Izbori su prošli, u redu je.Svaka čast Srbiji, uspela je 2024. da obezbedi prugu i voz koji će putovati 80 minuta, za razliku od poslovnih vozova BG - SU koji su 80ih putovali oko 120-140 min.
Izbori su prošli, u redu je.Svaka čast Srbiji, uspela je 2024. da obezbedi prugu i voz koji će putovati 80 minuta, za razliku od poslovnih vozova BG - SU koji su 80ih putovali oko 120-140 min.
Da li postoji opcija iznajmljivanja vozova, kao što u avio saobraćaju postoji wet lease aviona? Npr. od nekog prevoznika da se privremeno iznajme vozovi dok se ne donese odluka o novoj narudžbini.Jezivo da nama i sa ovih novih 18 Flitova već znamo da će faliti EMV u budućnosti, a nove nabavke nema na vidiku.
Ja se nadam da neće ukinuti IC za Novi Sad na sat vremena. On je najtraženiji, jer ako to urade komplet su id***. A i šta je sa stanicama Kisač i Stepanovećevo, i za šta će one da služe jer koliko vidim interregio ne staje na njima?Zar je neko mislio da će se drastično povećati broj polazaka između NS-a i Bgd puštanjem pruge do Subotice?
Pa ne znam... ne bi me čudilo da ga nema jer ga onaj nije spomenuo... Ja se najviše bojim ukidanja IC-а na sat vremena do Novog Sada jer ga svaki dan skoro koristim.@Nem
За Кисач и Степановићево регио. Зашто га не би било? Био је и пре реконструкције, а раније обичан путнички (ПТ).
Da, ali ovo je ograničeno jer nemaju sve zemlje 25 kV i PZB, i samim tim za sad nema odgovarajućih vozova za Srbiju.Da li postoji opcija iznajmljivanja vozova, kao što u avio saobraćaju postoji wet lease aviona? Npr. od nekog prevoznika da se privremeno iznajme vozovi dok se ne donese odluka o novoj narudžbini.
Ja se nadam da neće ukinuti IC za Novi Sad na sat vremena. On je najtraženiji, jer ako to urade komplet su id***. A i šta je sa stanicama Kisač i Stepanovećevo, i za šta će one da služe jer koliko vidim interregio ne staje na njima?
Koliko se sećam dva regio u toku sat vremena su i trebali da uvedu na NS-BG.Činjenica je da je trajanje putovanja od 36 minuta dosta kratko za voz kategorije IC. Ali je takođe činjenica i da je potražnja putnika BG-NS veća nego NS-SU. Još jedna činjenica je da za kratku relaciju kakva je BG-NS nije potrebna IC usluga, to je sad postala maltene prigradska linija. IC je za tako kratku relaciju overkill.
Kinezi neće biti spremni do decembra. Za takt na 2 sata BG-SU potrebna su 2 KISS-a. Treći mora biti rezerva inače se će često dešavati da umesto KISS-a ide FLIRT, što je po meni neprofesionalno. Uz ovo raspoređivanje da na jedan sat ide IC, a na drugi IR ja bih uveo i takt na svaki sat Regio vozova BG-NS, od čega bi na svaki drugi sat produžavao za SU. Dakle, na delu BG-NS bi u prostoru od dva sata imali 1x IC, 1x IR i 2x Regio, a na delu NS-SU 1x IC, 1x IR i 1x Regio. Svi vozovi bi bili BG-SU. Nema potrebe da se seku u NS, jer ni NS ni SU nemaju elektrodepo Srbijavoza.
Nema od tog posla ništa.Koliko se sećam dva regio u toku sat vremena su i trebali da uvedu na NS-BG.
Što?Nema od tog posla ništa.
1. Nema dovoljno voznih sredstava
To pitanje treba postaviti idejnim tvorcima ovog nakaradnog načina organizovanja saobraćaja na Novosadskoj pruzi. Nema opravdanja za zabranu saobraćanja teretnih vozova u dnevnom intervalu. Sve je urađeno zbog populizma i političke promocije. Ovde je više puta pisano o tome i neću da davim temu previše.@mvbg1
А где су ти други возови? Зашто теретни возови не саобраћају током дана? Је л' двоколосечна пруга не може да пропусти више од два воза на сат?
NS:vozJa se nadam da neće ukinuti IC za Novi Sad na sat vremena. On je najtraženiji, jer ako to urade komplet su id***. A i šta je sa stanicama Kisač i Stepanovećevo, i za šta će one da služe jer koliko vidim interregio ne staje na njima?
Planiraju železnički most kod rafinerije koji bi išao do stanice Podbara.NS:voz
PS trebalo bi trasom stare pruge i starim tunelom obnoviti prugu od Indjije do NS za teretni saobracaj. Most bi se mogao postaviti i kod Rafinerije, da se skrati put i zaobidju urbane zone.
PS trebalo bi trasom stare pruge i starim tunelom obnoviti prugu od Indjije do NS za teretni saobracaj.
Prenebegavaš činjenicu da Srbija Kargo nije jedini teretni operater u Srbiji. Ali to nije ni bitno.Наравно да је ту првенствено због путника. Сигурно није ту првенствено због србија карго-а који је увелико у процесу самодеструкције.
А све и да није то предузеће у расулу једина пруга између два највећа града мора да има за приоритет превоз путника.