Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Kako se drži železnica do Vršca ovih dana s obzirom na situaciju?
Danas sam išao vozom iz Vršca za Beograd i nazad. Jutarnji voz u 6:08 je već u Vršcu bio 1/2 do 2/3 pun, od Alibunara se stajalo, a od Pančeva jedva da je bilo mesta i za stajanje. Od Pančeva do Karađorđevog parka, gde sam izašao se voz jedva vukao. Na novom delu pruge je išao ubedljivo najsporije. Stigao je sa zakašnjenjem od 15-20 minuta.
U povratku (u 15h) slična priča: kašnjenje 6-7 minuta već na Prokopu. Voz prepun, stajanje sve do Vlajkovca. Nisam vodio računa o vremenu kad je voz stigao u Vršac.
Uglavnom, voz je čist i bilo je relativno toplo već jutros u 6. Za WC u vozu ne znam, a na Prokopu je stanje sramotno.
 
Poslednja izmena:
Auuuu kakav zicer, DB je stavio na prodaju KISS 200 ex Westbahn koji su kompatibilni sa našim EMV. Evo šanse da se reši problem kapaciteta na BG - NS - SU + budućnost ka Nišu i zasigurno jeftiniju varijantu nego kupovina novog EMV.

Jedina začkoljica ostaje napon, koliko bi prerada mogla da košta?! 🤔

Ovo svi da posaljemo Bulajiću DM na Instagramu. Ako neko ima veze u SNS, može i to hahahaha
 
Jedina začkoljica ostaje napon, koliko bi prerada mogla da košta?!
Мени се чини да би технички могло да се преради, ипак Штадлер има варијанте и за наш напон.

Потпуно без увида у техничку документацију, мени се чини да је погонска група увек иста, а да се претварачки део разликује. Тако говори логика и прагматизам савремених компанија који развијају модулне производе.
 
Vrh