Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Hoće li naprdnjački mentoli više pustiti liniju do Subotice i vratiti saobraćaj na glavnu novosadsku stanicu? Nesposobni su bili da obave jedno renoviranje zgrade bez masakra nad putnicima, sada su nesposobni da mesecima završe istragu sopstvenog zločina. Ako je telekomanda oštećena prilikom obrušavanja, zar takav kvar 3 meseca ne može da se sanira?

Kada su bili teroristički napadi u Londonskom Metrou 2005. gde je bilo preko 50 mrtvih, redovan saobraćaj je uspostavljen posle manje od mesec dana na svim stanicama gde su eksplodirale bombe.
 
A kad smo kod TK, koji lik je stavio u zgradu putničke stanice?!
TK mora da ima ozbiljnu fizičku i tehničku zaštitu objekta, redudantno el. napajanje (iz gradske mreže i sa KM), vanredno napajanje (UPS), kao i alternativno napajanje (agregat), protivpožarne sisteme, zaštitu od gromova, itd...
Objekat mora da bude seizmički bezbedan i otporan na poplave i jake vetrove.

Ako padne TK, pada cela pruga, jer mnoga službena mesta nisu posednuta.

Ovo govorim za sve APB pruge.
Daš 1.500.000.000 evra za prugu a nemaš još taj 1 milion da uradiš zgradu za TK kao čovek. Koga briga.
 
Hoće li naprdnjački mentoli više pustiti liniju do Subotice i vratiti saobraćaj na glavnu novosadsku stanicu? Nesposobni su bili da obave jedno renoviranje zgrade bez masakra nad putnicima, sada su nesposobni da mesecima završe istragu sopstvenog zločina. Ako je telekomanda oštećena prilikom obrušavanja, zar takav kvar 3 meseca ne može da se sanira?

Kada su bili teroristički napadi u Londonskom Metrou 2005. gde je bilo preko 50 mrtvih, redovan saobraćaj je uspostavljen posle manje od mesec dana na svim stanicama gde su eksplodirale bombe.

Nema ništa od toga skoro, bar ne još 4 meseca.
 
Vrh