Такође ми је драго што је Прокоп коначно живнуо након отварања пруге, буквално стигнете брже возом до НС него до неких делова БГ градским превозом.
Сада када су се сви сликали, провозали, отворили пругу, надам се да ће се коначно након буквално пола века сва пажња преусмерити на саму станицу и станичну зграду јер је стварно било доста. Постоји пуно недостатака у граду међутим мени ово највише боде очи јер је ово (бићу заиста благ) срамота како изгледа. Пет пута мањи Нови Сад са онаквом станицом и организацијом градског превоза изгледа (без преувеличавања) као метропола. Какав парадокс да из полузавршене станице милионског града креће наш први брзи воз, то већ довољно говори о нашој немарности.
Каква бахатост и безобзирност заменика градоначелника да уопште помисли да седне на брзи воз а није нашао за сходно да помери тролејбуске линије читавих двеста метара низбрдо уз саму станицу (али су брже боље он и екипа ургирали да се линије скрате до Славије, да се укине 28) затим да избрише станицу метроа преко Прокопа, хајде ипак да не кварим овај леп тренутак за наш град и нашу земљу али било је јаче од мене јер је ово стварно за плакање.
Елем, први озбиљан недостатак по мени су саобраћајнице, све док се не среди главни прилаз директно са аутопута станица ће остати у запећку, одмах затим једна огромна гаража је неопходна због локације, већина људи ће долазити колима јер је близу аутопута, рецимо као на аеродром, поготово ако никну пословни објекти у близини. Такође не видим зашто би био проблем да 17, 18, 46, 55, 70 стану код станице једном када се заврши прилаз. То би било максимално додатних три, четири минута док се аутобуси не врате на њихову трасу, а било би јако учинковито јер станица добија директну везу са многим деловима града. Још када би на то додали и линију метроа и тролејбусе, станица би била одлично повезана са градом.
Остаје жал што на плочи нису сместили и главну аутобуску станицу и станицу за приградске бусеве, по сликама видим да би било сасвим довољно места. Онда су на то могли заједничку зграду са ресторанима, кафићима, продавницама, супермаркетима итд. Или још боље замислите да су овде на станици направили Галерију или Делта Планет, ту би 24 сата врвело од људи као у кошници. Тако би Прокоп постао озбиљно путничко чвориште не само на градском већ и на регионалном нивоу. Локација је теоретски боља од старе железничке јер има више простора и пружа већи комфор путницима међутим велико је питање да ли ће нова станица икада достићи свој пун потенцијал.
Извињавам се на дужем посту, али мислим да је вредело да га прочитате.