...u narednih godinu/dve? Zasto?Petrovaradin uz dovoljno besplatnih autobusa je za sada jedino rešenje, u narednih godinu-dve.
Sve je gotovo, zasto da se cceka tako dugo?
...u narednih godinu/dve? Zasto?Petrovaradin uz dovoljno besplatnih autobusa je za sada jedino rešenje, u narednih godinu-dve.
Šta je gotovo?...u narednih godinu/dve? Zasto?
Sve je gotovo, zasto da se cceka tako dugo?
Možda nisi čuo, ali na Glavnoj je pala nadstrešnica koja je zapravo bila protivteg i držala je platno krova....u narednih godinu/dve? Zasto?
Sve je gotovo, zasto da se cceka tako dugo?
VIdećemo ko će smeti da potpiše da je pruga spremna.... Nadam se da ovaj režim neće ni dobiti priliku da je otvoriKako da ne. Ne kontrolisu ni ovu novu za Expo (forsira se i preskacu procedure) a ne do SU.
Vi spominjete da vozovi kreću sa ranžirne u NS-u. Zašto ne bi kretao sa nove stanice u Rumenačkoj. Tamo staju i busevi 5, 14, 41, 42, 43, 51A/B.
И то стајалиште није на брзој прузи него на пругама за Богојево и Римске Шанчеве. Док се не пусти други железнички мост преко дела канала ДТД, то стајалиште неће имати везу са новом пругом.Zato što je to stajalište, a ne stanica. Postoji samo tehnička mogućnost da staju prolazni vozovi.
И то стајалиште није на брзој прузи него на пругама за Богојево и Римске Шанчеве. Док се не пусти други железнички мост преко дела канала ДТД, то стајалиште неће имати везу са новом пругом.
Ти бусеви стају на 500-600 метара од железничког стајалишта и сви иду ка железничкој станици и центру, ништа ка Новом насељу и Лиманима. Притом, једино петица има прихватљив интервал полазака (мада је и ту проблем увече).Vi spominjete da vozovi kreću sa ranžirne u NS-u. Zašto ne bi kretao sa nove stanice u Rumenačkoj. Tamo staju i busevi 5, 14, 41, 42, 43, 51A/B.
Premotaj malo ovaj forum, pričali smo o toj garnituriSta se desava sa cuvenim kineskim brzim vozom? Bio je upucen na homologaciju pre 8 meseci a od tada ni traga ni glasa...
Zbog čega,non coment?noo coment...
![]()
Država ponovo nabavlja nove vozove i uzima ogroman kredit: Plaća lokomotive po ceni od 6,7 miliona evra po komadu
Država Srbija nabaviće nove lokomotive i modernizovati stare i sve to finansirati iz kredita od čak 90 miliona evra.nova.rs
teksta unutar vesti, kako ,,novinari,, mesaju babe i zabe...Zbog čega,non coment?
noo coment...
![]()
Država ponovo nabavlja nove vozove i uzima ogroman kredit: Plaća lokomotive po ceni od 6,7 miliona evra po komadu
Država Srbija nabaviće nove lokomotive i modernizovati stare i sve to finansirati iz kredita od čak 90 miliona evra.nova.rs
Pretpostavljam da je to vec spominjano, ali neverovatno je koliko tzv slobodni mediji u Srbiji sami sebe diskredituju tako što troše energiju na pogrešne stvari, iako postoji 1000 drugih slučajeva gde je kritika opravdana. Na taj način em maše metu, em gube poverenje...Ceo tekst je jedna glupost ili ti bljuc.
Siemens u Kragujevcu ne radi železnički program.
To što je nabavka 40 miliona ne znači da će baš lokomotiva koštati 6,6 miliona evra, to je samo maksimalan budžet za nabavku, od zasigurnog ostatka se mogu dokupiti delovi ili ako je ponuda povoljna može se uzeti dodatna lokomotiva (što nije nemoguće).
To jeste, ali npr. meni 40 minuta minimalno treba do stanice u Petrovaradinu busom jer idem devetkom jer sam sa Naselja.Ти бусеви стају на 500-600 метара од железничког стајалишта и сви иду ка железничкој станици и центру, ништа ка Новом насељу и Лиманима. Притом, једино петица има прихватљив интервал полазака (мада је и ту проблем увече).
У Петроварадину је аутобуска станица ближе, 250-300 метара од перона железничке. Сама удаљеност ЖС Петроварадин и ТПС Нови Сад од центра града је иста. За путнике из Београда је боља опција Петроварадин, нарочито сад кад су поласци аутобуса у потпуности усклађени. Не знам зашто би се сад измишљала нека друга решења, да прођеш читав град па да се враћаш ка центру.
Ne znam nisam merio, ali verovatno bi kada bolje razmislim došli manje više na isto.@Nem
А колико би ти требало бусом до ТПС Нови Сад? Притом, мораш и да преседаш (7 -> 5/14/41/42/43/51 или 8 -> 5), а, на пример, увече ти 5 иде на 26 минута, а 14 на 30 минута.
Не мораш деветком, можеш и двојком или осмицом до центра па на бесплатни бус, којем треба мање од 10 минута до Петроварадина.
Ја сам некад са железничке до најчешћег одредишта у Новом Саду могао да стигнем за 20-25 минута, а сада ми треба барем 45 минута. Ипак, вероватно већина људи иде до ширег центра па не можемо баш све да меримо по нама који идемо на периферију.
Bezbednost za upotrebu stanične zgrade je pod znakom pitanja, ali ne i koloseka i perona, koji su novi, i gde su uzorci materijala proveravani u toku gradnje (nema tih decenija koje bi uticale na zamor materijala). Odnosno, peroni Železničke stanice Novi Sad osim samog dela uz staničnu zgradu su bezbedni za upotrebu. Da se želelo, 100 puta bi se napravio alternativni prilaz istima, blagajničke funkcije u kontejnere i vozi bato.Možda nisi čuo, ali na Glavnoj je pala nadstrešnica koja je zapravo bila protivteg i držala je platno krova.
Pored toga, dograđena je galerija.
Oba ova događaja utiču na stabilnost čitave zgrade. Treba odlučiti da li će se ići na renoviranje ili na rušenje i izgradnju nove.
Dakle:![]()
Srbijavoz se zadužuje 90 mil EUR za kupovinu novih lokomotiva i modernizaciju vozova - Država garantuje za kredit
Srbijavoz se zadužuje 90 mil EUR za kupovinu novih lokomotiva i modernizaciju vozova - Država garantuje za kreditwww.ekapija.com
Перони јесу безбедни али донекле. Шта ако, не дај Боже, дође до урушавања, а перони пуни путника? Једноставно, нико сада неће да преузме тај ризик.Bezbednost za upotrebu stanične zgrade je pod znakom pitanja, ali ne i koloseka i perona, koji su novi, i gde su uzorci materijala proveravani u toku gradnje (nema tih decenija koje bi uticale na zamor materijala). Odnosno, peroni Železničke stanice Novi Sad osim samog dela uz staničnu zgradu su bezbedni za upotrebu. Da se želelo, 100 puta bi se napravio alternativni prilaz istima, blagajničke funkcije u kontejnere i vozi bato.