Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Biće Nemanjicko plav
1739294763443.jpeg
 
Na Vukovom i Pančevačkom nemaju bavljenje zbog visine perona. Ovde na slici je proleteo. ;) :)

Ne raspolažemo svemirskom tehnologijom i ogromnim finansijskim sredstvima za spuštanje 2 x 100 m perona na otvorenom stajalištu Pančevački most. Za Vukov spomenik mogu i da razumem objektivne probleme.
 
Koja je logika da EMV namenjen za međugradski saobraćaj (413-1) stavljaju na prigradske linije, a EMV namenjen za prigradske linije (413-0) stavljaju na međugradski saobraćaj?
Камо среће да уместо подсерије 100 врате старе гарнитуре. Новајлије јесу новије, чистије, али су неефикасне до бола. Из Петроварадина до Београда редовно касни 5-8 минута, зависи како који дан, док у другом смеру око 4-5. Имају проблем са вратима, много спорије убрзавају, слабији мотор имају. Не могу да постигну време одређено по реду вожње. Један кондуктер ми је рекао да је СВ узео најгору и најјефтинију верзију Флирта 3. Кад налети РЕ са старом подсеријом 0ХХ или Соко стигне се у минут како је и прописано.
 
Kao što sam i najavio zbog uvođenja EMV na Kraljevo - Požega & Smederevo - Požarevac, data je jedna 711 za Zaječar konačno.
711 073 / 074 je uvrštena sa 710-004 na vozu 2742 i večeras se prima u VV Zaječar na neodređeno.
U Zaječaru je već 711 - 059 / 060, tako da eto flota od 3 Hrvatskih 710 & 2 Galine, taman da se pokrije potreba za 5 DMV u ovom RV-u.
Kako se može saznati u kom terminu će iz Niša za Zaječar ići 710, a u kom 711?
 
Jednostavno se ne može predvideti. Trenutno je jedino 711-059 redovan na jutarnjem iz Zaječara i iz Niša u 10:25.
A i radovi se završavaju sutra pa ćemo videti kako će se organizovati sa punim turnusom.
Od novog reda vožnje potrebno je 3 DMV-a za pokrivanje ove relacije, što znači da je rotacija 2 Galine & 1 710.
(Meni totalno nejasno zašto nisu uveli 3. Para nego su napravili ovakvu zavrzlamu, a efekat je manje više isti.)

Čeka se epilog sa moficiranim 001 / 002, ide sigurno ispod Beograda, no ne zna se tačno dal kod Lapovaca ili u Zaječaru, verovatno Lapovo imaju vezu kod Generalnog.
 
Ili j neko stajao u vratima i blokirao senzore.
Ima toga i ovde u CH, neko ceka kolegu da dodje sa kioska ili koji kasni na voz, pa tako blokira vrata. A po neka di neko stoji u vratima i ne pomera se, a trba ili ranac taman u zoni senzora.
 
Nije mogao vrata da zatvori, zbog?
Kvara na vratima ili gužve?
Не, него људи кад стисну на дугме за отварање врата, доста пута не реагује из прве. Дугме позелени, ви стиснете и звучна сигнлизација покаже да врата крећу са отварањем, међутим ништа се не дешава. Онда морате поново да стиснете и онда се отварају. Јутрос у Земуну конкретно су се отварала сама од себе једно 2 минута - отворе се па затворе, па ваљда није могао да их закључа да не могу да се отворе. Људи су већ били изашли из воза. Пре једно недељу дана су врата нон стоп пиштала док је воз стајао у станици, те је мајстор морао да се спусти са управљачнице и ручно да их рестартује у одном одељку иза њих.
 
Postoji problem od početka sa vratima.
Radi se na tome da se reši, ali problem je veće prirode, na mašinovođama i vozopratnom osoblju je da prijavljuje takve stvari da bi se brže otkrilo i rešilo.
Trebaće vremena da se ispravi na svim garniturama, ali rešiće se.

Ovo je prvi put da vidim takve probleme sa Stadlerom, ali eto, najnormalnija dečija bolest iz fabrike. Malo previše drame no što treba.
Sada što jedan te isti kondukter i uživo i na mrežama (ULJŽ) histeriše je stvarno nebitno. Da on etiketira celu jednu seriju zbog problematočnih vratiju je zlonamerno, čak ni ta tromost nijr baš toliko strašna, jer i osoblju je potrebno malo da se navikne na vučno vozilo sa različitim karakteristikama.
 
Postoji problem od početka sa vratima.
Radi se na tome da se reši, ali problem je veće prirode, na mašinovođama i vozopratnom osoblju je da prijavljuje takve stvari da bi se brže otkrilo i rešilo.
Trebaće vremena da se ispravi na svim garniturama, ali rešiće se.

Ovo je prvi put da vidim takve probleme sa Stadlerom, ali eto, najnormalnija dečija bolest iz fabrike. Malo previše drame no što treba.
Sada što jedan te isti kondukter i uživo i na mrežama (ULJŽ) histeriše je stvarno nebitno. Da on etiketira celu jednu seriju zbog problematočnih vratiju je zlonamerno, čak ni ta tromost nijr baš toliko strašna, jer i osoblju je potrebno malo da se navikne na vučno vozilo sa različitim karakteristikama.
Ако мислиш да је мени извор тај неки кондуктер из УЉЖ вараш се :) Лично сваки дан путујем до Београда и назад, тако да све што напишем је из мог личног искуства.
 
Vrh