Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Provera
Vozovi NS (Petrovaradin) -Beograd večeras voze normalno?
 
Београд - Краљево не може испод 3 и по сата a цена карте због трасе и километраже била би већа од аутобуске карте.
Претпостављам да је то разлог.
 
Београд - Краљево не може испод 3 и по сата a цена карте због трасе и километраже била би већа од аутобуске карте.
Претпостављам да је то разлог.
Ali uvođenje linije Beograd-Čačak bi možda bilo opravdano.
 
Путовао би неки експрес 3 сата, а сабране две карте тренутно износе 1035 преко апликације.
Niti brže, niti jeftinije od autobusa 🫤
Sad još kad bi ponovo uveli polaske Beograd - Požarevac i Beograd - Kraljevo...
Za početak bi bilo najpametnije da vrate liniju Lapovo-Smederevo, da povežu sva mesta uz prugu sa centrom okruga. Rakovica-Mala Krsna će morati da proradi nakon obustave Bg-Vp zbog radova.
Сад да те дизелаше пребаце негде да појачају поласке.
Po meni Lapovo-Kragujevac za početak, takođe da mesta uz prugu imaju što više polaska ka centru okruga.
 
Rakovica-Mala Krsna će morati da proradi nakon obustave Bg-Vp zbog radova.

Rakovica - Mala Krsna radi, nakon više od 3 godine zatvora pruge zbog remonta. Ali problem je signalizacija koja ne radi koliko shvatam. Ovde bi isto tužilaštvo trebalo da ima puno posla. Nerealno dugo vreme izvođenja radova sa totalnim zatvorom (nije kao Niš - Dimitrovgrad gde je vreme propuštanja vozova duže nego vreme zatvora), a zatim nakon puštanja pruge u rad, pruga nije u projektovanom stanju (prvenstveno na signalizaciju mislim).
 
Rakovica - Mala Krsna radi, nakon više od 3 godine zatvora pruge zbog remonta. Ali problem je signalizacija koja ne radi koliko shvatam. Ovde bi isto tužilaštvo trebalo da ima puno posla. Nerealno dugo vreme izvođenja radova sa totalnim zatvorom.
Mislio sam na putnički saobraćaj
 
Posle otvaranja "Miloša" nema smisla razmatrati voz Bg-Čačak.
U naredom periodu treba forsirati pravce gde je pristojna infrastruktura i gde ima dosta putnika.
To su BG-NS i dalje do Subotice, BG-Vršac, BG-Valjevo i dalje do Užica.
Bilo šta ka jugu nema nikakav smisao bez rešavanja pruge od Prokopa do Velike Plane.
A onda do Kruševaca i Kragujevaca može da se uradi i KM, jer postoje napajanja u Lapovu i Stalaću, koja bi za prvo vreme mogla da izguraju te trase.
Ali, ajde prvo Bg-Niš, pa da pričamo dalje.
I da se nadamo da će istraga malo pogledati i prugu Resnik-Mala Krsna-Velika Plana. Možda se nešto i reši.
 
Posle otvaranja "Miloša" nema smisla razmatrati voz Bg-Čačak.
U naredom periodu treba forsirati pravce gde je pristojna infrastruktura i gde ima dosta putnika.
To su BG-NS i dalje do Subotice, BG-Vršac, BG-Valjevo i dalje do Užica.
Bilo šta ka jugu nema nikakav smisao bez rešavanja pruge od Prokopa do Velike Plane.
A onda do Kruševaca i Kragujevaca može da se uradi i KM, jer postoje napajanja u Lapovu i Stalaću, koja bi za prvo vreme mogla da izguraju te trase.
Ali, ajde prvo Bg-Niš, pa da pričamo dalje.
I da se nadamo da će istraga malo pogledati i prugu Resnik-Mala Krsna-Velika Plana. Možda se nešto i reši.
Verujem da bi voz BG-Čačak imao nekog smisla kad bi se remontovala pruga od Valjeva do Požege i još važnije kad bi red vožnje bio prilagođen potrebama putnika (naravno pod pretpostavkom da će cena karte ostati znatno jeftinija nego u autobusu).
 
Pančevo glavna, do skoro nezamisliv prizor.:)
Dn9MhEF.jpg
 
Rakovica - Mala Krsna radi, nakon više od 3 godine zatvora pruge zbog remonta. Ali problem je signalizacija koja ne radi koliko shvatam. Ovde bi isto tužilaštvo trebalo da ima puno posla. Nerealno dugo vreme izvođenja radova sa totalnim zatvorom (nije kao Niš - Dimitrovgrad gde je vreme propuštanja vozova duže nego vreme zatvora), a zatim nakon puštanja pruge u rad, pruga nije u projektovanom stanju (prvenstveno na signalizaciju mislim).

1000049636.jpg


Inače, pričah sa Požarevljanima, oni do Smedereva obrnu 20-30 putnika, sa početne u Požarevcu ne pođe više od 5-6 putnika, na nekim polascima i manje.
Biće Stadler veliki overcapacity kill, ali ja se ne žalim, jer će verovatno jedna 711 u Zaječar na ispomoć. 🙂
Jutros u Zaječaru od 5 DMV 710 samo jedna ispravna, druga je crkla u Trnavcu, ostalo sve na VP.
 
Pogledajte prilog 228080

Inače, pričah sa Požarevljanima, oni do Smedereva obrnu 20-30 putnika, sa početne u Požarevcu ne pođe više od 5-6 putnika, na nekim polascima i manje.
Biće Stadler veliki overcapacity kill, ali ja se ne žalim, jer će verovatno jedna 711 u Zaječar na ispomoć. 🙂
Jutros u Zaječaru od 5 DMV 710 samo jedna ispravna, druga je crkla u Trnavcu, ostalo sve na VP.
Pozdrav,

Tuga čitajući sve ovo...

pozdrav,

Petar
 
Ovo je jezivo. Za prugu za koje su date pare za obnovu, koja nije radila 3 godine zbog obnove, a onda su rezultati ovo. Koji je ovo nivo korupcije i kriminala, ja nemam reči. Jezivo!
Problem je nastao zbog ozbiljnih krađa SS opreme, ali ne znam zašto u međuvremenu nije popravljeno.

Šteta je uzgred bila užasna, lopovi su sekli ožičenje relejnih stalaka na kojima su provodnici toliko tanki da od celog stalka ne dobiješ više od 5 kilograma bakra III klase, odnosno 5*750=3750 dinara u današnjim cenama. Ali kad se skupi stotina stalaka...
 
Dodao bih i da bi bilo pametno vratiti i liniju Užice-Kraljevo, koja je postojala do pre 2-3 godine.

Pritom bi bilo zgodno za obrt garnitura. S obzirom da ne postoji voz BG-KV Kraljevački Flirtovi moraju ići prazni do Zemuna na preglede. Ako bi bilo vozova UE-KV, obrt bi mogao biti BG-UE-KV-UE-BG.
 
Dodao bih i da bi bilo pametno vratiti i liniju Užice-Kraljevo, koja je postojala do pre 2-3 godine.
Sa ovom cenom karte i brzinom bi bila konkurentna autobusima čak i sa pauzom zbog promene smera u Požezi. Pre ukidanja su bila 2 voza dnevno UE-KV, uz dovoljan broj garnitura bi komotno moglo da ih bude i 4-5. Kada bi pruga istočno od Kraljeva bila u normalnijem stanju i elektrifikovana, i IR linija Užice-Niš bi imala smisla.
 
Pogledajte prilog 228080

Inače, pričah sa Požarevljanima, oni do Smedereva obrnu 20-30 putnika, sa početne u Požarevcu ne pođe više od 5-6 putnika, na nekim polascima i manje.
Biće Stadler veliki overcapacity kill, ali ja se ne žalim, jer će verovatno jedna 711 u Zaječar na ispomoć. 🙂
Jutros u Zaječaru od 5 DMV 710 samo jedna ispravna, druga je crkla u Trnavcu, ostalo sve na VP.

Konačno saznajemo gde je završila Živkina nova električna pisaća mašina što joj ukradoše u preduzeću onomad 1985.
 
Vrh