2019.godina je u pitanju.Просечна брзина возова у Европи. Не знам из које године је овај податак. Баш смо лоши.
Pogledajte prilog 199740
Бач и Ковин би морао друкчије повезати са магистралним пругама поред, јер нико не би ишао возом до Владимировца па чекао вршачки, док аутобуси иду директно од Баваништа до Панчева.Na tim zapuštenim prugama koje su pogašene već godinama ili decenijama nije bilo nikakvog saobraćaja tako da one nisu ni ulazile u taj prosek, iako je zločin što su toliki kilometri počupani a da ni jedna stara lokalna pruga nije obnovljena. Ne moraju svi vozovi juriti 200 na sat, za lokalni saobraćaj je i 50-80 solidna brzina. Beočinu, Bečeju, Baču, Srbobranu, Temerinu, Adi, Kanjiži, Apatinu, Bačkoj Palanci, Beloj Crkvi, Sečnju, Plandištu, Kovinu, Kostolcu, Novom Kneževcu, itd, itd sigurno ne treba Soko, ali bi imali putnika da solidno popune DM 711, tim pre što su autobuske karte kriminalno poskupele u zadnje 3 godine skoro kod svih prevoznika u ovoj zemlji.
Ovo nije nikakvo merilo. Ako se malo istraži, ovaj grafikon predstavlja prosečne brzine VOZA između najvećeg grada i 5 narednih najvećih. Znači Beograd-Novi Sad, Beograd-Niš, Beograd-Kragujevac, Beograd-Subotica, ...Просечна брзина возова у Европи. Не знам из које године је овај податак. Баш смо лоши.
Pogledajte prilog 199740
Mogli su odavno da urade 20 kilometara pruge od Bavaništa do Pančeva Varoši, da se ne kruži toliko preko Deliblatske Peščare i Vladimirovca. Da je njeno stanje pristojno, direktni vozovi Kovin-Bavanište-Pančevo-Beograd bi bili konkurentni autobusima. Doduše, tu je putnički saobraćaj ugašen valjda osamdesetih, a devedesetih je još bilo teretnjaka. Danas je trasa te pruge jedva vidljiva od vegetacije.Бач и Ковин би морао друкчије повезати са магистралним пругама поред, јер нико не би ишао возом до Владимировца па чекао вршачки, док аутобуси иду директно од Баваништа до Панчева.
Да, тако би се могао успоставити приличан такт за Панчево, са све БГ возом.Mogli su odavno da urade 20 kilometara pruge od Bavaništa do Pančeva Varoši, da se ne kruži toliko preko Deliblatske Peščare i Vladimirovca. Da je njeno stanje pristojno, direktni vozovi Kovin-Bavanište-Pančevo-Beograd bi bili konkurentni autobusima. Doduše, tu je putnički saobraćaj ugašen valjda osamdesetih, a devedesetih je još bilo teretnjaka. Danas je trasa te pruge jedva vidljiva od vegetacije.
Čime? Mobilni aparati su u redu za očitavanje pasoša ali za kompletnu biometriju mislim da nisu. Niti možeš lepo uzeti otiske niti napraviti kvalitetnu fotografiju.
Meni sa mobilnih aparata uzimali otisak prsta i slikali lice u zemljama trećeg sveta, pa sad ti vidi. Pokušavaš da napraviš problemom nešto što nije nikakav problem na kraju prve četvrtine 21. veka.
Takvi aparati ne postoje u EU. Svi putnici izlaze iz autobusa na sengenskim granicama…
Je l to pušten novi FLIRT u saobraćaj ili su u pitanju testiranja? Viđen na putu ka Novom Sadu.
@dveipola Sve je to u redu, ali molim te bez prepotentnosti. Ne pravimo mi problem, mi pišemo naša viðenja i mišljenja. Niti znamo kako će tačno biti niti kakvu će opremu koristiti. Putovao sam vozom poprilično ali nisam prelazio preko državnih granica sa EU. Uvek sam putovao unutar EU i unutar Srbije (+ SRB - CG)
Не знам како ће бити када се уведе тај нови систем, али претпостављам да није нека наука направити апарат који је преносан а на који можеш наслонити прст и који може да те услика. Најобичнији телефон то може, што не би могао граничарски апарат.
Mobilni, ne mobilni, sad zamislite granicu sa Mađarskom, gde su i inače spori do užasa, sa tom dodatnom procedurom. Tako da i nije loša ideja da se to obavi pre ukrcavanja.
A m ogu da zamislim i sreću tranzitnih putnika u drumskom prevozu da sve to prolaze dva/tri puta kad idu prema Grčkoj ili Turskoj. Nekako mi se čini da ako taj sistem ne bude vrlo brz i efikasan da će putnici u tranzitu ići kroz Rumuniju i Bugarsku, koje su sad u Šengenu. Dakle do Grčke ako idu preko nas dva puta drndanje, okolo nijednom, do Turske preko nas 3 puta, okolo samo 1 na izlazu iz Bugarske u Tursku.
Da. Izgleda ovi naši i čekaju da Turci odu preko Rumunije, pa ništa ne šire na Koridoru XA mogu da zamislim i sreću tranzitnih putnika u drumskom prevozu da sve to prolaze dva/tri puta kad idu prema Grčkoj ili Turskoj. Nekako mi se čini da ako taj sistem ne bude vrlo brz i efikasan da će putnici u tranzitu ići kroz Rumuniju i Bugarsku, koje su sad u Šengenu. Dakle do Grčke ako idu preko nas dva puta drndanje, okolo nijednom, do Turske preko nas 3 puta, okolo samo 1 na izlazu iz Bugarske u Tursku.