Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Хвала за инфо. А зашто си и мени наменио поруку?
 
Svaka čast. Kresoje radi, ne čeka i ne filozofira.

A vidim i da čita Beobuild i da me je poslušao. Kupio je čizme koje sam predložio i otišao baš na mesto za koje sam izračunao da po položaju i uglu prostiranja odgovara, i da bi zato mogao biti drugi ulaz ovog tunela a ne neka stara kanalizacija.

Dakle, zaista je u pitanju isti tunel kao u Prokopu i tu mu je početak, ide ispod celog brda, betoniran je, prohodan je celom dužinom i nigde nije propao svod niti se išta obrušilo. Posle 80 godina je i dalje u dobrom stanju. Dok ga sada nisu zazidali mogli su da prođu bez ikakvog problema sa jednog na drugi kraj, tj od Prokopa do auto puta. Problem je međutim voda koja se cedi kroz zidove i što je mestimično dosta uzak. Recimo da je najuži segment tunela malo iznad visine čoveka (kad bi se očistio talog na dnu) i 1,5 metar širok. Mada ima drugih delova koji su drastično veći i širi, ali i kratkih segmenata koji se odvajaju stranu. Što znači da je nažalost teško upotrebljiv bez većih investicija. A pitanje je da li se to isplati. Međutim sama ideja da se u nekoj budućnosti uradi tunelsko spajanje doline bivše reke a sada auto puta sa Prokopom, je zdrava, i to je nešto što bi se moglo uraditi. Da li će tada biti lakše bušiti sasvim novi tunel ili mestimično proširivati i izolovati od vlage ovaj stari treba da kažu stručnjaci. Međutim, zašto u pregradi nisu ostavili servisna vrata? Ili bar ventil za provetravanje tunela?
 
Poslednja izmena:
Baš su ga suzili a krenuli su široko,ja sam čuo da su ga naši gradili pre rata a možda su i Švabe dorađivale...?
 

Predstavljanje rezultata ankete "Da li znaš kako do Prokopa?"​

24.02.2022. - 10:00, II sprat, Mala sala



Konferencija za novinare Udruženja građana Vratimo trolu 28

Govornici:

  • Danilo Vukmirović
  • Stefan Knežević
  • Davor Stupar

 
Кресоје послао и фотографије за форум. Направио да можемо да оценимо ваља ли чему..
Искрено то велике галерије, то уски тунел, која му/им је била намена не могу да схватим..

274359348_449971716738892_2867568549271106756_n.jpg

То
274464618_212832911018063_2740624964459179506_n.jpg
274476381_986635378629881_2968712265779618889_n.jpg
274528389_268954501915208_2473485838723291457_n.jpg

274557574_699621557866276_5325631052745704696_n.jpg
274562486_364509481936479_2147321974479052932_n.jpg
 
Zasto je zazidan taj mali medjuprolaz u desnu duzu tunelsku cev gledano od prokopa,neko rece da je ta druga i shira i duza od ove prve de se Kresoje provlacio.Dal postoji jos neki ulaz u tu drugu da posaljemo Kresoja,kontam da je zanimljivija od ove prve.Ne bi me cudilo da postoji neki vertikalni ulaz i iz nekog dvorista odozgo.
 
Zasto je zazidan taj mali medjuprolaz u desnu duzu tunelsku cev gledano od prokopa,neko rece da je ta druga i shira i duza od ove prve de se Kresoje provlacio.Dal postoji jos neki ulaz u tu drugu da posaljemo Kresoja,kontam da je zanimljivija od ove prve.Ne bi me cudilo da postoji neki vertikalni ulaz i iz nekog dvorista odozgo.
Ma ja mislim da postoji samo jedna tunelska cev ka autoputu. Ove dve sa strane Prokopa smo videli gde se spajaju.
 
Za ove tunele predlažem da pošaljemo Kresoja da ispita sta i kako.
On je najveći strućnjak u zemlji po tom pitanju.

Hahaha ladno ste ga zvali da ide da snima tamo pošto vidim da pominje Beobuild u snimku.
Dobro da je to izveo bez problema, osećao bi krivicu da mu se nešto desilo ali ipak je to Kresoje.
U svakom slučaju svaka mu čast na angažmanu i hrabrosti, nije baš naivno zavlačiti se tamo.
Sada i vidimo da od tog tunela za potrebe stanice Prokop nemamo nikakvu korist jer je previše uzan.
Čemu li je služio to pitanje ostaje i dalje bez odgovora.
 
На страну сва ексклузива приче о овим тунелима мислим да су они скроз небитни за саму станицу и да је велика грешка што радови касне због њих.
 
Koliko sam ja razumeo glavni razlog kašnjenja je potreba da na ovom uglu stanica prilično duboko zaseče deo Maleškog brda i zatim otkriće da tu zemljište nije toliko stabilno koliko su mislili da jeste. Zbog toga je trebalo gusto poređanim šipovima ojačati čitav potez u kome se brzo zaseca, a ne samo tamo gde su tuneli, što se vidi i na slikama. Dakle loše prethodno geološko istraživanje tla. Tuneli su tu sekundarni.

img_7827-jpg.127884


img_7826-jpg.127883


img_7825-jpg.127882


IMG_7929r.JPG
 
Није ми јасно како ће изгледати у будуће Прокупачка и њена комуникација са станицом.
 
Pa valjda je ideja da ne postoji. Zato i kasne, iako je eksproprijacija delom završena, niko da sruši te barake i skloni deo brda. Zato je i zid tu, jer originalno je tu mogao da se napravi lep nagib, da je sve to srušeno.

Takođe, prema pretposlednjim planovima bilo je predviđeno da se Prokupačka penje na ploču, tj da povezuje Dragana Mancea i ploču, a ostanak na dole da se ukloni, ali u poslednjoj investitorskoj verziji je ta veza ukinuta, kao i ona sa bulevarom Vojvode Putnika. Obe veze su bitne sa aspekta bezbednosti, naročito kao požarni put i pristup za hitne službe, ali investitorski interes je na prvom mestu.
 
Evo šta kaže anketa na kojim pravcima bi trebalo poboljšati / uvesti povezanost gradskim prevozom.

Pogledajte prilog 128631
Избацићемо сутра саопштење и цео извештај онлајн, тако да ће сви подаци и табеле бити лако доступни. Нема потребе да се мучите преко исечених фрејмова из видеа :) Иначе, хвала на подршци.
 
Znam da će biti sve postavljeno na sajtu. Bilo mi je zanimljivo da ovo okačim večeras. Inače, gledao sam jutros uživo prenos.
 
Занимљиво да је препозната потреба повезивања Прокопа и НБГ. Очигледно грађани нису упознати са идејом БЖЧ где би Нови Београд покривала тамошња станица.
 
Занимљиво да је препозната потреба повезивања Прокопа и НБГ. Очигледно грађани нису упознати са идејом БЖЧ где би Нови Београд покривала тамошња станица.

Да, то су вероватно исти они грађани што "не могу да нађу" Прокоп.
 
Pošto po tebi i još nekima ljudi znaju i više nego dobro kako da dođu iz bilo kog dela grada do bilo kog drugog dela grada. A verovatno po tebi ti "isti što ne znaju gde je Prokop", isto tako "ne znaju da se BAS" seli u blok 42, jer je skoro 30% njih reklo da traži bolju vezu do istog na Savskom trgu (u okolini).

Po tebi je verovatno i nemoguče da ljudi ne umeju da pogode pravo skretanje za Prokop, niti kako kolima da dođu iz pravca Prokopa na Autoput u željeni smer. Ne mali broj puta sam ljude koji dolaze kolima na Prokop, izvlačio iz naselja, ili ih video da iz pravca Gučevske skreću ka starom isključenju za Prokop, koje je sada slepo parče i služi za okretanje vozila ilu privremeno zaustavljanje. A sve to je posledica genijalno postavljenih saobračajnih znakova, koji umesto da te upute na pravo skretanje, zbunjuju te, odnosno navode na pomenuta skretanja.​
 
Vrh