Hitachi
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 28.11.2020.
- Poruke
- 1.658
- Pohvaljen
- 5.709
Хвала ти. Чуди ме да ово није било у вестима.Noćas.
Хвала ти. Чуди ме да ово није било у вестима.Noćas.
O naravno da sam imao prilike da vučem Arbele.Ne znam da li si ikada vukao ta kola, ali prosto su katastrofa za vožnju i to sam ja video samo iz malog uzorka na vožnji na kratkoj relaciji kako se mv muče. Mislim razumem da su dvosovinska kola uvek zeznuta i lakša za VD, ali ovi Arbeli su next level. Pritom i karakteristike jako tanke, ali dobro, verovatno ne mogu tek tako lako nabaviti nešto drugo, jer je i infrastruktura za utvoar i istovar vrv prilagođena samo njima.
Na stranu sve to, ali žao mi kamiona, jedno od najkorisnijih vozila u IŽS-u, intervencije će sada biti dosta teže, treba uvek osigurati dodatno kompoziciju nevezano koja su kola u pitanju.
Kako se obezbedjuje toInače ova kola nemaju ručne/pritvrdne kočnice. Bilo pitanje vremena kada će se ovo desiti. Na svu sreću nema žrtava.
To je tačno. Mađari znaju takođe da imaju haos na prugama do neviđenih razmera.Imaju i oni problema sa krađom opreme, naročito u ruralnim predelima.
Svakako za početak ne bih rezervisao konekcije u Budimpešti i Beču sa kratkim vremenom presedanja, dok se ne pokaže kakva će biti punktualnost vozova iz Beograda.
Moram sam sebe da ispravim za izrečeno u vezi ručnih/pritvrdnih kočnica na Arbelima. Izgleda da su počeli da ih ugrađuju na njih u zadnjih desetak godina.Kako se obezbedjuje tood samopokretanja,samo klocna pod tocak?