ŽFBIH se lepo drži, u skladu sa mogućnostima, uskoro se kreće sa kantonom Sarajevo uređenje stajališta na prugama u okolini Sarajeva.
Ljudi koji rade u Rajlovcu se baš trude, radili su skora "Kolinde" za Hrvate, cela Kantonalna železnica završila u plusu 2023. godinu..
Tamo 2025. planira se i putnički saobraćaj i za Vareš.
Crnogorci su bili dobri, ali tamo se već duže vreme nešto čudno dešava. Radi se na tenderu za nove EMV.
TrainKos samo ka Peći, ali čekaju i oni kraj obnove infrastrukture pa da krenu ozbiljnije.
Albanija, Makedonija i ŽRS baš beda.
Tu smo mi što se tiče sveobuhvatne usluge tik uz Hrvate, ali zaostajemo u nekim bitnijim segmentima, poput njihovg TSŽV koji je ekvivalent našem ZOVS-u, uzrokovano boljim regulisanjem rada za vreme podele preduzeća nego kod nas. TSŽV je sposoban da sam odradi remonte / modernizacije i nije vezan za prevozničku železničku firmu kao kod nas, uz dosta bolje održavanje nego ova naša muka.
Hrvatska ima jake železničke firme koje fulaju njihovu železnicu i privredu, Končar, Gredelj, Altpro,...
Te jake firme su im omugućile da brže napreduju od nas, Končar oko modernizacije i novih EMV-a gde su preko njega dobijali razne pomoći oko finansiranja od EU zbog domaće prizvodnje, Gredelj je omogućio veći broj modifikacija na dizel lokomotivama za bolje perfomanse, zbog Altproa uspeli su da izgrade na stotine automatizovanih prelaza širom države.
I tu su se napravile razlike, eto najviše u tehničkom delu.
Pruge su im u solidnim stanju, ništa specijalno, ima dobrih ima i loših delova infrastrukture, još jedna prednost u odnosu na nas jeste i fanatično zadržavanje nekih međunarodnih veza na kojima im mi nismo bili prioritet očigledno..