Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Mislim da se ide na to da je ovo BG-Budimpešta privremeno rešenje za neki srednjoročni period, jer realno proći će dosta dok se ne realizuju produžeci do Niša i realno je da tada već budemo u EU ili u najgorem slučaju ako nismo u EU da u EU ulazimo samo sa ličnom kartom (kao što su Hrvati mogli u SLO, Austriju, Mađarsku, Italiju i još neke zemlje pre nego li što su ušli u EU).

Tako da ovo sve oni gledaju kao na dugoročni period, jer se situacija menja iz godine u godinu i realno je očekivati da će stvari biti drastično drugačije u periodu kada brza pruga bude produžena do Niša sa eventualnom linijom Niš-Budimpešta ili Niš-Beč, to jeste ili ćemo biti već deo EU ili ćemo u EU ulaziti sa ličnim kartama bez ikakve dodatne kontrole, kao Hrvati pre nego što su ušli u EU
Ulazak sa licnom kartom u sengenski prostor, nije realan, kao ni ulazak u EU za manje od 10 godina. Umesto toga, od 1. novembra ce biti otezan ulazak u EU.
 
Ulazak sa licnom kartom u sengenski prostor, nije realan, kao ni ulazak u EU za manje od 10 godina.
Pa o tome i pričam, ovo je dugoročan projekat, a dok se brza pruga produži do Niša i uvede linija Niš-Budimpešta ili Niš-Beč, proći će bar 10 godina, što znači taman kad uđemo u EU to će biti aktuelno, tako da ovo privremeno koje će biti je za period narednih 10 godina.
 
Pa o tome i pričam, ovo je dugoročan projekat, a dok se brza pruga produži do Niša i uvede linija Niš-Budimpešta ili Niš-Beč, proći će bar 10 godina, što znači taman kad uđemo u EU to će biti aktuelno, tako da ovo privremeno koje će biti je za period narednih 10 godina.
Mi nikada nećemo ući u EU.
Hvala Bogu!
 
Kako god okrenete nikada se nismo pitali o tome niti ćemo, ma šta god mislili o procesu, to je bila moja poenta.
 
Znači, ne verujem. Pa karta za voz je i dalje jeftinija od gomile autobusa, a u autobusu sigurno ne bi ni prošao bez plaćanja.
Uostalom odakle ljudima ideja da je uopšte normalno prosto uzeti si za pravo da koristiš nešto, a ne platiš, osim ako ti vlasnik (železnica, ili bilo ko drugi) to eksplicitno ne dozvoli.
NIje ideja dobrog društva da sve bude (čak i ekonomski besmisleno) jeftino, ili da se društvo prosto navikne da toleriše da neko ne plaća (jer eto nema), već da društvo bude tako organizovano da ekonomska cena usluge bude dostupna za većinu i da je odnos cena/kvalitet usluge takav da su ljudi spremni da je plate, a da manjina koja zaista ne može to da si priušti ima organizovan sistemski način kako tu uslugu može da koristi pod povoljnijim uslovima ili besplatno.
Kod nas (na sreću ne i na liniji BG-NS) kao da je težnja svih da barem probaju da se voze za džabe. A posle svi kukaju kako je sve s...e i ništa ne radi.
 
За то време ће маса људи из Суботице путовати у Београд па неће бити тако тешко и невероватно. Шта више, млађи људи су далеко покретљивији...
Ko će tačno putovati iz Subotice u Beograd? Jedva da i u Novi Sad dolaze ljudi odande. Biće kao i do sada okrenuti severu, a ne dole gde im bukvalno ništa ne treba.
 
Pa o tome i pričam, ovo je dugoročan projekat, a dok se brza pruga produži do Niša i uvede linija Niš-Budimpešta ili Niš-Beč, proći će bar 10 godina, što znači taman kad uđemo u EU to će biti aktuelno, tako da ovo privremeno koje će biti je za period narednih 10 godina.

Pruga za brzine 160-200 km/h nije brza pruga. U kojoj zemlji Dembeliji ti živiš inače, kakav Niš Budimpešta i Beč hahahaha.
 
U svakom slučaju postojeća već više nije brza u Srbiji, čak i po tom kriterijumu.
 
Ko će tačno putovati iz Subotice u Beograd? Jedva da i u Novi Sad dolaze ljudi odande. Biće kao i do sada okrenuti severu, a ne dole gde im bukvalno ništa ne treba.
Ni Beograđani nisu putovali u NS pre otvaranja pruge (pogotovo mladi), pa čim se otvorila pruga je krenuo komjut. Tako će biti i ovde, prvo će krenuti turistički, a onda od sledeće godine kako ljudi shvate benefite kreće posao, studiranje, škola itd.
Zanimljivo je da BG-NS još nije ni došao do vrhunca, zato svakog oktobra vidimo ogromno povećanje u broju putnika i prihoda jer kreće nova generacija studenata, učenika, zaposlenih koja menja staru "lokalnu" generaciju
 
Ko će tačno putovati iz Subotice u Beograd? Jedva da i u Novi Sad dolaze ljudi odande. Biće kao i do sada okrenuti severu, a ne dole gde im bukvalno ništa ne treba.
Ко су људи који се нон стоп пуне возове на релацији Нови Сад Београд?
Мислим, ако Суботичанима не треба пруга, што су онда обнављали станицу?

Јел се то само пруга право да би Београђани имали трамвај до језера?

Немојте људи, дајте мало креативности.
 
Ko će tačno putovati iz Subotice u Beograd? Jedva da i u Novi Sad dolaze ljudi odande. Biće kao i do sada okrenuti severu, a ne dole gde im bukvalno ništa ne treba.
Bio sam prošle nedelje u Srbiji, maltene skoro svaki voz između NS i BG koji sam video je bio odlično popunjen, a u špicu se nažalost i stoji.

Ne razumem zašto mora da se bude zlonameran oko ovoga? Upravo je nova pruga otvorila perspektive oko komjuta koje ranije nisu bile moguće.
 
Немојте људи, дајте мало креативности.

Ne razumem zašto mora da se bude zlonameran oko ovoga?

Zašto tako negativno?
Mislim da je ljudima na ličnom nivou jako teško zbog N razloga, i jednostavno ne mogu da odvoje emocije od racionalnog, pa dobiju konfuzan, u neku ruku ambivalentan pogled na te stvari (istovremeno su srećni i tužni) i pošto je ta osećanja jako teško izraziti verbalno kada pričaš sa nekim, onda je mnogo lakše o tome pisati na forumu.
 
Bio sam prošle nedelje u Srbiji, maltene skoro svaki voz između NS i BG koji sam video je bio odlično popunjen, a u špicu se nažalost i stoji.

нормалне железнице би увеле синхрон поласке. или купиле још двоспратних гарнитура
 
Mislim da je ljudima na ličnom nivou jako teško zbog N razloga, i jednostavno ne mogu da odvoje emocije od racionalnog, pa dobiju konfuzan, u neku ruku ambivalentan pogled na te stvari (istovremeno su srećni i tužni) i pošto je ta osećanja jako teško izraziti verbalno kada pričaš sa nekim, onda je mnogo lakše o tome pisati na forumu.


Ne vidim razlog za sreću kad jako skupu prugu koju smo mi platili ne mogu ni da sačuvaju od sekundaraca. I to dva puta za redom, a onda to popravljaju mesecima.

Krene voz BG-NS, koji je pri tom jedan od glavnih aduta režima, pomisliš da će bar zato da funkcioniše, ide na vreme, udoban. A onda usledi nekoliko krađa kablova, kamenovanja, kvarova, zapuštene stanice, drveće raste iz pruge.... I vratiš se u realnost Srbije.
 
Što znači Novosađani i Subotičani će morati u Beograd da bi išli u Budimpeštu? :ROFLMAO:

Prelazi ce po njihovoj prici biti u Beogradu, Novom Sadu i Budimpesti. Suboticu ili druga mesta sa madjarske strane nisu pominjali, mada ce Backa Topola i Subotica biti jako zainteresovani za ovu liniju. Verovatno ce biti i neka sporija varijanta koja ce stajati na vise mesta i imati normalnu granicnu kontrolu, pa nek svako bira sta mu je po ukusu…
 
Vrh