mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.711
- Pohvaljen
- 10.895
U odnosu na druga dva državna,SV je:A SV je baš pažljivo?
U odnosu na druga dva državna,SV je:A SV je baš pažljivo?
Valjda će skontati... valjda...To bi se moglo u hodu rešiti. Nažalost, Infrastruktura ŽS nije tako pažljivo preduzeće kao SV.
Da, bila je varijanta sa skajem i sa čojom.Ovako nešto.
Pogledajte prilog 201609
Нема ништа против твог лаичког мишљења заиста. Нисам ни ја графички дизајнер али јесам и дизајнер и ево ти сликовито и аргументованоPlava boja je promašaj, ali bočno je urađen dobar posao sa bojama koje stvaraju oblik voza, odnosno logotoip preduzeća.
A ovi (A)Blm 2. klase iz ŽTP Titograd?
vagonWEB » Řazení vlaků » 1988 » JŽ B » B 672
www.vagonweb.cz
Нема ништа против твог лаичког мишљења заиста. Нисам ни ја графички дизајнер али јесам и дизајнер и ево ти сликовито и аргументовано
Црвено:
Pogledajte prilog 201618
- Ок али недоследно, нема плаве боје која се појављује на боку воза у зони прозора
- Истоветно старој, врло просечној и превазиђеној шеми. Пожељно је направити визуелну дистинкцију од претходне серије.
- Монотоно. Нагласио си динамичност воза црвеним косим корпусом и направио црвену главу на телу, да не кажем нешто друго. Врло јефтина и превазиђена фора.
Црна:
Pogledajte prilog 201622
- Мало боље од црвене али лоша боја за фронт воза, негативна конотција и прејак контраст са серијским бројем
- Спушта визуелно шоферку превише ниско за један воз, асоцира на трамвај и притом ствара илузију расцопане кабине јер се спаја са овим тамним делом испод за купловање.
Остаје једино још бела да се проба али ваљда је свима јасно да то ни у теорији не би ишло и нећу ни да качим ту варијанту.
Према томе, плава је овде једини и добар избор.
Naša surova stvarnost. Mogu uporediti i slike trolejbusa/tramvaja u Sofiji i Beogradu, što bi isto bila teška blamaža za BG.Ух немој да ставе ово:
метро в България
Pogledajte prilog 201595
мерто в Сърбия
Pogledajte prilog 201596
Šeme boja su neinventivne, nekreativne i dosadne, osnovna vodilja je srpska zastava, doduše od Srbije je to i očekivano.
a mislim da je i više bugarskih starih RVR-ova trenutno u voznom stanju.
Pa zato što su Bugari.Kako to bugari imaju 300 puta više vozova sa klasičnim garniturama?
Jel moguće da je celom SV ostao samo jedan vagon? Pa mi smo ih pre samo 30 godina imali stotine.Ali zato imaju mnogo vozova sa klasičnim vagonima vučenih lokomotivom. U stvari, glupo je reći mnogo više, s obzirom da mi imamo samo jedan, a oni stotine. 100, 200, 300 puta više...
Ovo su crnogorski Y-ci na noćnom vozu.Na ovom piktogramu su pogrešno nacrtani kao ABl, Bl.
To su 10 Z2 vagona kasnije modernizovani u 4 Aeelm i 6 Beelm vagona. Inače su iz serije vagona namenjene za Iran, čija je prodaja propala pa su vagoni raspoređeni tad između ŽTP Beograd, Titograd, Skoplje i Kosovo Polje. Karakteristika im je da su napravljeni kao ABm vagoni, te su imali 4 veća kupea 1. razreda i 6 manjih kupea 2. razreda. Kada su isporučeni JŽ uglavnom su numerisani kao celi 1. razredi jer je tada falilo vagona za poslovne vozove koji uglavnom bili samo 1. razred. Tako se došlo do toga da je bila lutrija hoćeš li dobiti veliki ili mali kupe. Tako i sad kada su crnogorci modernizovali ove vagone u Aeelm i Beelm, možeš da dobiješ veliki kupe u 2. razredu, a mali u 1. razredu. Valjda su zato i ukinuli 1. razred u vozovima za CG jer nije bilo fer da neki plate 1. razred, a dobiju manji komfor nego neki u 2. razredu.