Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Људи највише о себи кажу када причају о другима.

Због селидбе а останка у старој основној школи од своје 11-12е године идем самостално јавним превозом. Ми свакако имамо проблем са касним сазревањем и нацијом маминих синова, додуше и већина јужнијих, економски слабијих друштава. Али они барем имају море и то са собом носи нека задужења и вештине од ране младости, тако да смо и по томе можда најгори у Европи.

Ово са 500дин је чист беозбразлук. Све се распада, ништа се не одржава и ништа није поуздано али ћемо да га оштримо на грађанима и баш на наплати ћемо да уведемо дракоснке мере. Море марш!
 
Zato što je tempo obnavljanja pruga sporiji od tempa njihovog propadanja usled neadekvatnog održavanja. Niš - Brestovac, odnosno deonica koja se obnavlja je bila relativno dobra i pre remonta, te benefit skraćenja vožnje nije previše značajan. Od Brestovca do Vinarca je pruga loša i biva sve lošija jer ona nije rađena, a od Vinarca do Leskovca je pruga obnovljena pre 7 godina iz ruskog kredita, međutim loše je održavana od tad, te je smanjena brzina. Sve ukupno kad se sabere, biće dobro ako vozno vreme iz 2025. bude približno onome iz 2019. U prevodu, jedan korak napred, dva koraka nazad.
JEZIVO
Ovoga puta su radovi zaobišli stanicu Brestovac, tada ukrsnicu Vinarci i stanicu Leskovac, kao i most preko Veternice. Čini mi se da je urađeno svega 5km 2017. godine severnije od Leskovca.
Ispada da će tih 15km između Vinarca i Brestovca brzina biti 30-40 km/h 🤦🏻‍♂️
 
Pa i biće 30 km/h.

Ta pruga se dugo vremena "švercovala" sa višim brzinama i onda je od 2019 krenula da tone sa svakim RV-om sve gore, jer je doslovno izdahnula.
Moja poslednja vožnja sa "Preševcem" pred zatvaranje je trajala gotovo 2h (1h 45min po RV-u činimi se), zbog zilion laganih vožnji, nije se ni mogao ispoštovati taj pišljivi RV.

Dobro je pročitano da je potrebna sveobuhvatna modernizacija, problem je nastao u ovom delu od Brestovca do Vinarca, jbg nije moglo da se izvuče od IPA fonda više.
Tu je i država zakazala, mogli su sa ZGOP-om da odrade obnovu gornjeg stroja od Brestovca do Vinarca pa koliko izdrži, barem da se prekrije blamaža kada krene ovaj njihov IC da se vuklja 30 km/h pola sata.
 
1000035207.jpg

Нови Сад малопре (10 минута пре поласка воза)
Раде две благајне и један картомат док је други у квару. Мада ни тај један нико не користи. Не знам да ли су омогућили да се на картоматима купују карте за регио експрес возове, пре годину-годину и по дана није могло.
Раније у ово време готово да није било људи испред благајне.
Јуче поподне пре 7 ред био до улаза. Путници изненадили Србијавоз.

На 743 синхрон. Добро су се сетили.
 
1000035215.jpg
1000035216.jpg

Информације о кашњењу возова на сајту Србијавоза окачите мачку о реп. Тамо пише 0 минута, а заправо +10 минута. Није ни чудо да се директор хвали тачношћу возова.
 
Не знам да ли су омогућили да се на картоматима купују карте за регио експрес возове, пре годину-годину и по дана није могло.
Naravno da može.
Ovi ljudi većinski kupuju mesečne s obzirom da je prvi. Brzo će da splasne ta gužva.
 
Пошто је превише тежак подухват да се то омогући на апликацији. Већ две и по године апликација није унапређена ниједном новом опцијом. И даље нису решили хаос са седиштима.
 
Пошто је превише тежак подухват да се то омогући на апликацији. Већ две и по године апликација није унапређена ниједном новом опцијом. И даље нису решили хаос са седиштима.

Zato što su neradnici, zato što su nesposobni i zato što ih zabole ćoše. Primaju platu, niko ne poziva na odgovoronost i tako. Kao i sa višemesečnim svakodnevnim kašnjenjima vozova. Biće samo još gore. Iskustvo govori.
 
Pogledajte prilog 213409
Нови Сад малопре (10 минута пре поласка воза)
Раде две благајне и један картомат док је други у квару. Мада ни тај један нико не користи. Не знам да ли су омогућили да се на картоматима купују карте за регио експрес возове, пре годину-годину и по дана није могло.
Раније у ово време готово да није било људи испред благајне.
Јуче поподне пре 7 ред био до улаза. Путници изненадили Србијавоз.

На 743 синхрон. Добро су се сетили.
Nekim ljudima izdaju kartu za 10 sek., a nekome za 5 minuta...
 
Koja je bila samo za dekoraciju. Vozovi do Velima idu svaki dan, ali ništa se im ne dešava. Neko je bio paranoičan.
 
Što znači Novosađani i Subotičani će morati u Beograd da bi išli u Budimpeštu? :ROFLMAO:
Па то није толики проблем? Осим у глави што се - враћаш. А по времену, 1ч до преседачке тачке. Таман да мало виде Београд.
 
Време + карта + још времена за контролу на станици. Нема смисла. Можда се иде на неку варијанту где би постојали и директни возови Београд - Будимпешта који би имали контролу на станицама и возови који би имали заједничку контролу на граници и стајали у више станица и у Србији и у Мађарској?
 
Poslednja izmena:
To bi bilo kompletno-idiotski, brze bi im bilo kao sad prvo do Segedina pa do Budimpeste.
 
Svaki migrant koji trci brze od 10kmh ovako ima sigurica ulaz u EU, pojede burek u Staroj Pazovi i ceka brzi voz da "proleti" kroz Staru Pazovu 8kmh, bez stresa, milina.
 
Danas je Vučić rekao da su Srbija i Madjarska postigli bilateralni dogovor o prelazima u Beogradu i Budimpešti, i da se sa time saglasila Evropska Unija.

можда поставе у Новом Саду и Суботици, као и са мађарске стране на пар мета. и мени је то ок. ако Јуростар може већ 30 година тако да функционише, не видим зашто не би могло да тако да функционише између Србије и Мађарске
 
Vrh