Svaka čast. Kresoje radi, ne čeka i ne filozofira.
A vidim i da čita Beobuild i da me je poslušao. Kupio je čizme koje sam predložio i otišao baš na mesto za koje sam izračunao da po položaju i uglu prostiranja odgovara, i da bi zato mogao biti drugi ulaz ovog tunela a ne neka stara kanalizacija.
Dakle, zaista je u pitanju isti tunel kao u Prokopu i tu mu je početak, ide ispod celog brda, betoniran je, prohodan je celom dužinom i nigde nije propao svod niti se išta obrušilo. Posle 80 godina je i dalje u dobrom stanju. Dok ga sada nisu zazidali mogli su da prođu bez ikakvog problema sa jednog na drugi kraj, tj od Prokopa do auto puta. Problem je međutim voda koja se cedi kroz zidove i što je mestimično dosta uzak. Recimo da je najuži segment tunela malo iznad visine čoveka (kad bi se očistio talog na dnu) i 1,5 metar širok. Mada ima drugih delova koji su drastično veći i širi, ali i kratkih segmenata koji se odvajaju stranu. Što znači da je nažalost teško upotrebljiv bez većih investicija. A pitanje je da li se to isplati. Međutim sama ideja da se u nekoj budućnosti uradi tunelsko spajanje doline bivše reke a sada auto puta sa Prokopom, je zdrava, i to je nešto što bi se moglo uraditi. Da li će tada biti lakše bušiti sasvim novi tunel ili mestimično proširivati i izolovati od vlage ovaj stari treba da kažu stručnjaci. Međutim, zašto u pregradi nisu ostavili servisna vrata? Ili bar ventil za provetravanje tunela?