Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Људи највише о себи кажу када причају о другима.

Због селидбе а останка у старој основној школи од своје 11-12е године идем самостално јавним превозом. Ми свакако имамо проблем са касним сазревањем и нацијом маминих синова, додуше и већина јужнијих, економски слабијих друштава. Али они барем имају море и то са собом носи нека задужења и вештине од ране младости, тако да смо и по томе можда најгори у Европи.

Ово са 500дин је чист беозбразлук. Све се распада, ништа се не одржава и ништа није поуздано али ћемо да га оштримо на грађанима и баш на наплати ћемо да уведемо дракоснке мере. Море марш!
 
Zato što je tempo obnavljanja pruga sporiji od tempa njihovog propadanja usled neadekvatnog održavanja. Niš - Brestovac, odnosno deonica koja se obnavlja je bila relativno dobra i pre remonta, te benefit skraćenja vožnje nije previše značajan. Od Brestovca do Vinarca je pruga loša i biva sve lošija jer ona nije rađena, a od Vinarca do Leskovca je pruga obnovljena pre 7 godina iz ruskog kredita, međutim loše je održavana od tad, te je smanjena brzina. Sve ukupno kad se sabere, biće dobro ako vozno vreme iz 2025. bude približno onome iz 2019. U prevodu, jedan korak napred, dva koraka nazad.
JEZIVO
Ovoga puta su radovi zaobišli stanicu Brestovac, tada ukrsnicu Vinarci i stanicu Leskovac, kao i most preko Veternice. Čini mi se da je urađeno svega 5km 2017. godine severnije od Leskovca.
Ispada da će tih 15km između Vinarca i Brestovca brzina biti 30-40 km/h 🤦🏻‍♂️
 
Pa i biće 30 km/h.

Ta pruga se dugo vremena "švercovala" sa višim brzinama i onda je od 2019 krenula da tone sa svakim RV-om sve gore, jer je doslovno izdahnula.
Moja poslednja vožnja sa "Preševcem" pred zatvaranje je trajala gotovo 2h (1h 45min po RV-u činimi se), zbog zilion laganih vožnji, nije se ni mogao ispoštovati taj pišljivi RV.

Dobro je pročitano da je potrebna sveobuhvatna modernizacija, problem je nastao u ovom delu od Brestovca do Vinarca, jbg nije moglo da se izvuče od IPA fonda više.
Tu je i država zakazala, mogli su sa ZGOP-om da odrade obnovu gornjeg stroja od Brestovca do Vinarca pa koliko izdrži, barem da se prekrije blamaža kada krene ovaj njihov IC da se vuklja 30 km/h pola sata.
 
Vrh