Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

@Nem
А колико би ти требало бусом до ТПС Нови Сад? Притом, мораш и да преседаш (7 -> 5/14/41/42/43/51 или 8 -> 5), а, на пример, увече ти 5 иде на 26 минута, а 14 на 30 минута.
Не мораш деветком, можеш и двојком или осмицом до центра па на бесплатни бус, којем треба мање од 10 минута до Петроварадина.
Ја сам некад са железничке до најчешћег одредишта у Новом Саду могао да стигнем за 20-25 минута, а сада ми треба барем 45 минута. Ипак, вероватно већина људи иде до ширег центра па не можемо баш све да меримо по нама који идемо на периферију.


Meni treba od ŽS Petrovaradin (trojkom) do Detelinare oko 35-40 minuta.
Više vremena provedem u busu nego u vozu.


Nevezano za tragediju, mislim da bi trebalo da postoji stajalište odmah nakon Žeželjevog mosta - NOVI SAD CENTAR (npr). Tu je kej, tu je centar grada, Podbara, u okolini niču baš velika gradilišta.


Što se tiče glavne stanice, ja kao novosađanin nikada više neću ući u nju.
 
Перони јесу безбедни али донекле. Шта ако, не дај Боже, дође до урушавања, а перони пуни путника? Једноставно, нико сада неће да преузме тај ризик.
Било је неких речи о алтернативним опцијама али, док се не прегледа цела зграда тј. сва четири крила од А до Ш, ништа од тога.
Још да напоменем да није само до путника него и до радника који раде у тој згради. Радници појединих служби Инфраструктуре су и даље у тој згради.
И сама сала ТК је одмах до главног вестибила.
Peroni su potpuno bezbedni, kao i pristup peronima
zsns.jpg
 
Peroni su potpuno bezbedni, kao i pristup peronima
Pogledajte prilog 229885

Da bi sa ovog stepeništa levo došao do ulaza u pothodnik moraš da priđeš pored nebezbedne zgrade i ispod (na nju nakačene) nadstrešnice nad nadstrešnicom. Ostaje jedino kolski ulaz desno, ali je i on kroz zgradu. A u najgorem slučaju, ako bi došlo do urušavanja, postoji mogućnost da se oštete nadstrešnice prvog perona i padnu ka drugom gde izlazi kolski prolaz. Ostaju treći i četvrti peron do kojih em ne možeš da dovedeš ljude, em imaju samo tri koloseka.
 
Da bi sa ovog stepeništa levo došao do ulaza u pothodnik moraš da priđeš pored nebezbedne zgrade i ispod (na nju nakačene) nadstrešnice nad nadstrešnicom.
Ostaju treći i četvrti peron do kojih em ne možeš da dovedeš ljude, em imaju samo tri koloseka.
Ne moras, mozes da premostis kolosek. A spoj zgrade i nadstresnice (ta nad-nadstresnica) moze da se ukloni za par sati.
Ostaje jedino kolski ulaz desno, ali je i on kroz zgradu.
Jeste, 90m dalje od B krila. Ako bas neces kroz zgradu, mozes jos 10-15m dalje gde pocinje nasip da postavis stepenice.
A u najgorem slučaju, ako bi došlo do urušavanja, postoji mogućnost da se oštete nadstrešnice prvog perona i padnu ka drugom gde izlazi kolski prolaz.
Ne mogu nikako, daleko su.
DJI_0049-1-copy.png
peroni.jpg
 
Za sve to postavljanje nečega dodatnog mora projekat i dozvola da se nabave. A što se tiče pada, nisam mislio da bi bukvalno nadstrešnica pala na drugi peron, već ka njemu, dovoljno je nešto da odleti sa nje da povredi nekog na drugom peronu.
 
Da, moze i deo aviona, satelita ili meteora da padne i povredi nekog... Ako nisu sposobni da premoste kolosek i postave neki privremeni salter onda nek puste ljude da prelaze, kad mogu u Petrovaradinu i Prokopu, sto ne bi i tu? Sve je bolje nego to mrcvarenje putnika busevima.
 
Vrh