spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.386
- Pohvaljen
- 17.465
Jel moguće da je celom SV ostao samo jedan vagon? Pa mi smo ih pre samo 30 godina imali stotine.
Kapiram da više nigde ne saobraćaju vagoni na unutrašnjim Re linijama, ali valjda je ostala bar neka rezerva u upotrebljivom stanju, ako ništa drugo da se pošalju kao zamena u slučaju da se neki Flirt iznenada pokvari. Koliko vagona SV trenutno vozi na noćnom barcu? Ja sam pre 2 godine u Ćićevcu slikao ovu kompoziciju sačinjenu od relativno modernih vagona Z1 na niškom Re vozu.
Pogledajte prilog 201629Pogledajte prilog 201630
tebi,I? Meni je ovaj u nasoj kolor semi jedan od lepsih u odnosu na sve ove koje si postovao. Kakve veze ima sto je radjena kombinacija boja drzavne zastave? Hoces da potenciras neki primitivizam ali ovde to nije slucaj kao na nekim drugim mestima.
Jedan putnik ima ulaz i izlaz iz želzničkog sistema. Dakle neko ko uđe u NS ode do BG i vrati se do NS čini 2 putovanja, tj računa se kao 2 putnika. S obzirom da postoje mesečne, godišnje i ostale karte nije moguće ovaj broj računati preko prodatih karata direktno već je potrebno uraditi brojanje putnika i statistični dobiti tačnu cifru (preko test statistika, sa određenom pouzdanošću).Zanima me sta znaci ukupan prevezen broj putnika u toku godine? Da li je to broj prodatih karti u oba smera, broj prodatih karti u jednom smeru ili nesto trece?
Hvala unapred
Imaju ljudi pametnija posla nego da na svakom ćošku dokazuju neki kvazipatriotizam.
Нема то никакве везе, у њему је проблем. Још један од дежурних ботова пљувача.I? Meni je ovaj u nasoj kolor semi jedan od lepsih u odnosu na sve ove koje si postovao. Kakve veze ima sto je radjena kombinacija boja drzavne zastave? Hoces da potenciras neki primitivizam ali ovde to nije slucaj kao na nekim drugim mestima.
Не знам тачно, али могу да нагађам.@NoLimit
Šta će bugarima push pull kompozicije za 200 na sat kad nemaju gde da voze tom brzinom?
Jedino ako ih kupe za relaciju Sofia-Beograd-Budimpešta pa da idu 200 kod nas.
I dalje stojim pri tome da je crvena bolja, ali vidim to sto kazesНема ништа против твог лаичког мишљења заиста. Нисам ни ја графички дизајнер али јесам и дизајнер и ево ти сликовито и аргументовано
Црвено:
Pogledajte prilog 201618
- Ок али недоследно, нема плаве боје која се појављује на боку воза у зони прозора
- Истоветно старој, врло просечној и превазиђеној шеми. Пожељно је направити визуелну дистинкцију од претходне серије.
- Монотоно. Нагласио си динамичност воза црвеним косим корпусом и направио црвену главу на телу, да не кажем нешто друго. Врло јефтина и превазиђена фора.
Црна:
Pogledajte prilog 201622
- Мало боље од црвене али лоша боја за фронт воза, негативна конотција и прејак контраст са серијским бројем
- Спушта визуелно шоферку превише ниско за један воз, асоцира на трамвај и притом ствара илузију расцопане кабине јер се спаја са овим тамним делом испод за купловање.
Остаје једино још бела да се проба али ваљда је свима јасно да то ни у теорији не би ишло и нећу ни да качим ту варијанту.
Према томе, плава је овде једини и добар избор.
Daleko bolje preduzeće od infre.A SV je baš pažljivo?
Ima li nade da ce se pokrenuti neka od parnjaca?01-088 uhvaćena danas na servisnom kanalu depoa Lapovo.
Vrše se pripreme za transport do garaže Plavog voza.
Photo by Lj.Joncić
Pogledajte prilog 201671Pogledajte prilog 201672
Ima veliku čekaonicu ali uvek mi je loša asocijacija na nju, ja je pamtim kao raspalu stanicu nekim državnim bifeom i trafikom, ne znam da li su skoro šta renovirali.Каква је станица у Бијелом Пољу? Имају ли људи где да седну, воде да попију ако ништа друго?
Наравно да је бољи Штадлер, бар има климу, искрено се нада и краће време путовања.
Postavlja se pitanje da li je prosečan putnik spreman da koristi ovakvu uslugu? Ja bih iskreno tražio drugi prevoz. Što se tiče sigurnosti, manja je šansa da otkaže Flirt nego neka 441 kad se pregreje.Smatraj ovo kao tranzicionu stvar.
FLIRT ide ove godine zato što nema šta drugo. I po meni je bolje da ide i STADLER nego da ne ide ništa.
Nemojmo preterivati. Stvara se slika da putnici sede na ekserima tokom svog putovanja u Flirt-u.Postavlja se pitanje da li je prosečan putnik spreman da koristi ovakvu uslugu? Ja bih iskreno tražio drugi prevoz.
Bulajić je skoro govorio o remontu parne lokomotive serije 01 za potrebe ROMANTIKE,pa sam i više nego ubeđen da je ovo neka polazna tačka ka tome.Ima li nade da ce se pokrenuti neka od parnjaca?