Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Nadovezao bih se na moju objavu, ali bih morao da iskoristim sliku, jer sam slucjano objavio u delu za infrastrukturu.
Pogledajte prilog 228345
@Jelancha
Pošto je sada od Velike Plane do Male Krsne NEMOGUĆE ukrštavanje vozova a vozno vreme od oko 50 min. zamislite organizacioni momenat da se preko dana "proguraju" lokalni putnički i teretni vozovi na ovoj deonici.
Neizvodljivo trenutno.
 
Pošto je sada od Velike Plane do Male Krsne NEMOGUĆE ukrštavanje vozova a vozno vreme od oko 50 min. zamislite organizacioni momenat da se preko dana "proguraju" lokalni putnički i teretni vozovi na ovoj deonici.
Neizvodljivo trenutno.
Zasto je nemoguce? Nisam u toku.
 
Zasto je nemoguce? Nisam u toku.
Kao što svi znamo TK ne radi već par godina pa je otud i nemoguće regulisanje saobraćaja u stanicama koje nisu posednute. Do pre dve nedelje je jedina posednuta stanica između Velike Plane i Male Krsne bila stanica Krnjevo. I saobraćaj se odvijao u tzv. staničnom razmaku Velika Plana-Krnjevo i Krnjevo-Mala Krsna.
Sve ostale stanice na ovom potezu su bile neposednute i signalno sigurnosnim uređajima se nije rukovalo. Tj.sve skretnice u tim stanicama su zaključane u "pravac" i sa signalima(ulazno/izlazim) se ne rukuje.
Tako da je samo stanica Krnjevo organizovala ukrštavanje vozova na 2.i 3.koloseku.
Kako je neposrednom kontrolom same stanične zgrade uočeno da je plafon u kancelariji otpravnika vozova u očajnom stanju i da preti da se obruši na osoblje, urgentno je odlučeno da se stanica ne poseda i da se posedne stanica Lozovik.
Međutim kako su u stanici lozovik skretnice neispravne za rad, tj. ne mogu da se postavljaju za vožnju u skretanje tako je i nemoguće da se vrši ukrštavanje vozova u ovoj stanici.
Stanica Lozovik faktički postaje odjavnica u saobraćajnom smislu.
Infra briljira sa svojim glupostima na žalost. 🤷
 
Poslednja izmena:
Pošto je sada od Velike Plane do Male Krsne NEMOGUĆE ukrštavanje vozova a vozno vreme od oko 50 min. zamislite organizacioni momenat da se preko dana "proguraju" lokalni putnički i teretni vozovi na ovoj deonici.
Neizvodljivo trenutno.

Pa oni nisu normalni! Železnica nam je postala potpuni invalid!
 
Kao što svi znamo TK ne radi već par godina pa je otud i nemoguće regulisanje saobraćaja u stanicama koje nisu posednute. Do pre dve nedelje je jedina posednuta stanica između Velike Plane i Male Krsne bila stanica Krnjevo. I saobraćaj se odvijao u tzv. staničnom razmaku Velika Plana-Krnjevo i Krnjevo-Mala Krsna.
Sve ostale stanice na ovom potezu su bile neposednute i signalno sigurnosnim uređajima se nije rukovali. Tj.sve skretnice u tim stanicama su zaključane u "pravac" i sa signalima(ulazno/izlazim) se ne rukuje.
Tako da je samo stanica Krnjevo organizovala ukrštavanje vozova na 2.i 3.koloseku.
Kako je neposrednom kontrolom same stanične zgrade ukočeno da je plafon u kancelariji otpravnika vozova u očajnom stanju i da preti da se obrušilo na osoblje, urgentno je odlučeno da se stanica ne poseda i da se posedne stanica Lozovik.
Međutim kako su u stanici lozovik skretnice neispravne za rad, tj. ne mogu da se postavljaju za u vožnju skretanje tako je i nemoguće da se vrši ukrštavanje vozova u ovoj stanici.
Stanica Lozovik faktički postaje odjavnica u saobraćajnom smislu.
Infra briljira sa svojim glupostima na žalost. 🤷

Uprava Infre ne treba u zatvor, nego u ludnicu!
 
МАЛОЛЕТНИЦИ УГРОЖАВАЛИ ПРУГУ ВРШАЦ – БЕОГРАД: Ухваћени дечаци који су саобраћајне знаке стављали на шине
Јелена Баљак, 05. 02. 2025. у 15:47
ДВА дечака стара 15 и 16 година осумњичена су да су у последњих месец дана у више наврата угрозила железнички саобраћај на прузи Вршац – Београд, код села Банатско Ново Село.
https://www.novosti.rs/c/hronika/ha...-decaci-koji-saobracajne-znake-stavljali-sine
 
Kao što sam i najavio zbog uvođenja EMV na Kraljevo - Požega & Smederevo - Požarevac, data je jedna 711 za Zaječar konačno.
711 073 / 074 je uvrštena sa 710-004 na vozu 2742 i večeras se prima u VV Zaječar na neodređeno.
U Zaječaru je već 711 - 059 / 060, tako da eto flota od 3 Hrvatskih 710 & 2 Galine, taman da se pokrije potreba za 5 DMV u ovom RV-u.

Želvoz i dalje ne može da reši problem na reklamacijskoj opravci za 001 & 009 već evo punih 2 meseca.
Navodno se priča da će setovi na doradu u Hrvatsku ili će oni doći u Srbiju, jer Želvoz očigledno ne zna da radi sa ovim garniturama, ali to su samo priče za sada.
Nema ni pomaka sa 001 / 002, tkzv " oglednom garniturom" sa unapređenim hladnjakom.
 
U Stvari, pustiše danas 001 / 002 na probu konačno.

1000050009.jpg
 
Имаш ли можда инфорамацију, шта је извођач урадио на основној шеми или, какве је агрегате потпуно заменио?
 
Имаш ли можда инфорамацију, шта је извођач урадио на основној шеми или, какве је агрегате потпуно заменио?

To bude više znao moj prijatelj koji je išao tamo povremeno i davao neke savete tokom rada, ali moram ga kontaktirati.

Ovde imaš otprilike sve lepo izvučeno u kratkim crtama (mislim i da je bilo već kačeno na forumu):

 
Много сам задовољан што су кренули у ову акцију. Јави кад сазнаше да ли су тестирања успешно завршена...

Искрено се надам да ће ово допринети мањој мобилизацију, јер ипак су то добра возна средства, сва механика је у ствари Немачка.
 
Поштено...

Имамо ли ми некога уопште ко се бави ремонтом дизлеки? Имамо ли где да ремотнуејмо моторе?
 
Ја сам мислио да они раде само метал, а да моторе шаљу у неке радионице. Значи могу све сами? - на дизел мотору.

Апропо електровозова тиристоризацију или чоперизацију ми не радимо?
 
Vrh