe istragu sopstvenog zločina. Ako je telekomanda oštećena prilikom obrušavanja, zar takav kvar 3 meseca ne može da se sanira?

Kada su bili teroristički napadi u Londonskom Metrou 2005. gde je bilo preko 50 mrtvih, redovan saobraćaj je uspostavljen posle manje od mesec dana na svim stanicama gde su eksplodirale bombe.
 
A kad smo kod TK, koji lik je stavio u zgradu putničke stanice?!
TK mora da ima ozbiljnu fizičku i tehničku zaštitu objekta, redudantno el. napajanje (iz gradske mreže i sa KM), vanredno napajanje (UPS), kao i alternativno napajanje (agregat), protivpožarne sisteme, zaštitu od gromova, itd...
Objekat mora da bude seizmički bezbedan i otporan na poplave i jake vetrove.

Ako padne TK, pada cela pruga, jer mnoga službena mesta nisu posednuta.

Ovo govorim za sve APB pruge.
Daš 1.500.000.000 evra za prugu a nemaš još taj 1 milion da uradiš zgradu za TK kao čovek. Koga briga.
 
Hoće li naprdnjački mentoli više pustiti liniju do Subotice i vratiti saobraćaj na glavnu novosadsku stanicu? Nesposobni su bili da obave jedno renoviranje zgrade bez masakra nad putnicima, sada su nesposobni da mesecima završe istragu sopstvenog zločina. Ako je telekomanda oštećena prilikom obrušavanja, zar takav kvar 3 meseca ne može da se sanira?

Kada su bili teroristički napadi u Londonskom Metrou 2005. gde je bilo preko 50 mrtvih, redovan saobraćaj je uspostavljen posle manje od mesec dana na svim stanicama gde su eksplodirale bombe.

Nema ništa od toga skoro, bar ne još 4 meseca.
 
A kad smo kod TK, koji lik je stavio u zgradu putničke stanice?!
TK mora da ima ozbiljnu fizičku i tehničku zaštitu objekta, redudantno el. napajanje (iz gradske mreže i sa KM), vanredno napajanje (UPS), kao i alternativno napajanje (agregat), protivpožarne sisteme, zaštitu od gromova, itd...
Objekat mora da bude seizmički bezbedan i otporan na poplave i jake vetrove.

Ako padne TK, pada cela pruga, jer mnoga službena mesta nisu posednuta.

Ovo govorim za sve APB pruge.
Daš 1.500.000.000 evra za prugu a nemaš još taj 1 milion da uradiš zgradu za TK kao čovek. Koga briga.

А зашто да се не стави у зграду путничке станице ако има простора у њој? Ако је већ стављена тамо, не значи да нема вишеструко напајање, пп заштиту и остало.

У случају пада ТК, поседају се службена места и ради се класика, од станице до станице.
За сво време рада ТК Београд Центар, то се није десило ниједном. Колико сам упознат, мислим да се није дешавало ни са осталим ТК центрима (Београд - Бар, ТК Ниш, ТК Срем) целе испадну из погона.
Сматрам, ако су већ уложене толике паре, да је сам пројекат могао бити много боље урађен, пре свега мислим на одређене колосечне капацитете и везе.

Hoće li naprdnjački mentoli više pustiti liniju do Subotice i vratiti saobraćaj na glavnu novosadsku stanicu? Nesposobni su bili da obave jedno renoviranje zgrade bez masakra nad putnicima, sada su nesposobni da mesecima završe istragu sopstvenog zločina. Ako je telekomanda oštećena prilikom obrušavanja, zar takav kvar 3 meseca ne može da se sanira?

Kada su bili teroristički napadi u Londonskom Metrou 2005. gde je bilo preko 50 mrtvih, redovan saobraćaj je uspostavljen posle manje od mesec dana na svim stanicama gde su eksplodirale bombe.

Проблем није да је оштећен ТК центар Нови Сад него сама станична зграда. Све и да се пусти пруга, куда ће путници и возови у Новом Саду. Све то мора да сачека анализу стања станичне зграде.
Слажем се да то све споро иде и да је то већ требало бити урађено!
Још да додам, рок за анализу је четири месеца. Шта ако нађу да нешто није у реду и да је потребна санација? Онда ћемо чекати пројекат санације, избор извочађа радова и саме радове. А и то ће потрајати.
Надајмо се да није све тако озбиљно.

Сматрам да су, превентивно, кров требали подупрети са неким стубовима и скелом да се не би срушио. Иако многи кажу да неће, превентива није на одмет.
Пред Нову годину су службе Србијавоза и Србија Карга хитно исељене из зграде. Остале су само службе Инфраструктуре и обезбеђење.
 
Још да додам, рок за анализу је четири месеца. Шта ако нађу да нешто није у реду и да је потребна санација? Онда ћемо чекати пројекат санације, избор извочађа радова и саме радове. А и то ће потрајати.

Управо, зато сам и рекао најмање 4 месеца.
 
20250121_130218.jpg
 
Ja sam bezbroj puta iso tom relacijom, drago mi da će sad i ovi divni ljudi da osete sta nam sve nas precednik obezbedio
Da se razmislja o precedniku dok se vozaju 20 na sat kroz Bagrdan. Dabogda im se oduzi bar sat dva, ne bih zeleo da ovaj narod ne oseti kompletno iskustvo ove zeleznice najbolje u regionu
 
Ja sam bezbroj puta iso tom relacijom, drago mi da će sad i ovi divni ljudi da osete sta nam sve nas precednik obezbedio
Da se razmislja o precedniku dok se vozaju 20 na sat kroz Bagrdan. Dabogda im se oduzi bar sat dva, ne bih zeleo da ovaj narod ne oseti kompletno iskustvo ove zeleznice najbolje u regionu
sta 20, treba 5km/h da postane prosecna brzina dok se voze svi ti ljudi tog tipa :) pa nek velicaju pogresne stvari i kasne gde god da idu.
 
Neki redovni polasci će verovatno izvisiti da bi se vanredno obezbedio prevoz za naprdnjački ološ. Kada je nepomenik držao svoj smrdljivi kontramiting pre 2 godine, zakupili su sve autobuse u Srbiji i tog dana bukvalno nijedna linija nije saobraćala nigde. Odakle će sada skinuti 3 EM garniture? Garant misle da otkažu polaske u 15:58 i 20:25 iz Niša za Beograd i Lapovo.
 
Ne skida se ništa, uparuju Nove Flirtove koji iovako stoje u TPS-uu višku.
Eto neverovatno da Kraljevo - Požega i dalje sa 711 i čeka, a ovde su ekspresno aktiviraju vozna sredstva..
Doduše razočaran jesam, ali iznenađen nisam.
 
Mogla bi sa novim Flirtovima konačno, 3 godine od završene rekonstrukcije da malo živne i pruga Beograd-Požarevac, i da se vrati linija Smederevo-Lapovo. U stvari, jesu li uopšte popravili sporne skretnice između Rakovice i Jajinaca zbog kojih navodno do danas nije pušten požarevački Re koji se vuče po redovima vožnje valjda još od 2021./2022. ?
 
Ne skida se ništa, uparuju Nove Flirtove koji iovako stoje u TPS-uu višku.
Eto neverovatno da Kraljevo - Požega i dalje sa 711 i čeka, a ovde su ekspresno aktiviraju vozna sredstva..
Doduše razočaran jesam, ali iznenađen nisam.
Pa dobro,  zato kad ja treba da idem iz NS u BG na protest 2 flirta se iznenadno pokvare, pa se sve to izbalansira lepo
 
Vrh