Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816170#p816170:2gohnk3y je napisao(la):
Užice » 23 Jan 2021 07:36 pm[/url]":2gohnk3y]
Možda opet na liniji Beograd Centar-Prijepolje Teretna umesto Štadlera ubace EMV 412,kako bi bilo dovoljno Štadlera za BG-NS. Jedno vreme je EMV 412 i saobraćao,na samom početku kada je ponovo uvedena direktna linija do Prijepolja,i sećam se da su bila strahovita kašnjenja,skoro svaki dan je prijepoljski voz za Beograd kasnio oko 45-90 minuta. To je bilo negde na proleće 2019. a onda je stupio na snagu potpuni zatvor na novosadskoj pruzi zbog radova,novosadski Štadleri su zamenili EMV 413 na liniji za Prijepolje,i polasci su preko noći postali u minut tačni. Nadam se da sa promenom garniture neće opet krenuti maratonska kašnjenja.
Nema to veze sa tim da li voze 412 ili 413 garniture.
Dok su vozili stari RVR vozovi bilo je dosta laganih vožnji na celoj deonici od Užica do Prijepolja koje su od novog reda vožnje samo preimenovane u u ograničene brzine i kao takve se računale u vozna vremena.
Otud i odjednom utisak da su Stadleri zaslužni za poštovanje reda vožnje a ustvari nisu.
Dakle sve ono što je ranije bilo u knjižici reda vožnje sa 50km/h je stupanjem na snagu novog reda vožnje spušteno ma 30km/h. I tako su jednostavno sve lagane vožnje nestale, vozna vremena se obračunavaju po realnim brzinama na pruzi i kašnjenja su naprasno nestala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816471#p816471:bfj277rb je napisao(la):
mvbg1 » Ned Jan 24, 2021 8:08 pm[/url]":bfj277rb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816170#p816170:bfj277rb je napisao(la):
Užice » 23 Jan 2021 07:36 pm[/url]":bfj277rb]
Možda opet na liniji Beograd Centar-Prijepolje Teretna umesto Štadlera ubace EMV 412,kako bi bilo dovoljno Štadlera za BG-NS. Jedno vreme je EMV 412 i saobraćao,na samom početku kada je ponovo uvedena direktna linija do Prijepolja,i sećam se da su bila strahovita kašnjenja,skoro svaki dan je prijepoljski voz za Beograd kasnio oko 45-90 minuta. To je bilo negde na proleće 2019. a onda je stupio na snagu potpuni zatvor na novosadskoj pruzi zbog radova,novosadski Štadleri su zamenili EMV 413 na liniji za Prijepolje,i polasci su preko noći postali u minut tačni. Nadam se da sa promenom garniture neće opet krenuti maratonska kašnjenja.
Nema to veze sa tim da li voze 412 ili 413 garniture.
Dok su vozili stari RVR vozovi bilo je dosta laganih vožnji na celoj deonici od Užica do Prijepolja koje su od novog reda vožnje samo preimenovane u u ograničene brzine i kao takve se računale u vozna vremena.
Otud i odjednom utisak da su Stadleri zaslužni za poštovanje reda vožnje a ustvari nisu.
Dakle sve ono što je ranije bilo u knjižici reda vožnje sa 50km/h je stupanjem na snagu novog reda vožnje spušteno ma 30km/h. I tako su jednostavno sve lagane vožnje nestale, vozna vremena se obračunavaju po realnim brzinama na pruzi i kašnjenja su naprasno nestala.
Ali kada se pusti pruga BG-NS,da li će zaista vratiti RVR na liniju za Prijepolje? EMV 413 nema dovoljno,oni će za Novi Sad,a mnoge EMV 412 su sada u sistemu BG:Voz,trebaće ih i za liniju do Požarevca. Možda se čak vrate stare elektrolokomotive sa prikačenim vagonima,koje su saobraćale dok još nismo imali ni RVR-ove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816477#p816477:2zq1ugx9 je napisao(la):
Užice » Ned Jan 24, 2021 9:26 pm[/url]":2zq1ugx9]Možda se čak vrate stare elektrolokomotive sa prikačenim vagonima.

Ma koje vagone? Nema toga više. Sve su prodali u staro gvožđe, ostao neki kusur koji će istim putem uskoro...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816478#p816478:1fhug1xc je napisao(la):
WLABmz » Ned Jan 24, 2021 8:30 pm[/url]":1fhug1xc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816477#p816477:1fhug1xc je napisao(la):
Užice » Ned Jan 24, 2021 9:26 pm[/url]":1fhug1xc]Možda se čak vrate stare elektrolokomotive sa prikačenim vagonima.

Ma koje vagone? Nema toga više. Sve su prodali u staro gvožđe, ostao neki kusur koji će istim putem uskoro...
Pa šta će onda ići našom prugom? Flirtova nema dovoljno,kao ni RVR-ova,kao ni DM 711.
 
E, o tome ti pričam, potpuna nepripremljenost i neplaniranje. Ukidaće vozove, ono što najbolje znaju...

Mislim da je malo ljudi svesno da Luksemburg, koji je veličine Niša sa okolinom, ima veći železnički vozni park nego cela Srbija...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816489#p816489:a65ajkbq je napisao(la):
Užice » 24 Jan 2021 09:12 pm[/url]":a65ajkbq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816478#p816478:a65ajkbq je napisao(la):
WLABmz » Ned Jan 24, 2021 8:30 pm[/url]":a65ajkbq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816477#p816477:a65ajkbq je napisao(la):
Užice » Ned Jan 24, 2021 9:26 pm[/url]":a65ajkbq]Možda se čak vrate stare elektrolokomotive sa prikačenim vagonima.

Ma koje vagone? Nema toga više. Sve su prodali u staro gvožđe, ostao neki kusur koji će istim putem uskoro...
Pa šta će onda ići našom prugom? Flirtova nema dovoljno,kao ni RVR-ova,kao ni DM 711.
Ići će RVR...
Prošle godine remontovane su dve garniture za daljinski saobraćaj (099-100 i 029-030) i dobile su vakuumske toalete i nova Pulman sedišta
koja su mnogo bolja i udobnija od ovih koje ima Štadler. Silom prilika nađu se njih dve i na Bg vozu.
Inače večeras u toku noći iz Zrenjanina sa remonta trebalo bi da se vrati jedna emg (rekao bih 073-074) dok će u narednih petnaestak dana
iz Smedereva doći još jedna (061-085)
 
Rile":3eak67w4 je napisao(la):
Prošle godine remontovane su dve garniture za daljinski saobraćaj (099-100 i 029-030) i dobile su vakuumske toalete i nova Pulman sedišta koja su mnogo bolja i udobnija od ovih koje ima Štadler.

Pulman sedišta i nisu baš nešto udobna...Ona stara u podserijama 412-1xx, slična kao u Bt vagonima su bila zakon! Ima li neka živa garnitura sa tim sedištima?

U svakom slučaju, sve je to krpljenje. Ne znam šta se više čeka za nabavku 18 EMV za koji je odobren kredit, a tender zaustavljen...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816291#p816291:36dx6wbk je napisao(la):
WLABmz » 24 Jan 2021, 10:09[/url]":36dx6wbk]
milanche":36dx6wbk je napisao(la):
Kad bi nam ŽFBiH prodali njihov polovni talgo, posto i onako ne znaju sta ce sa njim, to bi bilo super

Nije baš da ne zna šta će s njim. Talgo vozi u BiH, dnevne garniture na relaciji Sarajevo - Mostar - Čapljina i Sarajevo - Doboj - Banja Luka, a noćne garniture na relaciji Sarajevo - Doboj - Banja Luka - Bihać-

tnx za info, mislio sam da im jos stoji u rajlovcu, ili kako se vec zove mesto gde im je depo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816471#p816471:3g31a4az je napisao(la):
mvbg1 » Ned Jan 24, 2021 8:08 pm[/url]":3g31a4az]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816170#p816170:3g31a4az je napisao(la):
Užice » 23 Jan 2021 07:36 pm[/url]":3g31a4az]
Možda opet na liniji Beograd Centar-Prijepolje Teretna umesto Štadlera ubace EMV 412,kako bi bilo dovoljno Štadlera za BG-NS. Jedno vreme je EMV 412 i saobraćao,na samom početku kada je ponovo uvedena direktna linija do Prijepolja,i sećam se da su bila strahovita kašnjenja,skoro svaki dan je prijepoljski voz za Beograd kasnio oko 45-90 minuta. To je bilo negde na proleće 2019. a onda je stupio na snagu potpuni zatvor na novosadskoj pruzi zbog radova,novosadski Štadleri su zamenili EMV 413 na liniji za Prijepolje,i polasci su preko noći postali u minut tačni. Nadam se da sa promenom garniture neće opet krenuti maratonska kašnjenja.
Nema to veze sa tim da li voze 412 ili 413 garniture.
Dok su vozili stari RVR vozovi bilo je dosta laganih vožnji na celoj deonici od Užica do Prijepolja koje su od novog reda vožnje samo preimenovane u u ograničene brzine i kao takve se računale u vozna vremena.
Otud i odjednom utisak da su Stadleri zaslužni za poštovanje reda vožnje a ustvari nisu.
Dakle sve ono što je ranije bilo u knjižici reda vožnje sa 50km/h je stupanjem na snagu novog reda vožnje spušteno ma 30km/h. I tako su jednostavno sve lagane vožnje nestale, vozna vremena se obračunavaju po realnim brzinama na pruzi i kašnjenja su naprasno nestala.
Nisam siguran da kašnjenja nemaju veze sa tim da li vozi EMV 412 ili 413. Ja se u RVR nisam vozio mnogo,osim u BG Vozu,ali sam primetio da ti vozovi mnogo češće stoje van stanice,nekad i po nekoliko minuta,bez nekog vidljivog razloga,a često kubure i sa motorom,treba im više vremena da se pokrenu kada treba da krenu iz stanice,uz ono prodorno zujanje i pištanje. Kod EMV 413 se to ne dešava skoro nikad,što je i razumljivo,jer je ipak RVR star 40 godina,i ne može se remontovati u nedogled,a 413-ice su nabavljene od 2014. godine. Primetio sam na sajtu Srbija Voza i da linija Niš-Topčider (koju popunjava RVR ili lokomotiva,nisam siguran) veoma često kasni,i do sat vremena,a svi ostali polasci Niš-Beograd Centar koje vozi EMV 413 kasne neuporedivo ređe i manje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816619#p816619:38nyg5cl je napisao(la):
WLABmz » 25 Jan 2021 09:21 am[/url]":38nyg5cl]
Rile":38nyg5cl je napisao(la):
Prošle godine remontovane su dve garniture za daljinski saobraćaj (099-100 i 029-030) i dobile su vakuumske toalete i nova Pulman sedišta koja su mnogo bolja i udobnija od ovih koje ima Štadler.

Pulman sedišta i nisu baš nešto udobna...Ona stara u podserijama 412-1xx, slična kao u Bt vagonima su bila zakon! Ima li neka živa garnitura sa tim sedištima?

U svakom slučaju, sve je to krpljenje. Ne znam šta se više čeka za nabavku 18 EMV za koji je odobren kredit, a tender zaustavljen...
Ne slažem se s tobom vezano za Pulman sedišta, iz ličnog iskustva mislim da su mnogo bolja i kvalitetnija od onih plišanih koje, inače,
imaju još dve garniture.
I da, sve je postala krpačina po sistemu kako se snađeš u datom trenutku.
IMG_20190428_234340.jpg

21122011466.jpg


Kada bismo sutra kupili 18 novih garnitura imali bi problem gde da ih smestimo jer još uvek ne postoji jedan kvadratni metar prostora za to.
U TPS Zemun još uvek se izvodi prva faza radova, a hala za održavanje novih garnitura predviđena je u drugoj fazi. Mislim da će to da potraje
barem 20 meseci.
Evo kako to izgleda:
hala 1.jpg

mesto za novu halu.jpg
 
@Užice
Mašinovođa koji mnogo bolje zna od tebe ti je objasnio da kašnjenja nemaju veze sa tim da li ide EMV 412, 413 ili nešto treće, a ti teraj svoju priču, taman da se pridružiš još jednom poznatom članu foruma koji živi u iluzijama... :mrgreen:

Ništa loše, samo eto, dosta pišeš na forumu od skoro, a vidim da nisi upućen u dosta stvari. Ako nešto ne znaš, slobodno pitaj. :sesir:

Rile":pj8opv4q je napisao(la):
Kada bismo sutra kupili 18 novih garnitura imali bi problem gde da ih smestimo jer još uvek ne postoji jedan kvadratni metar prostora za to.
U TPS Zemun još uvek se izvodi prva faza radova, a hala za održavanje novih garnitura predviđena je u drugoj fazi. Mislim da će to da potraje
barem 20 meseci.

Rok za završetak je februar 2022., znači i sa tim se kasni? :roll:

20 meseci je manje nego proces nabavke - tender, izbor najboljeg ponuđača, proizvodnja EMV-a - 2 do 3 godine u najboljem slučaju. Tender je trebalo prošle godine završiti da bi ti vozovi stigli taman kad se završi TPS za 20 meseci...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816716#p816716:zw9jiu9d je napisao(la):
Rile » Pon Jan 25, 2021 2:17 pm[/url]":zw9jiu9d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816619#p816619:zw9jiu9d je napisao(la):
WLABmz » 25 Jan 2021 09:21 am[/url]":zw9jiu9d]
Rile":zw9jiu9d je napisao(la):
Prošle godine remontovane su dve garniture za daljinski saobraćaj (099-100 i 029-030) i dobile su vakuumske toalete i nova Pulman sedišta koja su mnogo bolja i udobnija od ovih koje ima Štadler.

Pulman sedišta i nisu baš nešto udobna...Ona stara u podserijama 412-1xx, slična kao u Bt vagonima su bila zakon! Ima li neka živa garnitura sa tim sedištima?

U svakom slučaju, sve je to krpljenje. Ne znam šta se više čeka za nabavku 18 EMV za koji je odobren kredit, a tender zaustavljen...
Ne slažem se s tobom vezano za Pulman sedišta, iz ličnog iskustva mislim da su mnogo bolja i kvalitetnija od onih plišanih koje, inače,
imaju još dve garniture.
I da, sve je postala krpačina po sistemu kako se snađeš u datom trenutku.
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2

Kada bismo sutra kupili 18 novih garnitura imali bi problem gde da ih smestimo jer još uvek ne postoji jedan kvadratni metar prostora za to.
U TPS Zemun još uvek se izvodi prva faza radova, a hala za održavanje novih garnitura predviđena je u drugoj fazi. Mislim da će to da potraje
barem 20 meseci.
Evo kako to izgleda:
Pogledajte prilog 1

file.php

file.php

file.php

file.php
Meni lično su najudobnija sedišta sa ove prve slike,ne znam kako se zovu,ali ona su definitivno najređa.
 
Кад већ неко спомену Пазове и Инђију...Почели су радови на реконструкцији Железничке станице у Инђији. Рок за завршетак је август ове године, па видећемо како ће да наредују. Иначе фотке су са званичне фејсбук странице Општина Инђија (тако се и назива), да не испадне да сам их дрпио :laugh: :mrgreen:
Инђија иначе неће имати проблема са паркингом, до реконструкције је било доста паркинг места око станице а сада након рушења једног старог магацина биће још више. Градска кружна линија и Кружна линија смер А исту стају поред станице тако да не морате да бригате за повезаност станице са остатком града :mrgreen: :kk:
 

Prilozi

  • 141910349_2484492401857290_6713821268655049382_o.jpg
    141910349_2484492401857290_6713821268655049382_o.jpg
    284,6 KB · Pregleda: 1.950
  • 141971791_2484492575190606_8384501490101403323_o.jpg
    141971791_2484492575190606_8384501490101403323_o.jpg
    241 KB · Pregleda: 1.949
  • 142046021_2484492285190635_7321681646975849947_o.jpg
    142046021_2484492285190635_7321681646975849947_o.jpg
    324,7 KB · Pregleda: 1.941
  • 142119747_2484492485190615_1671321650477484028_o.jpg
    142119747_2484492485190615_1671321650477484028_o.jpg
    360 KB · Pregleda: 1.941
  • 142138423_2484492658523931_2257669013501544259_o.jpg
    142138423_2484492658523931_2257669013501544259_o.jpg
    326,7 KB · Pregleda: 1.944
  • 142162655_2484492625190601_2610152535672490246_o.jpg
    142162655_2484492625190601_2610152535672490246_o.jpg
    254,8 KB · Pregleda: 1.945
  • 142170427_2484492601857270_1411780184547297766_o.jpg
    142170427_2484492601857270_1411780184547297766_o.jpg
    273,9 KB · Pregleda: 1.942
  • 142228843_2484492681857262_3866024322850922527_o.jpg
    142228843_2484492681857262_3866024322850922527_o.jpg
    385,4 KB · Pregleda: 1.941
  • 142238808_2484492391857291_1459648102523212481_o.jpg
    142238808_2484492391857291_1459648102523212481_o.jpg
    335,1 KB · Pregleda: 1.940
  • 142308048_2484492515190612_4545566809878020511_o.jpg
    142308048_2484492515190612_4545566809878020511_o.jpg
    345,6 KB · Pregleda: 1.947
  • 142325221_2484492395190624_1465008739868720322_o.jpg
    142325221_2484492395190624_1465008739868720322_o.jpg
    350,5 KB · Pregleda: 1.948
  • 142571336_2484492551857275_1970332802664558162_o (1).jpg
    142571336_2484492551857275_1970332802664558162_o (1).jpg
    291,6 KB · Pregleda: 1.945
  • 142571336_2484492551857275_1970332802664558162_o.jpg
    142571336_2484492551857275_1970332802664558162_o.jpg
    291,6 KB · Pregleda: 1.946
  • 142622900_2484492531857277_2834740292250968245_o.jpg
    142622900_2484492531857277_2834740292250968245_o.jpg
    258,3 KB · Pregleda: 1.938
  • 142867419_2484492458523951_7577535657463674577_o.jpg
    142867419_2484492458523951_7577535657463674577_o.jpg
    292,9 KB · Pregleda: 1.944
Odlične vesti, svakako za pohvalu. Da li je planiran parking za bicikle projektom?
 
Kod nas je najveći problem održavanje.
Kako infrastrukture tako i vozila.

Džabe sve novo kad se ne održava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816383#p816383:22gjpl7o je napisao(la):
Boki123 » Нед Јан 24, 2021 4:52 pm[/url]":22gjpl7o]Dobro izgledaju stanice, samo da se održava. Nadam se da će staviti ekrane kao na Prokopu na svaku stanicu. Mene najviše brine kako će se cela ova pruga integrisati sa ostalim vidovima saobraćaja, naime ne znači ti ništa brza pruga ako nema način da dođeš od stanice do kuce/posla (tkz last mile). Na svakoj stanici treba da bude parking, parking za bicikle i javni prevoz koji će da čeka putnike sa voza. U Beogradu znam da imaju linije koje idu do stanica i verovatno će pojačavati i dodavati nove, mene brinu Pazove, Inđija i Beška.
Voleo bih da vidim ovakve stanice i u ostalim krajevima Srbije sa svime gore navedeno, svaki put kad se rekonstruiše pruga nek se urade ovakve stanice to bi bilo super.

Prvi put sam sad postavljao ovako mnogo fotki, i mislim da sam preterao, ali najveći problem je što u tom moru nisam baš uspeo da ispišem ispod svake fotke šta je šta (pisao sam tamo u komentar pored imena fotke misleći da će izaći ali jok :D).

Naime, vidi se na fotkama na jednom mestu proširenje za autobuske stanice i za (meni tako izgleda) okretnicu autobusa, a to se nalazi kod stanice Zemun. Ja se sve nekako nadam da će izmestiti okretnicu 15ice, 45ice, 78ice i 709ke i premestiti je tu kod železničke stanice. Udaljenost je svega 1 stanica tako da ne bi napravilo neku preveliku problematiku :)
 
To bi bilo super, ne moraju da okreću tu, samo da prolaze pored gde sad ide 45, nije to neka velika razdaljina pa neće oduzeti više od minut dva. Mogao bi malo da se reurbanizuje taj deo oko žs sa budu neke prodavnice, kafici, možda i neka poslovna zgrada.
Kad se tu izgradi metro svakako će Zemun biti bolje povezan sa žs.
 
Srbija Kargo je od Slovenačkih železnica uzela u najam 8 dizel lokomotiva - 6 lokomotiva serije 664 i 2 lokomotive serije 644. Uskoro kreću put Srbije.
 
Дуго сам размишљао, како то да наш контакт са западом заврши Хрватској или у Словенији. Како то да су сви бизниси са словеницма. А онда схватим шта је у питању: Код нас седе људи маломобилни, не знају ни један језик, буздовани. А Словеницима није тешко да причају српски, и тако, ето посла... А није ни морао баш далеко да иде, и још Словенац зна да мора да падне прасе, јагње, и ето посла...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817588#p817588:28k5q05t je napisao(la):
mvbg1 » Sre Jan 27, 2021 1:58 pm[/url]":28k5q05t]Znači kreće "pomor" ovih naših preostalih 661.

Pa realno, vreme im je, odradili su Kenediji svoje za više od pola veka...
 
Temeljna rekonstrukcija, ovo je za pohvalu
Јесте, раде баш темељно све. Иначе један подвожњак је готов већ одавно, сад завршавају други па ће онда ваљда станичне колосеке да раде.

Odlične vesti, svakako za pohvalu. Da li je planiran parking za bicikle projektom?
Раније је било око 20-ак оних старинских класичних места за бициклове. Нисам гледао овај нови пројекат, па не могу рећи.

Koliko je bilo zapusteno kad ovako bez fasade izgleda urednije i cistije.
Унутра је било реновирано и није тако лоше изгледало, споља је било катастрофа - поготово полуразлупана табла са називом места.
 
Vrh