Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

A kako izgleda 29, koji povezuje Studentski trg sa Medakovićem, ako je katastrofa ova 41A koja povezuje ista ova dva naselja?
Da ne mislim da je dobra ideja, ne bih je ni spominjao. Dosta ljudi putuje na relaciji Medaković - Banjica - Dedinje, pa bi ovako nešto olakšalo putovanje.
 
A kako izgleda 29, koji povezuje Studentski trg sa Medakovićem, ako je katastrofa ova 41A koja povezuje ista ova dva naselja?
Da ne mislim da je dobra ideja, ne bih je ni spominjao. Dosta ljudi putuje na relaciji Medaković - Banjica - Dedinje, pa bi ovako nešto olakšalo putovanje.
41A će biti moguća kada se odradi SMT od Trošarine do lakat krivine kod Jerkovića, čak mislim da će je i tad pustiti, jer je planirano da trole idu tim delom SMT-a do Medaka.
 
Što se ne bi po dolasku troli sa autonomijom odmah odradio deo sa Prokopom, pa naknadno da se linija preusmeri na Medaković, po sticanju uslova?
 
што ли нису 44 скренули ка Прокопу? тиме би се добила директна веза са Тргом републике

Pogledajte prilog 130595

@Posejdon
Nisu ništa pomerali, nego uveli dodatno stajalište u smeru ka centru između Muzeja Jugoslavije i Ruda.

@TheOnlyLuka
Koja ulica je jednosmerna?
Pa kolko mi se čini, ova uličica kuda je provukao ovu crvenu liniju pre železničke stanice...

A ništa, sad videh ipak. Ovo je jednosmerno skretanje, tj. uključenje, a ne celokupna ulica. Zanemari, ćorav sam.
 
Crvena trasa bi bila OK za smer ka gradu, dok u suprotnom smeru mora da ide od Dragana Mancea do Mostara, Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića, kako bi se izbeglo kruženje.
 
DSC_0013.JPG
DSC_0014.JPG
DSC_0015.JPG
DSC_0016.JPG
DSC_0017.JPG
DSC_0020.JPG
DSC_0022.JPG
DSC_0025.JPG
DSC_0028.JPG
DSC_0031.JPG
DSC_0032.JPG
DSC_0034.JPG
DSC_0035.JPG
DSC_0037.JPG
DSC_0039.JPG
DSC_0042.JPG
DSC_0043.JPG
DSC_0045.JPG
DSC_0046.JPG
DSC_0059.JPG
 
Ne mogu da se setim sad...
Da li je ovaj kran na ploči skoro postavljen?
 
Prokop je od juče zaista Nova glavna železnička stanica. Ne mogu reći da mi nije bilo drago kada sam video veliki broj putnika koji se sudaraju ispred stanice, kao i poi peronima i redove ispred blagajne za prodaju karata. Ono što mi je bilo žao je što Prokop nije povezan prvom linijom metroa kako bi imao kvalitetnu vezu sa Trgom Republike, Slavijom i Kliničkim centrom kao ni što trolejbusi ne staju tačno ispred stanice kao što smo u okviru ankete "Da li znaš kako do Prokopa" zaključili.
 
Poslednja izmena:
Такође ми је драго што је Прокоп коначно живнуо након отварања пруге, буквално стигнете брже возом до НС него до неких делова БГ градским превозом. :LOL:

Сада када су се сви сликали, провозали, отворили пругу, надам се да ће се коначно након буквално пола века сва пажња преусмерити на саму станицу и станичну зграду јер је стварно било доста. Постоји пуно недостатака у граду међутим мени ово највише боде очи јер је ово (бићу заиста благ) срамота како изгледа. Пет пута мањи Нови Сад са онаквом станицом и организацијом градског превоза изгледа (без преувеличавања) као метропола. Какав парадокс да из полузавршене станице милионског града креће наш први брзи воз, то већ довољно говори о нашој немарности.
Каква бахатост и безобзирност заменика градоначелника да уопште помисли да седне на брзи воз а није нашао за сходно да помери тролејбуске линије читавих двеста метара низбрдо уз саму станицу (али су брже боље он и екипа ургирали да се линије скрате до Славије, да се укине 28) затим да избрише станицу метроа преко Прокопа, хајде ипак да не кварим овај леп тренутак за наш град и нашу земљу али било је јаче од мене јер је ово стварно за плакање.

Елем, први озбиљан недостатак по мени су саобраћајнице, све док се не среди главни прилаз директно са аутопута станица ће остати у запећку, одмах затим једна огромна гаража је неопходна због локације, већина људи ће долазити колима јер је близу аутопута, рецимо као на аеродром, поготово ако никну пословни објекти у близини. Такође не видим зашто би био проблем да 17, 18, 46, 55, 70 стану код станице једном када се заврши прилаз. То би било максимално додатних три, четири минута док се аутобуси не врате на њихову трасу, а било би јако учинковито јер станица добија директну везу са многим деловима града. Још када би на то додали и линију метроа и тролејбусе, станица би била одлично повезана са градом.

Остаје жал што на плочи нису сместили и главну аутобуску станицу и станицу за приградске бусеве, по сликама видим да би било сасвим довољно места. Онда су на то могли заједничку зграду са ресторанима, кафићима, продавницама, супермаркетима итд. Или још боље замислите да су овде на станици направили Галерију или Делта Планет, ту би 24 сата врвело од људи као у кошници. Тако би Прокоп постао озбиљно путничко чвориште не само на градском већ и на регионалном нивоу. Локација је теоретски боља од старе железничке јер има више простора и пружа већи комфор путницима међутим велико је питање да ли ће нова станица икада достићи свој пун потенцијал.

Извињавам се на дужем посту, али мислим да је вредело да га прочитате. :cool:
 
Nije mi jasno zašto toliko ljudi misli da bi na železničku stanicu trebalo dovesti tržni centar. U oba slučaja koje sam imao prilike da doživim gde je tržni centar inkorporiran u železničku stanicu (Krakov i Tbilisi) mogu svedočiti da je to potpuni promašaj za putnike, jer se izlažu dodatnim sadržajima i tokovima ljudi koji samo usporavaju i komplikuju dolazak na perone. Što se mene tiče, moj glas je - ne tržnom centu na železničkoj stanici!
 
Може то јако добро да се уклопи, замисли све већи број путника који пролазе кроз станицу, а да не сврате барем да презалогаје и попију нешто, то би био пословни промашај за Прокоп.
Причамо шта би било кад би било, не мора да буде тржни центар гигантских размера, нека једноставна варијанта би била идеална као на многим станицама у немачким и аустријским градовима.
Ја рецимо да морам до Будимпеште да путујем било би ми јако битно да имам на станици самопослугу, бистро, апотеку, пошту, банку, кафетерију, брзу храну или шта ко воли.
 
Nije mi jasno zašto toliko ljudi misli da bi na železničku stanicu trebalo dovesti tržni centar. U oba slučaja koje sam imao prilike da doživim gde je tržni centar inkorporiran u železničku stanicu (Krakov i Tbilisi) mogu svedočiti da je to potpuni promašaj za putnike, jer se izlažu dodatnim sadržajima i tokovima ljudi koji samo usporavaju i komplikuju dolazak na perone. Što se mene tiče, moj glas je - ne tržnom centu na železničkoj stanici!

Sve velike železničke stanice u Nemačkoj su tržni centri sa pratećom infrastrukturom, nisu se nešto unesrećili sa time.

Primer Lajpciga:
1647935873745.png


1647935928094.png
 
Па то у Лајпцигу је највећа железничка станица у Европи.
Шта би иначе с толиким простором?

Холандија је изградила неке главне железничке станице изнова, са циљем да повећа комерцијалне приходе (што нпр. аеродроми чине стално). То би била корисна искуства за нас - један београдски архитекта је на томе и радио - само да имамо једно 15 пута више путника на железници, па да комерцијални потенцијал буде иоле упоредив.
 
Nije mi jasno zašto toliko ljudi misli da bi na železničku stanicu trebalo dovesti tržni centar. U oba slučaja koje sam imao prilike da doživim gde je tržni centar inkorporiran u železničku stanicu (Krakov i Tbilisi) mogu svedočiti da je to potpuni promašaj za putnike, jer se izlažu dodatnim sadržajima i tokovima ljudi koji samo usporavaju i komplikuju dolazak na perone. Što se mene tiče, moj glas je - ne tržnom centu na železničkoj stanici!

зато што то генерише додатне токове путника, али и додатан извор прихода за оператера железничке станице
 
Ne znam sto na primer delta city nije bio ispod i pored ZS Nbg, pa da o trosku invetitora bude uradjena i zeleznicka i autobuska stanica na primer. Ne znam sta je bio problem da se drugoi TC ovtori na prkopu, kao mix poslovno komercijalnog sadrzaja.... Prosto to jpp bi biolo idelano i kompatibilno

Delta city bi bio posecen i da je 500m dalje od pozicije gde je sad, samo bi grad imao mnogo vecu korist.... to preneti na sve druge projekte
 
Ma anketa baš oslikava potrebe
Povezati autobusom Prokop sa predloženim anketskum lokacijama.
Nije problem sa broem glasova , vec
u kretenskoj ponudi predloga, a ljudi ko ljudi nešto kliknu reda radi , bez udubljivanja u kretenizam predlagaca .

Vodeci predlog povezivanja Prokopa sa NBgd-om govori sve

Ma meni čudno, kako je predlagač ispustio da okači i predlog povezivanja Prokopa sa Vukovim spomenikom
Šta dalje reci.... ništa....
tuga bez druga
 
 
Ma anketa baš oslikava potrebe
Povezati autobusom Prokop sa predloženim anketskum lokacijama.
Nije problem sa broem glasova , vec
u kretenskoj ponudi predloga, a ljudi ko ljudi nešto kliknu reda radi , bez udubljivanja u kretenizam predlagaca .

Vodeci predlog povezivanja Prokopa sa NBgd-om govori sve

Ma meni čudno, kako je predlagač ispustio da okači i predlog povezivanja Prokopa sa Vukovim spomenikom
Šta dalje reci.... ništa....
tuga bez druga
Pazi, ako oni ne uvedu BG voz (a znamo koliko su sposobni), oni moraju da omoguće ljudima lakši pristup stanici.

Nego, jel se otkrio razlog zbog čega ne voze?
 
Vrh