Austin Milbarge
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.04.2024.
- Poruke
- 505
- Pohvaljen
- 1.541
Da li Flirt u Srbiji može da se nadogradi na način da se dodaju jedna kola, ili je to tehnički nemoguće bez promene motora, softvera, ostale tehnike?
Ne vredi, vi terate svoje. Jedno su kontrole na drumskim prelazima, a drugo na železničkim. Mađarska pogranična kontrola na vozu u Kelebiji je uvek bila dosta efikasna. Često sam putovao za Budimpeštu vozom, nikada problem sa mađarskim graničarima. Leti, zbog gužvi na Horgošu i pored putovanja od 8-9 sati vozom Beograd - Budimpešta često se vozom stizalo do Budimpešte brže nego automobilom.
Ovako je 2017. izgledala nekadašnja stanica Deliblato-Mramorak na staroj kovinskoj pruzi. Mnogo vremena je prošlo otkako su poslednji putnici pešačili kilometrima da bi uhvatili voz u pustari koja je otprilike na pola puta između ta dva mesta, i staza je poprilično zarasla. Verujem da i mlađe generacije meštana okolnih sela ne znaju šta tačno predstavlja ovaj oronuli napušteni objekat.Какво бре кружење. Па та пруга око Делиблатске пешчаре је углавом повађена, а станице разрушене, ладно срушили и покрали материјал
Da, dosta davno sam išao za Budimpeštu vozom, i tada je bilo stajanja u Subotici i Kelebiji, ali je bilo uklopljeno u red vožnje. Dok je još vozio voz za ZG, pasoška kontrola se obavljala s naše strane stajanjem u Šidu, a sa HR strane u vožnji Tovarnik-Vinkovci, tako da se s te strane nije stajalo, pa je išlo malo brže - nekako sam siguran da sad ni to ne bi radili.Ne vredi, vi terate svoje. Jedno su kontrole na drumskim prelazima, a drugo na železničkim. Mađarska pogranična kontrola na vozu u Kelebiji je uvek bila dosta efikasna. Često sam putovao za Budimpeštu vozom, nikada problem sa mađarskim graničarima. Leti, zbog gužvi na Horgošu i pored putovanja od 8-9 sati vozom Beograd - Budimpešta često se vozom stizalo do Budimpešte brže nego automobilom.
Naravno da su stajanja na granici uračunata u red vožnje, bože svašta...Da, dosta davno sam išao za Budimpeštu vozom, i tada je bilo stajanja u Subotici i Kelebiji, ali je bilo uklopljeno u red vožnje.
I eto, upravo savršenog primera da pasoška kontrola na stanici polaska neće sprečiti kašnjenja, kao što neki misle ovde. Upravo ovde je bilo kašnjenja u polasku zbog redova za karte. Isto se može desiti i zbog redova na pasoškoj kontroli u polaznoj stanici. Dakle, isti đavo da li će zbog neefikasne pasoške kontrole u početnoj stanici ili na graničnoj stanici voz kasniti. Ako umesto predviđenih 30 minuta, pasoši se pregledaju 45 min, bilo to u Beogradu ili Subotici, voz će kasniti 15 minuta.Dosad maksimum putnika kom sam prisustvovao je bio oko 130-140 ka smeru Mađarske, i pregled je bio završen za oko 20 minuta, 33 minuta je po redu vožnje bilo određeno, stigli smo sa 12 min kašnjenja (kašnjenje bilo u polasku zbog prodaje karata)
Bavljenje brzog voza 60 minuta na granici je totalno neprihvatljivo za ovoliko rastojanje od par sati. To su godišnje hiljade sati stajanja vrlo skupih garnitura, za koje vreme mogu da rade.
Зашто смо сигурни да ће кинез да ради?Kakvi vagoni, radiće kineska garnitura koja nema ni odvojen prostor oko vrata?
Зашто смо сигурни да ће кинез да ради?
1. Кинез нема дозволу да се обраћа на европским пругама, еног у Чешкој на тестирању
2. Мађари су недавно постали већински власници Талга, знајући њихову тврдоћу у преговорима и нашу меканост, са великом вероватноћом може се очекивати куповина посебних гарнитура за овај саобраћај, и то онако како су Мађари замислили.
Тако да, највећа вероватноћа за најбезболнији саобраћај је локомотива и вагони.
ako ide garnitura ne bi trebalo da bude promene osoblja, a pogotovo ne provera kočnica na pola trase.(svakako će morati bar 5-10 minuta da stoji zbog promene osoblja i provere kočnica)
Može se. Napravi se jedna kola i postolja. Ali mora da se vrati u Poljsku da se ga sastavi i da prođe testove.Da li Flirt u Srbiji može da se nadogradi na način da se dodaju jedna kola, ili je to tehnički nemoguće bez promene motora, softvera, ostale tehnike?
Nemaju ni dovoljno lokomotiva za unutrašnji saobraćaj. Sada moraju da iznajme Tauruse od Akiema, jer im treba ETCS za Beč, ali Silizi lokomotive su samo za otpad. Vozovi Beograd – Budimpešta su trenutno otprilike ovako, "biće“, ali kada se pogleda šta ima MAV a šta SV, nije jasno kako će biti? Osim ako SV pošalje voz za Budimpeštu, MAV plaća zakup, isto kao što plaća RailJet. Da li je MAV zainteresovan za ove kinezke vozove? Već vozovi za Prag, MAV samo daje vagone, ne šalju svoje lokomotive u Prag.Sumnjam da će Mađari nabavljati posebne garniture za vozove ka Srbiji. Šta će im taj trošak? Na svojoj teritoriji ne idu preko 160 km/h, a lokomotive i vagone za 200 km/h već imaju.
ako ide garnitura ne bi trebalo da bude promene osoblja, a pogotovo ne provera kočnica na pola trase.
Nemaju ni dovoljno lokomotiva za unutrašnji saobraćaj. Sada moraju da iznajme Tauruse od Akiema, jer im treba ETCS za Beč, ali Silizi lokomotive su samo za otpad. Vozovi Beograd – Budimpešta su trenutno otprilike ovako, "biće“, ali kada se pogleda šta ima MAV a šta SV, nije jasno kako će biti? Osim ako SV pošalje voz za Budimpeštu, MAV plaća zakup, isto kao što plaća RailJet. Da li je MAV zainteresovan za ove kinezke vozove? Već vozovi za Prag, MAV samo daje vagone, ne šalju svoje lokomotive u Prag.
Ne moze se desiti ako se propise vreme dolaska/kontrole i polaska, kao na aerodromu. Voz ide na vreme, ko nije stigao vise srece sledeci put.I eto, upravo savršenog primera da pasoška kontrola na stanici polaska neće sprečiti kašnjenja, kao što neki misle ovde. Upravo ovde je bilo kašnjenja u polasku zbog redova za karte. Isto se može desiti i zbog redova na pasoškoj kontroli u polaznoj stanici. Dakle, isti đavo da li će zbog neefikasne pasoške kontrole u početnoj stanici ili na graničnoj stanici voz kasniti. Ako umesto predviđenih 30 minuta, pasoši se pregledaju 45 min, bilo to u Beogradu ili Subotici, voz će kasniti 15 minuta.
Kako nemaju ako je nasa pogranicna u Budimpesti?Ajde da malo razradimo priču.
London - > konftinent
U stanici postoji odvojeni deo.
Putnik napušta suverenitet UK i ulazi u severenitet EU (Fr).
Za razliku od aviosaobraćaja, odmah se prelazi u drugi suverenitet.
Tako i naši maštaju da u BG, NS i SU postoji ovakav sistem. Taj voz je onda de facto Mađarski suverenitet i kroz Srbiju, jer da bi ušao u njega pravno napuštaš Srbiju.
Mađari onda nemaju ograničenja na svojoj teritoriji, ali Srbija itekako ima.
Jedina razlika u odnosu na ostale polaske bi bilo vreme dolaska i kontrola, nece ti pecatirati pasos za BGD-NS.Ako hoćeš iz BG u NS takvim vozom, ti moraš pravno da izađeš iz Srbije, Uđeš pravno u EU, a u Ns isto to ali u suprotnom smeru.
To je bilo pre raspada SFRJ, terorista-samoubica i hiljada kriminalaca koji imaju po nekoliko originalnih pasosa sa istom slikom a drugim podacima.Kakvih 60 minuta? Evo sad se obavlja granična kontrola obe strane u stanici Roeszke za 30 minuta.
Voz može recimo stajati u stanici Subotica 15 minuta (svakako će morati bar 5-10 minuta da stoji zbog promene osoblja i provere kočnica), a zatim će mu trebati još 15 minuta do Kiškunhalaša. Taman 15+15=30 min, dovoljno za graničnu kontrolu. Inače nekad davno su Mađari upravo obavljali graničnu kontrolu u pokretu između Kiškunhalaša i Kelebije. Mislim da je tako bilo 80-ih ili 90-ih.
Može se. Napravi se jedna kola i postolja. Ali mora da se vrati u Poljsku da se ga sastavi i da prođe testove.
Ja sam shvatio obrnuto da će oni biti kod nas.Kako nemaju ako je nasa pogranicna u Budimpesti?
Ne moze se desiti ako se propise vreme dolaska/kontrole i polaska, kao na aerodromu. Voz ide na vreme, ko nije stigao vise srece sledeci put.
I oni kod nas i mi kod njihJa sam shvatio obrnuto da će oni biti kod nas.