mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.720
- Pohvaljen
- 10.954
Nema to veze sa tim da li voze 412 ili 413 garniture.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816170#p816170:2gohnk3y je napisao(la):Užice » 23 Jan 2021 07:36 pm[/url]":2gohnk3y]
Možda opet na liniji Beograd Centar-Prijepolje Teretna umesto Štadlera ubace EMV 412,kako bi bilo dovoljno Štadlera za BG-NS. Jedno vreme je EMV 412 i saobraćao,na samom početku kada je ponovo uvedena direktna linija do Prijepolja,i sećam se da su bila strahovita kašnjenja,skoro svaki dan je prijepoljski voz za Beograd kasnio oko 45-90 minuta. To je bilo negde na proleće 2019. a onda je stupio na snagu potpuni zatvor na novosadskoj pruzi zbog radova,novosadski Štadleri su zamenili EMV 413 na liniji za Prijepolje,i polasci su preko noći postali u minut tačni. Nadam se da sa promenom garniture neće opet krenuti maratonska kašnjenja.
Dok su vozili stari RVR vozovi bilo je dosta laganih vožnji na celoj deonici od Užica do Prijepolja koje su od novog reda vožnje samo preimenovane u u ograničene brzine i kao takve se računale u vozna vremena.
Otud i odjednom utisak da su Stadleri zaslužni za poštovanje reda vožnje a ustvari nisu.
Dakle sve ono što je ranije bilo u knjižici reda vožnje sa 50km/h je stupanjem na snagu novog reda vožnje spušteno ma 30km/h. I tako su jednostavno sve lagane vožnje nestale, vozna vremena se obračunavaju po realnim brzinama na pruzi i kašnjenja su naprasno nestala.