Па то није толики проблем? Осим у глави што се - враћаш. А по времену, 1ч до преседачке тачке. Таман да мало виде Београд.
Divim se tvom sarkazmu.Мада у принципу ако Соко мејд ин Чајна буде ишао само БГ-БП без могућности коришћења у унутрашњем саобраћају, онда има логике што је четвороделан. Могли су и троделни онда да набаве.
I naravno, stižu i komentari da ni to ne bi bio problem.Što znači Novosađani i Subotičani će morati u Beograd da bi išli u Budimpeštu?
A naravno,sećamo se i tvojih nebrojenih bisera,pa nikom ništa.I naravno, stižu i komentari da ni to ne bi bio problem.
Protokom vremena, potvrđuje se moja teza da će na kraju postojati brojna ekipa koja će podržavati uvoz slonova iz Bocvane i njihovo naseljavanje na Trgu republike.
Како није? Па додат је попуст за пензионере! А попуст за железничаре ко шиша и још битније, резервација седишта по визуелном систему одабира места! Најављивано икс пута и појео вук магарца.Пошто је превише тежак подухват да се то омогући на апликацији. Већ две и по године апликација није унапређена ниједном новом опцијом. И даље нису решили хаос са седиштима.
To što bi moglo da funkcioniše ne znači da nije debilno.можда поставе у Новом Саду и Суботици, као и са мађарске стране на пар мета. и мени је то ок. ако Јуростар може већ 30 година тако да функционише, не видим зашто не би могло да тако да функционише између Србије и Мађарске
Biće putovanje trasom Subotica - Beograd - Budimpešta koliko što će Srbin da se prošeta Mesecom do Svetog Ilije
I da, poređenje sa Parizom i Londonom ni najmanje nije na mestu.
Београд-Будимпешта није железница истог типа као Париз-Лондон. Тамо фунционише затворен систем који је више Поинт то Поинт, тј од једне тачке до друге. Код нас ће систем имати много више варијација и са стајањима и са продужецима (до Беча, Ниша нпр.) што изузетно компликује примену овог система. Такође, пропуштена је прилика да се инфраструктурно припремимо за примену контрола одвајањем посебних перона за граничне активности. Све што се буде радило биће збуџено и без икаквог плана јер ће сконтати тамо негде крајем следеће године да не постоји адекватан простор за тако нешто.јесу ли у оба случаја државе ван ЕУ? јесу. тако да, образложи зашто поређење није на месту
Mislim da se ide na to da je ovo BG-Budimpešta privremeno rešenje za neki srednjoročni period, jer realno proći će dosta dok se ne realizuju produžeci do Niša i realno je da tada već budemo u EU ili u najgorem slučaju ako nismo u EU da u EU ulazimo samo sa ličnom kartom (kao što su Hrvati mogli u SLO, Austriju, Mađarsku, Italiju i još neke zemlje pre nego li što su ušli u EU).Београд-Будимпешта није железница истог типа као Париз-Лондон. Тамо фунционише затворен систем који је више Поинт то Поинт, тј од једне тачке до друге. Код нас ће систем имати много више варијација и са стајањима и са продужецима (до Беча, Ниша нпр.) што изузетно компликује примену овог система.
Тамо фунционише затворен систем који је више Поинт то Поинт, тј од једне тачке до друге.
Код нас ће систем имати много више варијација и са стајањима и са продужецима (до Беча, Ниша нпр.) што изузетно компликује примену овог система.
Такође, пропуштена је прилика да се инфраструктурно припремимо за примену контрола одвајањем посебних перона за граничне активности.
Колико треба да кошта карта за воз Београд - Будимпешта који не превози путнике из Београда за Нови Сад и Суботицу и из Новог Сада за Суботицу, и исто тако са мађарске стране? Дакле, једно три четвртине путника које би могао да превезе? 200 евра? Колико ће да буде путника?воз стаје кроз Француску и кроз Енглеску. једино што се не продају карте унутар држава на Јуростар поласцима (тј. од Париза до Лила или од Лондона до Ешфорда)
Ово третирање железнице као да је ваздушни саобраћај код нас постаје толико гротексно, да очекујем да, кад направе нову јужну пругу, на мониторима уместо "Ниш" пише "INI".