Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=819449#p819449:9q9cqczn je napisao(la):
Пантограф » 01 Feb 2021 05:19 pm[/url]":9q9cqczn]Ипак је малко рано да се одрекнемо 711...

Повелик је то комад технике, може да се дорађује и дотеже и у малој серији - само треба неко тиме да се бави.
Poentiranje u centar. :kk:
+1
 
Ljudi, shvatite da je najveći problem sa 711 neodržavanje. Pa ako u svojim kolima ne menjaš ulje, pokvariće ti se auto. To što će Fiat pre da se pokvari od Toyote ako se ne održava ne znači da Fiat uz pravilno održavanje ne može dobro da služi. Tako i ovde. Radni vek 711 je bar 30 godina, uz pravilno održavanje.

Gledam komentare železničara na pristigle 664 iz Slovenije na grupi ULJŽ i svi su u šokirani kako je čista, kao iz fabrike da je izašla, sija se, unutrašnjost sređena, retrovizori na mestu i gomila drugih detalja, a lokomotiva ustvari izgleda onako sasvim prosečno, baš kao što bi trebala lokomotiva stara 25 godina da izgleda uz pravilno održavanje. Našim železničarima to izgleda kao novo, zato što ne znaju za bolje. E pa dragi moji železničari, ne treba da budete šokirani dobrim stanjem tih lokomotiva, već treba da budete šokirani lošim stanjem naših voznih sredstava isto kao što su Rusi bili šokirani održavanjem 711 kad su došli da vide u čemu je problem kad su počele hronično da se kvare.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=819444#p819444:2zhb0yi7 je napisao(la):
Boki123 » Mon Feb 01, 2021 5:10 pm[/url]":2zhb0yi7]Mislim da je ovde jedino rešenje nabavka novih DMV, pa da polako oni zamenjuju DMV 711.

Još nisu plaćeni a bi da ih sečeš.

:mrgreen:
 
Ne pričam ja da se iseku :lol: , samo da novi vozovi čine glavnu mrežu vozova, a da DMV 711 budu rezerve ili da idu na nekim linijama. Naravno održavanje se podrazumeva, ali svakako nama treba još DMV. Ja sam konkretno vrlo zadovoljan sa 711 išao sam do Vršca par puta, ali je primetan hronični nedostatak garnitura
 
Како уопште изгледа одржавање 711 у Србија возу? Како су то замислили менаџери и стручњаци да функционише?
 
Pored lošeg održavanja, kod ruskih vozova se vidi loša završna obrada. Pogledajte dozatore za sapun, korpe za otpatke u toaletima, većinom je počela da ih nagriza korozija.
Takođe, upotrebljeni jednobojni stofovi posle par godina upotrebe deluju prljavi i masni.
Ne govorim o mehaničkim delovima, obrtnim postoljoma, pogonskim mehanizmu,ali vidi se da se na završnoj obradu jako štedelo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=819621#p819621:2u8dodzv je napisao(la):
NS arhitekt » Uto Feb 02, 2021 8:50 am[/url]":2u8dodzv]Pored lošeg održavanja, kod ruskih vozova se vidi loša završna obrada. Pogledajte dozatore za sapun, korpe za otpatke u toaletima, većinom je počela da ih nagriza korozija.

Ništa gore ili lošije nego u Goša Z1 vagonima...
 
Na današnji dan 3. februar 1881. (valjda je ponovom kalendaru)
Potpisan je ugovor o izgradnji pruge Beograd-Niš, prve železničke pruge u Srbiji. Knez Milan Obrenović je u junu 1881. srebrnim budakom obeležio početak radova, a prvi putnički voz ka Nišu krenuo je s beogradske železničke stanice u septembru 1884.

Za tri godine i 7 meseci je potpisan ugovor, trasirana i napravljena pruga. Uglavnom lopatama, krampovima i volovskim kolima. Radni voz je dovozio šljunak, šine i pragove.
 
Мислим да је мало каснио Рипањски тунел, ал ипак је то све брзина светлости за савремено преварантско доба.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820157#p820157:jtag9lf3 je napisao(la):
Pendolino » Čet Feb 04, 2021 12:33 am[/url]":jtag9lf3]
Na današnji dan 3. februar 1881. (valjda je ponovom kalendaru)
Potpisan je ugovor o izgradnji pruge Beograd-Niš, prve železničke pruge u Srbiji. Knez Milan Obrenović je u junu 1881. srebrnim budakom obeležio početak radova, a prvi putnički voz ka Nišu krenuo je s beogradske železničke stanice u septembru 1884.

Za tri godine i 7 meseci je potpisan ugovor, trasirana i napravljena pruga. Uglavnom lopatama, krampovima i volovskim kolima. Radni voz je dovozio šljunak, šine i pragove.
Da su tada imali na raspolaganju današnju modernu tehnologiju,sagradili bi tu prugu za 3 meseca. To dokazuje da je razlog zašto se danas sve ovako kilavo gradi u politici,a ne u našim radnicima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820387#p820387:f90hifeq je napisao(la):
Boki123 » Čet Feb 04, 2021 6:59 pm[/url]":f90hifeq]https://www.blic.rs/biznis/vesti/u-jednom-trenutku-radicemo-cak-7-autoputeva-od-beograda-do-novog-sada-vozom-za-27/g6vp3kx

Kakvi sad španski vozovi :lol:

Isto kao 27 minuta... :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820387#p820387:270va9e6 je napisao(la):
Boki123 » 04 Feb 2021 05:59 pm[/url]":270va9e6]https://www.blic.rs/biznis/vesti/u-jednom-trenutku-radicemo-cak-7-autoputeva-od-beograda-do-novog-sada-vozom-za-27/g6vp3kx

Kakvi sad španski vozovi :lol:
Da neće da iznajme bosanske talgo garniture.
Ko zna šta im je u glavi.
 
Bitnije je da je Talgo a ne da je 27 min, sto ovom vozu i naravno nije ni nemoguce...
 
A šta bi onda sa kinezima? Što uzimaju i jedno i drugo? Koji će voz uzeti? Gde je tender? Mnogo pitanja a malo odgovora...
 
Ja sam gledao jednu francusku vest na BFM Business-u gde su rekli da će Srbija dobiti kineske brze vozove do kraja 2021.
 
Bosanski Talgo su samo vagoni, po bosni ih vuče 441. Lokomotive velike brzine nisu kupovali. Ovakvim kombinacijama ići će max 160 jer toliko mogu da idu Flirtovi i Vectroni ako recimo Kargo i SV razmene lokse.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820570#p820570:22g7stof je napisao(la):
tragac » 05 Feb 2021 12:16 pm[/url]":22g7stof] Ovakvim kombinacijama ići će max 160 jer toliko mogu da idu Flirtovi i Vectroni ako recimo Kargo i SV razmene lokse.
Od tog posla nema ništa. Da budemo na čisto sa tim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820425#p820425:1srmasji je napisao(la):
orjen » Thu Feb 04, 2021 8:35 pm[/url]":1srmasji]Bitnije je da je Talgo a ne da je 27 min, sto ovom vozu i naravno nije ni nemoguce...
Po 101. put, nemoguće je bilo kom vozu da stigne za 27 minuta...
Drugo, besmisleno je za tako kratku relaciju stavljati kompoziciju, ako nije puš-pul.
 
Ovo voz moze da postigne u probnoj vozni bez stajanja sto naravno nema veze sa redom voznje. NIsam mislio da bi to ikad postigao van posebnih uslova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820579#p820579:1f040l48 je napisao(la):
orjen » Pet Feb 05, 2021 1:56 pm[/url]":1f040l48]Ovo voz moze da postigne u probnoj vozni bez stajanja sto naravno nema veze sa redom voznje. NIsam mislio da bi to ikad postigao van posebnih uslova.

Ne može da postigne vozno vreme od 27 minuta ni u kakvim uslovima bez stajanja! Dovoljno je malo osnovne matematike...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820570#p820570:35m9lx74 je napisao(la):
tragac » 05 Feb 2021 12:16 pm[/url]":35m9lx74]Bosanski Talgo su samo vagoni, po bosni ih vuče 441. Lokomotive velike brzine nisu kupovali. Ovakvim kombinacijama ići će max 160 jer toliko mogu da idu Flirtovi i Vectroni ako recimo Kargo i SV razmene lokse.


Nama apsolutno ne treba voz kao Talgo, kinezi prave mnogo bolje i modernije reverzibilne garniture.
Ovi talgo vozovi koriste slične sanduke vagona koji su se koristili jos 70ih.
Fuksinzi su tehnološka vitrina u odnosu na zastarelo Talgo rešenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820583#p820583:1kuygxpo je napisao(la):
WLABmz » 05 Feb 2021 01:05 pm[/url]":1kuygxpo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820579#p820579:1kuygxpo je napisao(la):
orjen » Pet Feb 05, 2021 1:56 pm[/url]":1kuygxpo]Ovo voz moze da postigne u probnoj vozni bez stajanja sto naravno nema veze sa redom voznje. NIsam mislio da bi to ikad postigao van posebnih uslova.

Ne može da postigne vozno vreme od 27 minuta ni u kakvim uslovima bez stajanja! Dovoljno je malo osnovne matematike...
Pa nisam ja reako da ce stajati igde. Ja sam samo konstatovao da Talgo moze da stigne za 27 min od BG do NS, a uslove su druge postavile. Naravno da moze, konstantacija je fizicko moguce a nisam ni govorio da je to realno i da ce biti sa putnicima, Voz jednostavno to moze nista drugo nisam rekao. A sto i moraju ljudi da putuju u vozu kad on moze i brze bez putnika, pa putnici opet mogu bolje da slikaju kad prolazi bez stajanja (pazi sarkazam).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820614#p820614:unzm1n3g je napisao(la):
spatiotecte » 05 Feb 2021 03:39 pm[/url]":unzm1n3g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820570#p820570:unzm1n3g je napisao(la):
tragac » 05 Feb 2021 12:16 pm[/url]":unzm1n3g]Bosanski Talgo su samo vagoni, po bosni ih vuče 441. Lokomotive velike brzine nisu kupovali. Ovakvim kombinacijama ići će max 160 jer toliko mogu da idu Flirtovi i Vectroni ako recimo Kargo i SV razmene lokse.


Nama apsolutno ne treba voz kao Talgo, kinezi prave mnogo bolje i modernije reverzibilne garniture.
Ovi talgo vozovi koriste slične sanduke vagona koji su se koristili jos 70ih.
Fuksinzi su tehnološka vitrina u odnosu na zastarelo Talgo rešenje.
Те зато немачке железнице управо набављају огромну количину Талго возова и наводе да су им кључни у модернизацији. Зато што су застарели?

И како су им вагони "као из 70-их", зар немају они специјалне кратке вагоне?
 
Vrh