Šta misiš da se dešava? Kraj vožnje. Ili još jedan Flirt da ga povuče, ili pomoćna spojnica i lokomotiva. Ako je parkiran u depu, onda ostaje tamo.Da li je normalno da taj voz ima samo jedan pantograf, šta ako se pokvari?
Tesko da je ona nisi nesto dobro video...U Somboru je vec duze vreme nije dugo isla u ispomoc, ovih dana je malo malo u VP-u,cekaju se dihtunzi glava pa dosta gubi rashladnu tecnost...Sutra stize 037/038 sa zamene osovina iz Sinvoza pa ce biti malo bolja situacija u Somboru i Subotici...Otkud Somborska 035/036 na Zvorničkom vozu?
Ispomoć?
Vidim pre nekoliko dana bilo otkazanih lokala Ruma-Šabac, pa pokušavam da povežem.
Tesko da je ona nisi nesto dobro video...U Somboru je vec duze vreme nije dugo isla u ispomoc, ovih dana je malo malo u VP-u,cekaju se dihtunzi glava pa dosta gubi rashladnu tecnost...Sutra stize 037/038 sa zamene osovina iz Sinvoza pa ce biti malo bolja situacija u Somboru i Subotici...
Kad ih nije briga za svoje najbliže, što bi ih bilo briga i za mašinovođu?Žao mi je čoveka, al mi kod samoubica nije jasno kako ne misle na mašinovođe kada ovo rade, ovo su traume za ceo život.
Добре су ти опсервације а потрудићу се да их и разложим и објасним. А питање да ли би додатне линије смањиле гужве је постављено из погрешне перспективе, па би и одговор био погрешан. Ми имамо проблем капацитета, а не линија.Često se vozim na realiciji Beograd Centar-Inđija. Zaista su ogromne gužve čak i u sinhronima koji idu vikendom. Da li bi bilo dobro rešenje da se uvedu sledeće linije?
Pančevo-Inđija
Šid/Sremska Mitrovica- Novi sad
Time bi se mogla povećati mobilnost i pružiti šansa ljudima iz Pančeva, ali i Sremske Mitrovice i Rume da imaju lakši pristup brzoj pruzi. Putnicima sa linije Pančevo-Inđija bi bilo lakše da prelaze na vozove na liniji za Šid, a za putnike iz Inđije bi putovanje do Beograda ili Pančeva bilo komotnije jer bi se smanjile gužve.
Dok nije ukinuta linija Novi Sad-Sremska Mitrovica, ti vozovi su imali solidnu popunjenost i time bi se rasteretio i pravac Inđija-Novi Sad.
Ne znam da li postoje nekakve statistike brojanja putnika, no moj je utisak da je Inđija stanica na kojoj uđe najviše putnika na celoj trasi BG-NS. Upravo sada (subota) izbrojao sam više od 60 putnika na peronu peronu za Beograd. Sama stanica ima treći kolosek pa je izvodljivo da voz iz Pančeva tu staje. Slušao sam direktora Srbijavoz-a da je u planu linija Sremska Mitrovica- Novi Sad, ali za liniju iz Pančeva, parafraziraću, ne znaju da li će ići do Stare Pazove ili Inđije. Suludo je da ide samo do Pazove, ne iskorišćavaju se svi potencijali i smanjuju benefiti mobilnosti. Sada kada imamo iole više voznih sredstava ovo je izvodljivo.
I u konačnici, red bi bio da vrate voz za Čačak
I Još jedna tema. Ne znam je l se kinez za 200 već vratio ili nije ni otisao na sertifikaciju, al' upravo sam ga video u TPS Zemun.
Негде већ раније помињах да би тактови возова БГ-СУ требали да изгледају овако (у оба смера):Део 5 - Нова митровачка линија
Линија Сремска Митровица - Нови Сад је у реду, ту нема шта пуно да се дискутује. Само је потребно направити смислен ред вожње, што онај из постојећег предлога није. Никакво преседање нигде није уклопљено, ни у Инђији, ни СМ, ни у НС, није се гледало да се на деоници НС - Инђија у шпицу дода други воз у сату отприлике на пола часа, није се гледало да поласци буду у иста времена у часу у правилним размацима (такт, макар двоипосатни или тросатни), није се гледало да се одради што више полазака гарнитуром већ има дуге паузе, није се гледало да се понуди смислен полазак за повратак са посла, није се гледало да се понуди вечерњи полазак за повратак из НС ка СМ, итд.Тако да има ту доста питања. Није довољно само увести линију, већ је треба направити тако да буде што кориснија.
Све у свему, ово је закључак:
- Нема проблема у капацитету ка Инђији, постоји проблем у директном капацитету БГ-НС
- Патрљци линија не решевају ништа, мора се системски приступити томе. Прво такт на сат, па више синхрона и директног капацитета, а онда остало.
- Када се уведу нове линије, битно је да буду планиране у складу са стратегијом развоја реда вожње у будућим годинама, а не да се овако крпе и убацују накарадно као сада
Bolje i zelenilo nego pikavci i flaše na kolosecima.Na šta ova pruga liči - užas i sramota.
Додао бих и да постоји несразмера у броју полазака од Инђије ка Бегораду у јутарњем шпицу и од Београда до Инђије у поподневном шпицу. У јутарњем шпицу ка Београду постоје два поласка на сат, а поподне ка Инђији само један (ако бисмо рачунали да шпиц почиње у 14:00, онда чак у том првом сату шпица ни не постоји полазак).Део 1 - „осећај гужве"
Ово су разлози:
- Инђија се ослања само на возове БГ-НС, што значи да постоје рупе од 2 сата између регио полазака. Велико оптерећење је поготово наглашено након те рупе у популарним терминима. Нпр. полазак из Београда у 15:15 је изузетно попуњен и то несразмерно очекивању само због тога што пре тога није било воза чак од 13:15. И највише људи наравно изађе у Инђији. Но, то не значи да је у Инђији била и највећа потражња. Нпр. Пазова је имала Шидски воз између тога који је задовољио ту потражњу и зато у Пазови није изашло толико људи у том термину, али када би се сабрала оба термина вероватно је изашло више људи. Овакве ствари умеју да заварају ако се гледа само површно.
Od Indjije do Bgd 70min busom?! Pa cime idu, jel ovimДео 2 - Инђија као највећи генератор железничких путовања
У Инђији појединачно улази највише људи из следећих разлога:
- желеничка станица је на локацији која је близу централне зоне, близу већине садржаја, и највеће је појединачно насеље на прузи.
- велика разлика у квалитету путовања између аутобуса и воза. Ка БГу аутобусу треба неких 70 минута (званично 37 полазака, у пракси због Ласте уме бити мање), а возу 30-35 минута у зависности од ранга воза и где се иде у БГу (18 полазака). Ка Новом Саду бусу треба 40 минута (званично 19 полазака), а возу 20 минута (18 полазака). То је скоро дупло дуже време аутобусом. Када се на то дода комфор, цена и поузданост, јасно је зашто је воз толико популаран.
Ovo jedino razumem ako devojka bas ne voli miliciju, u suprotnom je dalabu sto nije sela, i to bez "dobar dan, da li je slobodno"Sa Reddita, zauzela gospoda 4 sedišta:
Pogledajte prilog 200353
То уопште нису лоше комерцијалне брзине за приградску линију на прилазу милионском граду која иде кроз 43км густо насељеног подручја (а поготово кроз Батајнички друм и Земун). Некад 5-10 минута брже, типа рано ујутру или ноћу, а некад и по 15-20 минута спорије, када у БГу забоде неке гужва.Od Indjije do Bgd 70min busom?! Pa cime idu, jel ovim
Тако је, бусеви иду старим путем односно покривају и Инђију и Пазове. Преусмеравање на аутопут до сада није имало пуно оправдања. Покушавано је кроз године са неким поласцима, али неуспешно. Због уштеде од неких 10-15 минута у вожњи изгубио би се значајан број путника (читај већина) а додали би се додатни километри. Ем што из Пазове има више путника бусем, па се тако „Инђијац" пуни, ем постоје локална кретања Инђија - Стара Пазова - Нова Пазова - Батајница, где између сваке те две станице постоји неки вид редовних дневних миграција. Односно ово није линија само за Београд (као нпр. младеновачка), она је значајна и локално, тако да је морао бити неки компромис. Поготово што директно опслужује сам центар сваког насеља, што воз или линија која иде аутопутем неће никад моћи да замени.Zato što polasci verovatno svraćaju u Pazove, ja sam od Karlovaca do Beograda putovao malo manje od 2h.
Pojačan je saobraćaj od Pazova do Beograda, ni kolima se ne stiže brzo.
Kartu za relaciju Subotica - Budimpešta (ne uključuje rezervaciju sedišta, za najobičniji 2. razred) i dalje prodaju za 25.8 evra, bez ikakve promene između. Sa odvojenim kartama povratno se može proći za malo manje sa sve rezervacijom sedišta...