Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

...u narednih godinu/dve? Zasto?

Sve je gotovo, zasto da se cceka tako dugo?
Možda nisi čuo, ali na Glavnoj je pala nadstrešnica koja je zapravo bila protivteg i držala je platno krova.
Pored toga, dograđena je galerija.

Oba ova događaja utiču na stabilnost čitave zgrade. Treba odlučiti da li će se ići na renoviranje ili na rušenje i izgradnju nove.
 
Mislim da je najbolje da pitam ovde,kako funkcionise saobracaj od Rume do Zvornika,ima li kasnjenja,ispadanja? Planirao sam do Loznice pa reko da se provozam ruskinjom.
 
Vi spominjete da vozovi kreću sa ranžirne u NS-u. Zašto ne bi kretao sa nove stanice u Rumenačkoj. Tamo staju i busevi 5, 14, 41, 42, 43, 51A/B.
 
Zato što je to stajalište, a ne stanica. Postoji samo tehnička mogućnost da staju prolazni vozovi.
И то стајалиште није на брзој прузи него на пругама за Богојево и Римске Шанчеве. Док се не пусти други железнички мост преко дела канала ДТД, то стајалиште неће имати везу са новом пругом.
 
И то стајалиште није на брзој прузи него на пругама за Богојево и Римске Шанчеве. Док се не пусти други железнички мост преко дела канала ДТД, то стајалиште неће имати везу са новом пругом.

Zbog čega to još nije urađeno?
 
Ради се на постављању колосека и контактне мреже.
Свакако је за то био рок крај фебруара да се пусти. Путнички је био планиран у новембру, а теретни крајем фебруара или у марту.
Овако, можда све пусте заједно.
 
Vi spominjete da vozovi kreću sa ranžirne u NS-u. Zašto ne bi kretao sa nove stanice u Rumenačkoj. Tamo staju i busevi 5, 14, 41, 42, 43, 51A/B.
Ти бусеви стају на 500-600 метара од железничког стајалишта и сви иду ка железничкој станици и центру, ништа ка Новом насељу и Лиманима. Притом, једино петица има прихватљив интервал полазака (мада је и ту проблем увече).
У Петроварадину је аутобуска станица ближе, 250-300 метара од перона железничке. Сама удаљеност ЖС Петроварадин и ТПС Нови Сад од центра града је иста. За путнике из Београда је боља опција Петроварадин, нарочито сад кад су поласци аутобуса у потпуности усклађени. Не знам зашто би се сад измишљала нека друга решења, да прођеш читав град па да се враћаш ка центру.
 
Sta se desava sa cuvenim kineskim brzim vozom? Bio je upucen na homologaciju pre 8 meseci a od tada ni traga ni glasa...
 
noo coment...


Ceo tekst je jedna glupost ili ti bljuc.

Siemens u Kragujevcu ne radi železnički program.
To što je nabavka 40 miliona ne znači da će baš lokomotiva koštati 6,6 miliona evra, to je samo maksimalan budžet za nabavku, od zasigurnog ostatka se mogu dokupiti delovi ili ako je ponuda povoljna može se uzeti dodatna lokomotiva (što nije nemoguće).
 
Ceo tekst je jedna glupost ili ti bljuc.

Siemens u Kragujevcu ne radi železnički program.
To što je nabavka 40 miliona ne znači da će baš lokomotiva koštati 6,6 miliona evra, to je samo maksimalan budžet za nabavku, od zasigurnog ostatka se mogu dokupiti delovi ili ako je ponuda povoljna može se uzeti dodatna lokomotiva (što nije nemoguće).
Pretpostavljam da je to vec spominjano, ali neverovatno je koliko tzv slobodni mediji u Srbiji sami sebe diskredituju tako što troše energiju na pogrešne stvari, iako postoji 1000 drugih slučajeva gde je kritika opravdana. Na taj način em maše metu, em gube poverenje...
 
Ти бусеви стају на 500-600 метара од железничког стајалишта и сви иду ка железничкој станици и центру, ништа ка Новом насељу и Лиманима. Притом, једино петица има прихватљив интервал полазака (мада је и ту проблем увече).
У Петроварадину је аутобуска станица ближе, 250-300 метара од перона железничке. Сама удаљеност ЖС Петроварадин и ТПС Нови Сад од центра града је иста. За путнике из Београда је боља опција Петроварадин, нарочито сад кад су поласци аутобуса у потпуности усклађени. Не знам зашто би се сад измишљала нека друга решења, да прођеш читав град па да се враћаш ка центру.
To jeste, ali npr. meni 40 minuta minimalno treba do stanice u Petrovaradinu busom jer idem devetkom jer sam sa Naselja.
 
@Nem
А колико би ти требало бусом до ТПС Нови Сад? Притом, мораш и да преседаш (7 -> 5/14/41/42/43/51 или 8 -> 5), а, на пример, увече ти 5 иде на 26 минута, а 14 на 30 минута.
Не мораш деветком, можеш и двојком или осмицом до центра па на бесплатни бус, којем треба мање од 10 минута до Петроварадина.
Ја сам некад са железничке до најчешћег одредишта у Новом Саду могао да стигнем за 20-25 минута, а сада ми треба барем 45 минута. Ипак, вероватно већина људи иде до ширег центра па не можемо баш све да меримо по нама који идемо на периферију.
 
@Nem
А колико би ти требало бусом до ТПС Нови Сад? Притом, мораш и да преседаш (7 -> 5/14/41/42/43/51 или 8 -> 5), а, на пример, увече ти 5 иде на 26 минута, а 14 на 30 минута.
Не мораш деветком, можеш и двојком или осмицом до центра па на бесплатни бус, којем треба мање од 10 минута до Петроварадина.
Ја сам некад са железничке до најчешћег одредишта у Новом Саду могао да стигнем за 20-25 минута, а сада ми треба барем 45 минута. Ипак, вероватно већина људи иде до ширег центра па не можемо баш све да меримо по нама који идемо на периферију.
Ne znam nisam merio, ali verovatno bi kada bolje razmislim došli manje više na isto.
 
Možda nisi čuo, ali na Glavnoj je pala nadstrešnica koja je zapravo bila protivteg i držala je platno krova.
Pored toga, dograđena je galerija.

Oba ova događaja utiču na stabilnost čitave zgrade. Treba odlučiti da li će se ići na renoviranje ili na rušenje i izgradnju nove.
Bezbednost za upotrebu stanične zgrade je pod znakom pitanja, ali ne i koloseka i perona, koji su novi, i gde su uzorci materijala proveravani u toku gradnje (nema tih decenija koje bi uticale na zamor materijala). Odnosno, peroni Železničke stanice Novi Sad osim samog dela uz staničnu zgradu su bezbedni za upotrebu. Da se želelo, 100 puta bi se napravio alternativni prilaz istima, blagajničke funkcije u kontejnere i vozi bato.
Dakle:
1-Lokomotive za 200km/h 6-7 komada,
2-Veliki opravak 20 vagona za 200km/h,
3-Remont dizelmotornih vozova
Lepo samo na prvi pogled. Ako bi na mesto odlučivanje o svemu iz Centralnog komiteta Partije došla bar malo pismena vlast, i bar malo tehnokratije, nekih 90-100 miliona na vozna sredstva bi bili potrošeni na potpuno drugi način. Težište ulaganja je samo na jednu uslugu na jako malom delu mreže, dok je na ostatku mreže katastrofa. Čak i za taj mali deo mreže predviđa se evo već treća mala serija vučnih sredstava. Sa ove početne tačke prioritet je kvantitet transportnih sredstava, a ne kvalitet u smislu 200km/h. Mi uskoro nećemo imati čime ni onaj jedan noćni voz za Bar nećemo imati čime da vozimo, a ni BG:VOZ osim za Ekspo. I do odluke o novim sredstvima za 200km/h se odlučuje u trenutku kada je čak i o izgrađenom delu pruge za tu brzinu sve neizvesno.
 
Bezbednost za upotrebu stanične zgrade je pod znakom pitanja, ali ne i koloseka i perona, koji su novi, i gde su uzorci materijala proveravani u toku gradnje (nema tih decenija koje bi uticale na zamor materijala). Odnosno, peroni Železničke stanice Novi Sad osim samog dela uz staničnu zgradu su bezbedni za upotrebu. Da se želelo, 100 puta bi se napravio alternativni prilaz istima, blagajničke funkcije u kontejnere i vozi bato.
Перони јесу безбедни али донекле. Шта ако, не дај Боже, дође до урушавања, а перони пуни путника? Једноставно, нико сада неће да преузме тај ризик.
Било је неких речи о алтернативним опцијама али, док се не прегледа цела зграда тј. сва четири крила од А до Ш, ништа од тога.
Још да напоменем да није само до путника него и до радника који раде у тој згради. Радници појединих служби Инфраструктуре су и даље у тој згради.
И сама сала ТК је одмах до главног вестибила.
 
Vrh