razbibriga
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 11.03.2024.
- Poruke
- 1.177
- Pohvaljen
- 4.038
Biće Nemanjicko plavЗна ли се хоће ли стандардно да је обоје или добија неку нову шему??
Biće Nemanjicko plavЗна ли се хоће ли стандардно да је обоје или добија неку нову шему??
Зна ли се хоће ли стандардно да је обоје или добија неку нову шему??
Jel ova kabina bila pre ili je sad ubačena?
Uklanjanjem glomaznog parnog generatora su se stekli uslovi za poboljšanje čeone preglednosti snižavanjem kraćeg kraja za otprilike pola metra.Ubačena krajem 80-ih, u sklopu ugradnje generatora za električno napajanje vagona.
Biće Nemanjicko plav
On kreće sa tog perona a ne sa Dunavskog?Od skora sve polaske na PAN:VOZ-u pokrivaju novajlije, Konkretno ovaj 6015 je krcat da se stoji.
Pogledajte prilog 228982
Uklanjanjem glomaznog parnog generatora su se stekli uslovi za poboljšanje čeone preglednosti snižavanjem kraćeg kraja za otprilike pola metra.
Od skora sve polaske na PAN:VOZ-u pokrivaju novajlije, Konkretno ovaj 6015 je krcat da se stoji.
Pogledajte prilog 228982
Na Vukovom i Pančevačkom nemaju bavljenje zbog visine perona. Ovde na slici je proleteo.![]()
![]()
Камо среће да уместо подсерије 100 врате старе гарнитуре. Новајлије јесу новије, чистије, али су неефикасне до бола. Из Петроварадина до Београда редовно касни 5-8 минута, зависи како који дан, док у другом смеру око 4-5. Имају проблем са вратима, много спорије убрзавају, слабији мотор имају. Не могу да постигну време одређено по реду вожње. Један кондуктер ми је рекао да је СВ узео најгору и најјефтинију верзију Флирта 3. Кад налети РЕ са старом подсеријом 0ХХ или Соко стигне се у минут како је и прописано.Koja je logika da EMV namenjen za međugradski saobraćaj (413-1) stavljaju na prigradske linije, a EMV namenjen za prigradske linije (413-0) stavljaju na međugradski saobraćaj?
Ja bih pohvalio sedišta u prvom razredu. Dosta su udobnija nego kod starog flirta.Камо среће да уместо подсерије 100 врате старе гарнитуре. Новајлије јесу новије, чистије, али су неефикасне до бола.
Kako se može saznati u kom terminu će iz Niša za Zaječar ići 710, a u kom 711?Kao što sam i najavio zbog uvođenja EMV na Kraljevo - Požega & Smederevo - Požarevac, data je jedna 711 za Zaječar konačno.
711 073 / 074 je uvrštena sa 710-004 na vozu 2742 i večeras se prima u VV Zaječar na neodređeno.
U Zaječaru je već 711 - 059 / 060, tako da eto flota od 3 Hrvatskih 710 & 2 Galine, taman da se pokrije potreba za 5 DMV u ovom RV-u.
Jесу то стоји, ал ево јутрос је каснио 10 минута у доласку у Београд. У Батајници 2 минута није могао врата да затвори...Ja bih pohvalio sedišta u prvom razredu. Dosta su udobnija nego kod starog flirta.
Nije mogao vrata da zatvori, zbog?Jесу то стоји, ал ево јутрос је каснио 10 минута у доласку у Београд. У Батајници 2 минута није могао врата да затвори...
Не, него људи кад стисну на дугме за отварање врата, доста пута не реагује из прве. Дугме позелени, ви стиснете и звучна сигнлизација покаже да врата крећу са отварањем, међутим ништа се не дешава. Онда морате поново да стиснете и онда се отварају. Јутрос у Земуну конкретно су се отварала сама од себе једно 2 минута - отворе се па затворе, па ваљда није могао да их закључа да не могу да се отворе. Људи су већ били изашли из воза. Пре једно недељу дана су врата нон стоп пиштала док је воз стајао у станици, те је мајстор морао да се спусти са управљачнице и ручно да их рестартује у одном одељку иза њих.Nije mogao vrata da zatvori, zbog?
Kvara na vratima ili gužve?
Ако мислиш да је мени извор тај неки кондуктер из УЉЖ вараш сеPostoji problem od početka sa vratima.
Radi se na tome da se reši, ali problem je veće prirode, na mašinovođama i vozopratnom osoblju je da prijavljuje takve stvari da bi se brže otkrilo i rešilo.
Trebaće vremena da se ispravi na svim garniturama, ali rešiće se.
Ovo je prvi put da vidim takve probleme sa Stadlerom, ali eto, najnormalnija dečija bolest iz fabrike. Malo previše drame no što treba.
Sada što jedan te isti kondukter i uživo i na mrežama (ULJŽ) histeriše je stvarno nebitno. Da on etiketira celu jednu seriju zbog problematočnih vratiju je zlonamerno, čak ni ta tromost nijr baš toliko strašna, jer i osoblju je potrebno malo da se navikne na vučno vozilo sa različitim karakteristikama.