Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Poslednja izmena:

Moraće i kočioni sistem da nov ugrađuju, ako hoće da idu 200 km/h sa zaustavnim putem 1500 m. Nemaju dovoljan procenat kočenja, kao i MAV Gošini vagoni. Za tu cenu nivo rekonstrukcije bi morao biti da se de fakto dobije potpuno novi vagon. Nešto u nivou kao što su radili Hrvati sa Goša-Y vagonima i od njih dobili ABee i Bee vagone.

Svakako, lepa vest da će ka Budimpešti i Beču moći da se vozi udobnije klasičnim vagonima.
 
Poslednja izmena:
Свакако похвале за вест али се опет касни.
Пруга се можда отвори до краја године, а они још нису ни ушли у реализацију кредита.
 
Свакако похвале за вест али се опет касни.
Пруга се можда отвори до краја године, а они још нису ни ушли у реализацију кредита.

Naravno da se kasni. Kao i uvek do sad. Ludu sreću su sa KISS-om imali. Zato sad plaćamo cenu malih serija...
 
Dodao je da ne zna na koju će stanicu Mađari da usmere voz iz Beograda, pošto imaju dve železničke stanice u tom gradu, ali da to i nije važno, jer su obe u centru grada.

Imaju tri glavne stanice, a ne dve. I ići će na Keleti, kao što je uvek išao, jer je do nje jedino tehnički moguće da ide voz bez promene smera posle ukidanja četvrte glavne stanice Jozefvaroš pre 20-ak godina.
 
Прича ми један МВ, а њему КДК из воза. Кренули из Београда и једна бака тражи карту до Оџака. КДК се хвата за главу, како да јој објасни да воз иде до Петроварадина, па онда аутобусом до центра, па неким другим до железничке, па трећим до ранжирне, па возом за Оџаке?
Каже, није давно ишла, има 20-так година. :(
 
Petrovaradin je, za one koji idu do centra NS, takoreći bolje povezan od glavne stanice.
Od centra do Železničke ide direktno četvorka, sa druge strane 11, a od Dunavskog parka 64, 68, svi karlovački i čortanovački ( spadaju u međumesne), ako pod centar uračunamo i Futošku pijacu, onda je Železnička u prednosti.
 
Od centra do Železničke ide direktno četvorka, sa druge strane 11, a od Dunavskog parka 64, 68, svi karlovački i čortanovački ( spadaju u međumesne), ako pod centar uračunamo i Futošku pijacu, onda je Železnička u prednosti.
11tica ne pomaže mogo, jer kruži kroz Podbaru. Ostaje samo 4ka, koja ide na recimo 15 min. U Petrovaradinu će ti sigurno naići neki od prigradskih ili gradskih u roku od 5 min otkad dođeš i svi idu do centra. Samo hoću da kažem da, pošto smo silom prilika primorani da idemo iz Pezosa, to nije previše unazadilo ljude koji idu do centra. Jam sam to zamišljao da je zapravo mnogo gore nego što jeste.
 
Od centra do Železničke ide direktno četvorka, sa druge strane 11, a od Dunavskog parka 64, 68, svi karlovački i čortanovački ( spadaju u međumesne), ako pod centar uračunamo i Futošku pijacu, onda je Železnička u prednosti.
Кренеш у 14:00 са Прокопа, у 14:32 си у Петроварадину, у 14:42 креће аутобус са аутобуског стајалишта у Прерадовићевој. Ако није гужва, у 14:50 си код Српског народног позоришта. Ако има гужве, додаш који минут. И тај аутобус је бесплатан.

А са четворком је лутрија, иде на 15-16 минута, а увече и ређе. Нека је просек чекања 7,5 минута, путовање до центра 8 минута (до Базара) и пре тога још 3-4 минута од перона железничке станице до почетне станице четворке, код Базара си у 14:55, тј. ништа брже се не стиже до центра града.
 
@Miki BGD
Вероватно увече и викендом кад има поласке у 00 и 30. Радним данима преко дана нема такав ред вожње.

Наравно да ово привремено решење са станицом у Петроварадину није добро, али за долазак у сам центар града није много лошије од уобичајеног. Већи проблем је настављање путовање до приградских насеља (Каћ, Ковиљ, Будисава, Руменка итд.) и северних и западних делова града (Клиса, Детелинара, Ново насеље). Ту треба додати бар 15-20 минута.
 
Vrh