Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

@NoLimit
Šta će bugarima push pull kompozicije za 200 na sat kad nemaju gde da voze tom brzinom?
Jedino ako ih kupe za relaciju Sofia-Beograd-Budimpešta pa da idu 200 kod nas.
 
Poslednja izmena:
Jel moguće da je celom SV ostao samo jedan vagon? Pa mi smo ih pre samo 30 godina imali stotine.
Kapiram da više nigde ne saobraćaju vagoni na unutrašnjim Re linijama, ali valjda je ostala bar neka rezerva u upotrebljivom stanju, ako ništa drugo da se pošalju kao zamena u slučaju da se neki Flirt iznenada pokvari. Koliko vagona SV trenutno vozi na noćnom barcu? Ja sam pre 2 godine u Ćićevcu slikao ovu kompoziciju sačinjenu od relativno modernih vagona Z1 na niškom Re vozu.
Pogledajte prilog 201629Pogledajte prilog 201630

Ima još nekoliko Z1, po koja klasa koje su izašle 2022 iz Goše i tjt od kola za sedenje.
Sve u svemu taj broj je negde oko 10-11 aktivnih vagona za sedenje.
 
Pogledajte sve zemlje u koje je Flirt do sada prodat, pa izbrojte koliko njih je ofarbano u boje državne zastave. Imaju ljudi pametnija posla nego da na svakom ćošku dokazuju neki kvazipatriotizam.

csm_564-STAP-Eurobahn-Exterior002-low_01_0ceacc890d.jpg


pl-lka-flirt3-warsaw_east-010918-pic2-marekgraff-600pix.jpg


Stadler_Flirt_3_NS.jpg


FLIRT_for_silesia_jpg_580x290_crop_q95.jpg


Flirt.jpg


8177655d6bf3e4609d44c724c011931a.jpg



go-ahead-et5-13-verlaesst-am-3-685892.jpg


7600_tn_ee-elektriraudtee-flirt-dmu.jpg



1891b15a12dc82511832f0bdd9e066360681aa53.png


1200px-JKOY_Sm5_at_Tuomarila_Station_2019.jpg


stadler_flirtBMU_norsketog03MirkoRiemer_20200924errh.jpg



vy_2.jpg


Flirt_GYSEV-800x300.jpg


img_5515.jpeg



Stadler-FLIRT-DART-at-TTC.jpg
 
Zanima me sta znaci ukupan prevezen broj putnika u toku godine? Da li je to broj prodatih karti u oba smera, broj prodatih karti u jednom smeru ili nesto trece?
Hvala unapred
Jedan putnik ima ulaz i izlaz iz želzničkog sistema. Dakle neko ko uđe u NS ode do BG i vrati se do NS čini 2 putovanja, tj računa se kao 2 putnika. S obzirom da postoje mesečne, godišnje i ostale karte nije moguće ovaj broj računati preko prodatih karata direktno već je potrebno uraditi brojanje putnika i statistični dobiti tačnu cifru (preko test statistika, sa određenom pouzdanošću).
Međutim bitnija je informacija o putnik kilometara, jer taj podatak uzima u obzir i relaciju prevoza dok prethodni ne pravi razliku između putnika Batajnica-Nova Pazova i Beograd-Prijepolje.
 
I? Meni je ovaj u nasoj kolor semi jedan od lepsih u odnosu na sve ove koje si postovao. Kakve veze ima sto je radjena kombinacija boja drzavne zastave? Hoces da potenciras neki primitivizam ali ovde to nije slucaj kao na nekim drugim mestima.
Нема то никакве везе, у њему је проблем. Још један од дежурних ботова пљувача.
 
@NoLimit
Šta će bugarima push pull kompozicije za 200 na sat kad nemaju gde da voze tom brzinom?
Jedino ako ih kupe za relaciju Sofia-Beograd-Budimpešta pa da idu 200 kod nas.
Не знам тачно, али могу да нагађам.

Турска приводи крају своју пругу за 200 на сат до бугарске границе, па претпостављам да је то први разлог. Други је вероватно исти разлог зашто смо ми имали вагоне за 200 на сат, иако нисмо имали пругу - није било пуно скупље, а знало се да ће се искористити некад. А трећи је вероватно зато што очекују да исте те возове пуштају и на друге међународне руте, укључујући и кроз Србију, зато што се возни парк не купује пет минута раније као код нас.
 
Нема ништа против твог лаичког мишљења заиста. Нисам ни ја графички дизајнер али јесам и дизајнер и ево ти сликовито и аргументовано

Црвено:

Pogledajte prilog 201618

- Ок али недоследно, нема плаве боје која се појављује на боку воза у зони прозора
- Истоветно старој, врло просечној и превазиђеној шеми. Пожељно је направити визуелну дистинкцију од претходне серије.
- Монотоно. Нагласио си динамичност воза црвеним косим корпусом и направио црвену главу на телу, да не кажем нешто друго. Врло јефтина и превазиђена фора.

Црна:
Pogledajte prilog 201622

- Мало боље од црвене али лоша боја за фронт воза, негативна конотција и прејак контраст са серијским бројем
- Спушта визуелно шоферку превише ниско за један воз, асоцира на трамвај и притом ствара илузију расцопане кабине јер се спаја са овим тамним делом испод за купловање.

Остаје једино још бела да се проба али ваљда је свима јасно да то ни у теорији не би ишло и нећу ни да качим ту варијанту.

Према томе, плава је овде једини и добар избор.
I dalje stojim pri tome da je crvena bolja, ali vidim to sto kazes
 
Каква је станица у Бијелом Пољу? Имају ли људи где да седну, воде да попију ако ништа друго?

Наравно да је бољи Штадлер, бар има климу, искрено се нада и краће време путовања.
 
posto je tranziciona stvar, sta planiraju da kupe da saobraca na toj relaciji u buducnosti? je l se zna uopste?
 
Каква је станица у Бијелом Пољу? Имају ли људи где да седну, воде да попију ако ништа друго?

Наравно да је бољи Штадлер, бар има климу, искрено се нада и краће време путовања.
Ima veliku čekaonicu ali uvek mi je loša asocijacija na nju, ja je pamtim kao raspalu stanicu nekim državnim bifeom i trafikom, ne znam da li su skoro šta renovirali.

Ko klinac sam tu stalno presedao i okolo je bilo gomila tezgi sa švercovanim cigaretama koje su se utovarale u vozove za Srbiju, gomila sumnjivih likova... :D
 
Smatraj ovo kao tranzicionu stvar.
FLIRT ide ove godine zato što nema šta drugo. I po meni je bolje da ide i STADLER nego da ne ide ništa.
Postavlja se pitanje da li je prosečan putnik spreman da koristi ovakvu uslugu? Ja bih iskreno tražio drugi prevoz. Što se tiče sigurnosti, manja je šansa da otkaže Flirt nego neka 441 kad se pregreje.
 
Postavlja se pitanje da li je prosečan putnik spreman da koristi ovakvu uslugu? Ja bih iskreno tražio drugi prevoz.
Nemojmo preterivati. Stvara se slika da putnici sede na ekserima tokom svog putovanja u Flirt-u.
Jeste da nisu GOŠA ali su i daleko od onoga što se predstavlja od strane pojedinaca.
 
Није толико битно да ли ће просечан путник желети да се вози, већ да ли ће довољно путника желети да се вози. А потражња је толика да сигурно хоће. Ево ја сам један од оних што је жестоко осуо паљбу по седиштима у Флирту, па бих свеједно пре ишао оваквим возом до ЦГ него Ластом кроз оне кривине, уз вибрације буса и без тоалета.

Наравно, идеално бих бирао ноћни воз и вагоне, ако је могуће, али ако нема тога боље стабилан Флирт него бус кроз кањон.
 
Vrh