Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Mislim da se ide na to da je ovo BG-Budimpešta privremeno rešenje za neki srednjoročni period, jer realno proći će dosta dok se ne realizuju produžeci do Niša i realno je da tada već budemo u EU ili u najgorem slučaju ako nismo u EU da u EU ulazimo samo sa ličnom kartom (kao što su Hrvati mogli u SLO, Austriju, Mađarsku, Italiju i još neke zemlje pre nego li što su ušli u EU).

Tako da ovo sve oni gledaju kao na dugoročni period, jer se situacija menja iz godine u godinu i realno je očekivati da će stvari biti drastično drugačije u periodu kada brza pruga bude produžena do Niša sa eventualnom linijom Niš-Budimpešta ili Niš-Beč, to jeste ili ćemo biti već deo EU ili ćemo u EU ulaziti sa ličnim kartama bez ikakve dodatne kontrole, kao Hrvati pre nego što su ušli u EU
Ulazak sa licnom kartom u sengenski prostor, nije realan, kao ni ulazak u EU za manje od 10 godina. Umesto toga, od 1. novembra ce biti otezan ulazak u EU.
 
Ulazak sa licnom kartom u sengenski prostor, nije realan, kao ni ulazak u EU za manje od 10 godina.
Pa o tome i pričam, ovo je dugoročan projekat, a dok se brza pruga produži do Niša i uvede linija Niš-Budimpešta ili Niš-Beč, proći će bar 10 godina, što znači taman kad uđemo u EU to će biti aktuelno, tako da ovo privremeno koje će biti je za period narednih 10 godina.
 
Pa o tome i pričam, ovo je dugoročan projekat, a dok se brza pruga produži do Niša i uvede linija Niš-Budimpešta ili Niš-Beč, proći će bar 10 godina, što znači taman kad uđemo u EU to će biti aktuelno, tako da ovo privremeno koje će biti je za period narednih 10 godina.
Mi nikada nećemo ući u EU.
Hvala Bogu!
 
Ne zato što ne želimo, nego zato što trenutno ne možemo, a to je velika razlika...
 
Kako god okrenete nikada se nismo pitali o tome niti ćemo, ma šta god mislili o procesu, to je bila moja poenta.
 
Vrh